Heb jij wel eens seks ondanks dat je geen zin hebt?
Heel af en toe komt het voor ja..en dan maak ik zin (wat me meestal niet veel moeite kost)
Masturberen: Met een speeltje of gewoon met de hand/vingers?
Anoniem_160123
donderdag 25 oktober 2012 om 08:55
Meestal met en speeltje, gemakzucht. Maar als ik echt heel geil ben zijn vingers ook erg aangenaam. Eigen vingers brengen echter niet hetzelfde als vingers van een partner (ook bij precies dezelfde handelingen), dus minder lekker.
Wat doe je als je partner een fetish heeft die jij niet deelt?
Is ruimdenkendheid en tolerantie niet een beetje noodzakelijk om het een beetje gezellig te houden?
Anoniem_160123
donderdag 25 oktober 2012 om 09:24
Tot mijn grens wel. maar ik kan dus echt niet meer geil worden van een man die het geil vind om een luier om te hebben of op kousen en hakken rond te lopen, om maar iets te noemen.
Niet extreem (misschien niet eens een fetish) maar mn vriend ontvangt graag een footjob..Inmiddels ben ik er zo aan gewend dat ik het zelf ook geil vind om te doen.
Ja eigenlijk indirect wel..als we naar een PC gaan bijvoorbeeld noteer je dat in je agenda, en weet je voor 99% zeker dat er gesekst gaat worden. Maar het is niet zo dat ik ga noteren: 16 november, 19.00 - 23.00 seks met Tomoro ofzo
Is voorpret en vooruitzicht niet al een gedeelte van de lol
Anoniem_160123
donderdag 25 oktober 2012 om 09:48
Nee, ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat je in drukke tijden ergens een discreet kruis in je agenda zet? Oh en ik plande mijn dagdates wel. Regelde oppas met een goede smoes en zette zijn naam in mijn agenda. Schattig he?
Voorpret is geweldig! beetje teasen, zonnebankje, lingerie uitzoeken.
Een dirty mind, een prima pik, vaardige vingers, uitstekende orale vaardigheden, zelfvertrouwen, en dan moet hij er ook nog goed uit zien en aardig zijn.