De enige echte Seks-DGV......

04-09-2012 18:22 3054 berichten
Dat waren er alweer 3000...op naar een nieuwe Seks-DGV!

De volgende vraag moest nog beantwoord worden;

Wordt het niet eens tijd om een nieuwe DGV te openen?

Hier mag je lekker nieuwsgierig zijn!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 04-09-2012 18:24
Reden: fout overgenomen vraag....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hmm dat ze vergeten was dat ze haar periode had. Daar kwam ik achter na de sex...en toen had ik ze al erg lang gebeft.
quote:jonah76 schreef op 30 oktober 2012 @ 15:08:

Hmm dat ze vergeten was dat ze haar periode had. Daar kwam ik achter na de sex...en toen had ik ze al erg lang gebeft.

je hebt het dus niet door gehad, wat maak het dan uit?

Oja..en je moet een vraagstellen!!
quote:gurly3 schreef op 30 oktober 2012 @ 14:49:

(daarintegen hoef je niet bij mij aan te komen met '' wat heb je mooie blauwe ogen'' Zo cliché )

Wat voor opmerking heb je een keer ontvangen waar je echt niet over te spreken was in bed?

Nou, ik ben eens gecomplimenteerd met de kleur van mijn ogen. Helaas had meneer niet goed gezien wat die kleur precies was en noemde hij de verkeerde kleur. Dat deed wel wat afbreuk aan de waarde van zijn woorden...

Kunnen genitaliën mooi zijn?
Alles is liefde
Haha nouwwww....het was idd erg aangenaam. Maar de saus had niet gehoeven. maar ja, weer een ervaring rijker.

Ja genitaliën kunnen mooi zijn. Nu heb ik meer met de vrouwelijke overigens.

Na het rimmen zoenen?
Nee eerst tandenpoetsen en de desbetreffende mond met een hygienisch doekje afnemen.

Ga jij je direct wassen na de daad?
quote:sweetinez schreef op 30 oktober 2012 @ 13:49:

Omdat ik vele dingen lekker vind. En ik meerdere stijlen qua seks leuk/lekker/geil vind. En elke man (en piemel) is anders. Zoveel leuke mannen, zo weinig tijd.

Je kunt toch ook met je partner bespreken wat je lekker/geil vindt?

Hij wil vast iets anders proberen als jij erom vraagt.

Weet hij van je minnaar?
quote:charlene1984 schreef op 30 oktober 2012 @ 15:22:

[...]

Nou, ik ben eens gecomplimenteerd met de kleur van mijn ogen. Helaas had meneer niet goed gezien wat die kleur precies was en noemde hij de verkeerde kleur. Dat deed wel wat afbreuk aan de waarde van zijn woorden...

Kunnen genitaliën mooi zijn?

Best lullig.

Ja, heb nog geen lelijke vrouwelijke genitaliën gezien.

Je hebt geen zin om door te gaan op gisteravond?
Praten over wat je fijn, lekker of geil vind kan tijdens, vooraf of naderhand het maakt niet uit. Gewoon lekker genieten en durven spreken. Tijdens vind ik ook wel aangenaam.

Hmm is de geur en smaak van sex dusdanig dat je moet gaan wassen, flossen, tandenpoetsen en deo-dorant-iseren?
quote:jonah76 schreef op 30 oktober 2012 @ 16:10:

Praten over wat je fijn, lekker of geil vind kan tijdens, vooraf of naderhand het maakt niet uit. Gewoon lekker genieten en durven spreken. Tijdens vind ik ook wel aangenaam.

Hmm is de geur en smaak van sex dusdanig dat je moet gaan wassen, flossen, tandenpoetsen en deo-dorant-iseren?

Nee, ik floss nooit.

Praten tijdens seks?
Hallo Mannen,

Ik ben Desi, 40 jaar uit Eindhoven. Ik ben opzoek naar een man(wel minimaal 25) waarmee ik weer eens lekker kan genieten. het is voor mij alweer een tijdje geleden, en ik kom ook niet vaak de deur uit dus ik dacht ik probeer het eens op deze manier. Ben jij geinteresseerd? neem dan snel contact met me op via de link, ik kan namelijk niet wachten!

Link naar mijn profiel: http://www.sexdateplezier.nl/profiel/Secretdesire/

xx
haha tuurlijk praten, zegg wat je fijn vind, beetje opzwepen en aansporen. Geile praat mag gerust.

Roken tussen de sex pauzes?
quote:willibrordfrequin schreef op 30 oktober 2012 @ 16:02:

[...]

Je kunt toch ook met je partner bespreken wat je lekker/geil vindt?

Hij wil vast iets anders proberen als jij erom vraagt.

Weet hij van je minnaar?

*zucht* Gaan we weer..

Tuurlijk kan je dingen met je partner bespreken. En dat heb ik ook gedaan. Maar praten verandert 12 cm niet in 21 cm, denk je wel? Hypothetisch gezien dan. En maakt van een zachtaardige man ook geen woest dominante man in bed. Praten lost een heleboel op, maar verricht geen wonderen. Praten doe je als je ontevreden bent. En dat was ik niet. Ik ben alleen nieuwsgierig. Er hoefde ook niks opgelost worden hier, ik mag gewoon en-en. En ja, hij weet van mijn minnaars. En ja, ik weet ook van zijn minnares. You snap?

Praten tijdens seks is lekker! En soms totaal zinloos want dan krijg ik het toch niet mee.

Roken is vies!! Ook tijdens/tussen/na de seks. Dus nee, niet roken.

Denk jij ook dat secretdesire het niet helemaal begrepen heeft?
Ik weet het wel zeker.

Denk jij ook dat SD niet helemaal de enige is en erger je je ook aan het vraag-gequoot?
Ja! En ook aan mensen die opeens nog tussendoor een vraag gaan beantwoorden die allang beantwoord is maar blijkbaar zo leuk is dat ie nog een keer beantwoord moet worden.

DGV is toch gewoon de laatste vraag beantwoorden en dan weer een vraag stellen?
JA!!

Vind jij ook dat daar strenger op gemodereerd moet worden?
JA!! Maar de moderators zijn stuk blijkbaar.

Kan jij ook kinderlijk blij worden van een pakketje met de post?
maakt het zoveel uit, 12 of 21 cm?

En zoja, voor het gevoel of het visuele aspect?
Beide gok ik. Al heb ik 12 nog nooit meegemaakt.

Ga je nu weer volgens de regels meedoen met DGV?
Nou zeg, dat deed ik allang.. (en ja, postpakketjes zijn leuk! Alleen dat gehannes met zo`n electrische handtekening...)

Oefen jij stiekem je "meisjesnaam handtekening" nog wel eens?
Haha. Nee! Ik weet niet eens meer hoe die ging..

(dees paste door de brievenbus. En er staat Mevrouw Inez op. Da's gek! ).

Weet je dat ik mij voorlopig niet meer hoef te vervelen?
Ow.. vertel?

Voelt je nick vertrouwd? Of toch een beetje gek?
Nou, ik heb een hele lieve minnaar die een help Ien de winter de winter door pakket heeft opgestuurd

En ja hoor, mijn nick voelt heel vertrouwd. Het is meer het mevrouw wat ik shocking vond. haha.

Ben jij een sentimentele sok?
Van je minaar moet je het hebben hahaha. Nee super leuk joh. post krijgen is idd altijd leuk. Op rekeningen na dan.

Hmm heb het sentiment van een ijskonijn maar ben wel een gevoelsmens.

Roken tijdens sex is idd bweh...kan je net zo goed een asbak likken

Praten tijdens sex is fijn maar er komt een moment dat er alleen gekreun, vage oergeluiden, gegrom en zaad uit komt.

Creatief met klaarkomen of gewoon op een standaard plekje?
Ow ik begrijp dat even voorstellen op prijs gesteld wordt?

Bij deze;

Ik ben Jonah, 36 en afkomstig uit Brabant.

Zwart kort haar, bruine ogen, 1.85m 89 kilo,mix qua afkomst; Braziliaans, Indiaas Nederlands en Fries. En geboren in Twente

(laat ik geen identiteitscrisis krijgen)

Ben werkzaam in de outdoorbranche.

(Coaching, begeleiding en training).

Reis veel, sport veel en ben happy single.

Heb een zoontje.

Ik heb een x aantal hobbies; Bergwandelen, klettersteigen, overleven / survival, fotografie, koken, muziek.
djiezzzzusssss!

Is het blik weer opengetrokken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven