De enige echte Seks-DGV......

04-09-2012 18:22 3054 berichten
Dat waren er alweer 3000...op naar een nieuwe Seks-DGV!

De volgende vraag moest nog beantwoord worden;

Wordt het niet eens tijd om een nieuwe DGV te openen?

Hier mag je lekker nieuwsgierig zijn!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 04-09-2012 18:24
Reden: fout overgenomen vraag....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lastig maar als je beiden een beetje lenig bent wel heel fijn.

Als je partner zwaar verkouden is, vind je het dan vies om hem/haar te zoenen? Of heb je daar helemaal geen probleem mee?
quote:charlene1984 schreef op 26 oktober 2012 @ 11:57:

[...]

Zou je vaker seks willen hebben? Deze stond er nog zag ik. (Wordt wel een zooitje als er oude vragen beantwoord worden en er geen nieuwe vraag in de antwoordpost komt...)

Jazeker! Maar dat is in mijn geval vrij logisch...

Edelstaal, ik zou er niet vies van zijn. En als je samen leeft pik je dat virus zonder zoenen ook wel op.

Eens een ex. altijd een ex?
bij mij wel.

Ooit sex gehad met een ex ?
Zekers.. regelmatig..

Ben je lenig?
Nope. Maar red me er prima mee.

Uiterlijk of karakter?
Beide hoor, echt beide.

Wat windt je het meest op? Mooie kleding of een lekker lijf?
Mijn voorkeur gaat uit naar een lekker lijf in mooie kleding! Ach eigenlijk zijn beiden gewoon leuk, maar de chemie is belangrijker!

Wel eens ernstig de behoefte gehad een partner te re-stylen?
Nee, ik niet. Maar mijn vorige vriendin had wel de behoefte om mij te restylen. Had ze wat mij betreft ook groot gelijk in. (Looking sharp now)

Qua kleding: casual leuker dan een strak pak?
nee, als ik hem echt moet re stylen was ik waarschijnlijk ook niet op hem gevallen..

Ooit wel eens in enorme klik gehad met iemand en toen je eenmaal in bed beland was was die klik nergens meer te bekennen ?
Edelstaal, ik kick wel op een man in een mooi pak hoor! Maar vooral als afwisseling op een lekekre casual look!

Silver, dat niet. wel een geile klik die meteen verdween door een snuif in zijn neus.

wappen of niet?
Medicijnen of drugs doen vrij weinig met mij. Heb het wel eens geprobeerd, maar opwinding moet bij mij toch echt van iets anders komen. Mss wordt het gevoel wel versterkt zodra het er is, maar daar heb ik dus geen ervaring mee.

Ik speel dezelfde vraag nog eens door
quote:vlammetje_ schreef op 26 oktober 2012 @ 18:53:

Edelstaal, ik kick wel op een man in een mooi pak hoor! Maar vooral als afwisseling op een lekekre casual look!

Silver, dat niet. wel een geile klik die meteen verdween door een snuif in zijn neus.

wappen of niet?Ik kan het niet laten om pakken te dragen, HEERLIJK! (vooral als ik er sneakers onder aan mag)
Wappen? nee lijkt mij niets.

Heb jij betere seks onder invloed?
wel eens heeeele goeie sex onder invloed gehad, maar ook heeeeele goeie sex nuchter

waarom is de laatste vraag alweer 19:42h gepost ?
quote:justacuteguy schreef op 26 oktober 2012 @ 23:30:

wel eens heeeele goeie sex onder invloed gehad, maar ook heeeeele goeie sex nuchter

waarom is de laatste vraag alweer 19:42h gepost ?

Geen idee...! Heb die vraag ook niet meer teruggezocht.

Masturbatie: een moment voor jezelf? of een noodoplossing (bij gebrek aan).
Masturberen blijf ik altijd doen, ook soms samen met partner. Maar nu is het voor mij ook 'bij gebrek aan'. Maar nog steeds geen straf.

Samen met partner masturberen; leuk of niet?
Enorm leuk en opwindend! Proberen om dan te gelijk klaar te komen is een heel leuk voorspel.

Wat moet er minimaal gebeuren tijdens het voorspel?
Ik wil in elk geval uitgebreid gezoend hebben en mijn borsten gestreeld hebben. Daarna kan het soms heel snel gaan (ik heb mijn kleren wel eens aan gehad terwijl ik werd gepenetreerd) maar meestal toch relaxed en ontspannen.

Wat moet er minimaal gebeuren tijdens de daad zelf? (Op hoeveel manieren wil je worden gepenetreerd?)
Alles is liefde
Dat maakt me echt niet uit. Soms wil je gewoon een vluggertje en soms wil je uren seks in 10 standjes. Als het maar lekker is, maakt het me niet uit. Fysiek voorspel is soms ook overbodig trouwens.

Wel eens bang geweest bij een anaal speeltje dat het zou 'verdwijnen'? (Toevallig net een scene over gelezen in het boek van Arie Boomsma )
quote:vlammetje_ schreef op 27 oktober 2012 @ 12:38:

Wel eens bang geweest bij een anaal speeltje dat het zou 'verdwijnen'?

Nee. Daarvoor ben ik te voorzichtig. Er is wel een keer een condoom achtergebleven, maar dat leverde geen problemen op.

OK. Eindelijk staat de man van je dromen in je slaapkamer. Je hebt al gezoend, jullie weten wat er gaat gebeuren. Hoe verras je hem?
Alles is liefde
Aangezien ik al eeuwen geen seks heb gehad geloof ik niet dat ik erg creatief zal zijn. Maar normaal gesproken verras ik met mooie lingerie of juist het ontbreken daarvan onder kleding. En mijn gretigheid valt normaal ook wel in de smaak.

Verder is het zo afhankelijk van de persoon in kwestie. Maar fantasiën vervullen, daar gaat meestal iets meer tijd overheen bij mij.

Iemand daten die zelf heel veel date. Een turn-on, een afknapper of maakt niet uit?
Waarom twijfel je toch zo Vlam, nodig me maar gewoon uit.

Of had je het niet over mij?

Algemene vraag: naaktfoto maken in het bevroren riet, mooi?
Haha, geduld is een schone zaak. En niet alles gaat over jou.

Heel mooi, maar wel koud!

Wel eens betrapt bij het maken van naaktfoto's?
quote:vlammetje_ schreef op 27 oktober 2012 @ 12:56:

Wel eens betrapt bij het maken van naaktfoto's?

Nee.

Als je naaktfoto's zou laten maken, vraag je dan een vriend(in) of een professionele fotograaf?
Alles is liefde
Ik heb in de afgelopen jaren mensen leren kennen die prachtige erotische foto's of filpjes kunnen maken. Ik vind zelf wat doen ook leuk en heb daar mooie foto's aan overgehouden. Maar anders zou ik hen vragen.

Eigen werk aan de wand in de slaapkamer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven