De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 26 oktober 2012 om 18:29
quote:charlene1984 schreef op 26 oktober 2012 @ 11:57:
[...]
Zou je vaker seks willen hebben? Deze stond er nog zag ik. (Wordt wel een zooitje als er oude vragen beantwoord worden en er geen nieuwe vraag in de antwoordpost komt...)
Jazeker! Maar dat is in mijn geval vrij logisch...
Edelstaal, ik zou er niet vies van zijn. En als je samen leeft pik je dat virus zonder zoenen ook wel op.
Eens een ex. altijd een ex?
[...]
Zou je vaker seks willen hebben? Deze stond er nog zag ik. (Wordt wel een zooitje als er oude vragen beantwoord worden en er geen nieuwe vraag in de antwoordpost komt...)
Jazeker! Maar dat is in mijn geval vrij logisch...
Edelstaal, ik zou er niet vies van zijn. En als je samen leeft pik je dat virus zonder zoenen ook wel op.
Eens een ex. altijd een ex?
vrijdag 26 oktober 2012 om 19:01
vrijdag 26 oktober 2012 om 19:05
quote:vlammetje_ schreef op 26 oktober 2012 @ 18:53:
Edelstaal, ik kick wel op een man in een mooi pak hoor! Maar vooral als afwisseling op een lekekre casual look!
Silver, dat niet. wel een geile klik die meteen verdween door een snuif in zijn neus.
wappen of niet?Ik kan het niet laten om pakken te dragen, HEERLIJK! (vooral als ik er sneakers onder aan mag)
Edelstaal, ik kick wel op een man in een mooi pak hoor! Maar vooral als afwisseling op een lekekre casual look!
Silver, dat niet. wel een geile klik die meteen verdween door een snuif in zijn neus.
wappen of niet?Ik kan het niet laten om pakken te dragen, HEERLIJK! (vooral als ik er sneakers onder aan mag)
vrijdag 26 oktober 2012 om 23:45
quote:justacuteguy schreef op 26 oktober 2012 @ 23:30:
wel eens heeeele goeie sex onder invloed gehad, maar ook heeeeele goeie sex nuchter
waarom is de laatste vraag alweer 19:42h gepost ?
Geen idee...! Heb die vraag ook niet meer teruggezocht.
Masturbatie: een moment voor jezelf? of een noodoplossing (bij gebrek aan).
wel eens heeeele goeie sex onder invloed gehad, maar ook heeeeele goeie sex nuchter
waarom is de laatste vraag alweer 19:42h gepost ?
Geen idee...! Heb die vraag ook niet meer teruggezocht.
Masturbatie: een moment voor jezelf? of een noodoplossing (bij gebrek aan).
zaterdag 27 oktober 2012 om 12:12
Ik wil in elk geval uitgebreid gezoend hebben en mijn borsten gestreeld hebben. Daarna kan het soms heel snel gaan (ik heb mijn kleren wel eens aan gehad terwijl ik werd gepenetreerd) maar meestal toch relaxed en ontspannen.
Wat moet er minimaal gebeuren tijdens de daad zelf? (Op hoeveel manieren wil je worden gepenetreerd?)
Wat moet er minimaal gebeuren tijdens de daad zelf? (Op hoeveel manieren wil je worden gepenetreerd?)
Alles is liefde
zaterdag 27 oktober 2012 om 12:38
Dat maakt me echt niet uit. Soms wil je gewoon een vluggertje en soms wil je uren seks in 10 standjes. Als het maar lekker is, maakt het me niet uit. Fysiek voorspel is soms ook overbodig trouwens.
Wel eens bang geweest bij een anaal speeltje dat het zou 'verdwijnen'? (Toevallig net een scene over gelezen in het boek van Arie Boomsma )
Wel eens bang geweest bij een anaal speeltje dat het zou 'verdwijnen'? (Toevallig net een scene over gelezen in het boek van Arie Boomsma )
zaterdag 27 oktober 2012 om 12:44
quote:vlammetje_ schreef op 27 oktober 2012 @ 12:38:
Wel eens bang geweest bij een anaal speeltje dat het zou 'verdwijnen'?
Nee. Daarvoor ben ik te voorzichtig. Er is wel een keer een condoom achtergebleven, maar dat leverde geen problemen op.
OK. Eindelijk staat de man van je dromen in je slaapkamer. Je hebt al gezoend, jullie weten wat er gaat gebeuren. Hoe verras je hem?
Wel eens bang geweest bij een anaal speeltje dat het zou 'verdwijnen'?
Nee. Daarvoor ben ik te voorzichtig. Er is wel een keer een condoom achtergebleven, maar dat leverde geen problemen op.
OK. Eindelijk staat de man van je dromen in je slaapkamer. Je hebt al gezoend, jullie weten wat er gaat gebeuren. Hoe verras je hem?
Alles is liefde
zaterdag 27 oktober 2012 om 12:51
Aangezien ik al eeuwen geen seks heb gehad geloof ik niet dat ik erg creatief zal zijn. Maar normaal gesproken verras ik met mooie lingerie of juist het ontbreken daarvan onder kleding. En mijn gretigheid valt normaal ook wel in de smaak.
Verder is het zo afhankelijk van de persoon in kwestie. Maar fantasiën vervullen, daar gaat meestal iets meer tijd overheen bij mij.
Iemand daten die zelf heel veel date. Een turn-on, een afknapper of maakt niet uit?
Verder is het zo afhankelijk van de persoon in kwestie. Maar fantasiën vervullen, daar gaat meestal iets meer tijd overheen bij mij.
Iemand daten die zelf heel veel date. Een turn-on, een afknapper of maakt niet uit?