De piemel-hatjoe van mijn man

05-11-2012 18:13 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!



Al een tijdje kom ik hier op het forum. Niet als schrijfster hier maar wel als lezeres.

Ik kan echt genieten van jullie verhalen! Over jullie romantische liefdeslevens.

Of van jullie hektische carieres. Of van jullie trieste gebeurtenissen.

Ok daar geniet ik niet echt van maar het is meer dat ik mee leef!

Soms pak ik er dan wat thee bij en dan kan ik gerust anderhalf uur jullie verhalen lezen.

Niet op dit seks forum trouwens hoor! Meer op bv relaties of gezondheid.

Het lijkt net alsof ik sommige van jullie ken!

Bedankt voor jullie verhalen!



Ok nu hoor ik jullie denken waarom als je alleen mee leest schrijf je dan hier nu op het forum.

Nou dat komt dus zo.



Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe

best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens

mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat

ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien

doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!

Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.

Is het normaal dat het zo plakt?
Na de hatjoe goed je voorbips wassen. Nergens last van. Wel een aparte washand en handdoek gebruiken hoor, anders is het vies.
quote:missy_Acy schreef op 05 november 2012 @ 18:23:

Ochtend sperma is minder plakkerig. Maar dan wel tussen 6:12 en 7:19.

Anders plakt het weer net zo hard.

Hij zou kunnen stoppen met suiker eten, want dat plakt. En voor de seks een half uur op z'n kop staan helpt ook nog wel eens. Maar ook maar zeer beperkt.

Heb je wat aan de tips?
Alle reacties Link kopieren
TO is een vent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 november 2012 @ 18:24:

[...]





Dus je hebt een heel goed idee wat " normale " woorden zijn en wat " relwaardige " woorden zijn.

Goed opgelet, hoor.





Jammer dat je ons niet hoger aanslaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:meerminder schreef op 05 november 2012 @ 18:25:

hoe kom je er überhaupt op om dit neer te pennen?Levert lekker veel reacties op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:praisehimwithlove schreef op 05 november 2012 @ 18:13:



Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks









En daarom is nou juist seks vóór het huwelijk uitgevonden!
Nick plus ava verteld mij dat je behoorlijk gelovig bent. Jammer dat men niet de moeite heeft genomen je behoorlijk voor te lichten, jammer dat je geen idee hebt waarom sperma (zo heet dat spul namelijk) glibberig, plakkerig enz is. Jammer dat je je man pikstraf geeft omdat de substantie van zijn zaad je niet aanstaat.



Je bent wanhopig zeg je... maar waarom dan? Hoeveel last heb je van zijn plakkerige zaad? Het is toch óf hap-slik-weg of ergens in je wat er na een toiletbezoek weer uit is?

Dit goedje hoort deze substantie te hebben... behalve bij een droogkloot, dan stuift het.
Als ik jou was, zou ik m'n nicknaam volgen Praise him with Love. Dus geef je man gewoon veel seks inclusief kleverige hatjoe-uitbarstingen. Hij zal je dankbaar zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 05 november 2012 @ 18:26:

[...]









En daarom is nou juist seks vóór het huwelijk uitgevonden!Doe eens niet zo onzedig jij!
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon fake. Dat kan toch niet anders? En aan de nick te zien is ze erg godsdienstig. Misschien ff de bijbel checken of daar iets in staat over plakzaad? En please don't ever use that word (piemelhatsjoe) again. Niet geil.
Alle reacties Link kopieren
Is er geen refoforum waar je gelijkgestemden kunt vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:sri schreef op 05 november 2012 @ 18:23:

[...]



Welke voeding? Nou, alles in poedervorm zou ik zeggen.



Ik heb altijd begrepen dat plak vanzelf overgaat in poedervorm, na een jaar of 70....

Dus gewoon nog even wachten TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:behalve bij een droogkloot, dan stuift het.
Alle reacties Link kopieren
Leuk bedacht dit topic, heb er nog even om kunnen lachen ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bammetjebam schreef op 05 november 2012 @ 18:27:

Is er geen refoforum waar je gelijkgestemden kunt vinden?Waarom? Denk je dat daar iedereen het piemelhatjoe noemt?
quote:praisehimwithlove schreef op 05 november 2012 @ 18:13:

Dag meiden!



Al een tijdje kom ik hier op het forum. Niet als schrijfster hier maar wel als lezeres.

Ik kan echt genieten van jullie verhalen! Over jullie romantische liefdeslevens.

Of van jullie hektische carieres. Of van jullie trieste gebeurtenissen.

Ok daar geniet ik niet echt van maar het is meer dat ik mee leef!

Soms pak ik er dan wat thee bij en dan kan ik gerust anderhalf uur jullie verhalen lezen.

Niet op dit seks forum trouwens hoor! Meer op bv relaties of gezondheid.

Het lijkt net alsof ik sommige van jullie ken!

Bedankt voor jullie verhalen!



Ik ben eigenlijk veel meer geïnteresseerd in bovenstaand stukje. Bij welke forummers heb je het gevoel dat je ze kent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 05 november 2012 @ 18:27:

[...]





Doe eens niet zo onzedig jij! Niet voor mij natuurlijk! Ik leef als een non, dat weet je
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals: TO is een vent.quote:praisehimwithlove schreef op 05 november 2012 @ 18:13:

Condooms vindt ik maar niks!

Alle reacties Link kopieren
Als je kut, lul, neuken en sperma niet durft te zeggen ben je zeker nog niet klaar voor het neuken!



Ow, en misschien valt de plakkerigheid minder op als je het doorslikt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 05 november 2012 @ 18:29:

Nogmaals: TO is een vent.





[...]

Ik gok dat TO condooms maar niks vindt wegens een kerkelijk verbod op die dingen
quote:Frizzy schreef op 05 november 2012 @ 18:28:

[...]





Waarom? Denk je dat daar iedereen het piemelhatjoe noemt?Mijn ex-schoonfamilie (refo) noemde het gewoon sperma.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 05 november 2012 @ 18:29:

Nogmaals: TO is een vent.





[...]

He gats..
Alle reacties Link kopieren
Praise him with love?



Ik zou een schietgebedje doen, vanavond voordat je naar bed gaat, misschien krijg je wat je wenst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 05 november 2012 @ 18:26:

behalve bij een droogkloot, dan stuift het.
Overigens, op basis van alleen de titel dacht ik dat vent een druiper had. Maar hey, het manneTJE doet het voor het eerst met TO. Nu zegt dat natuurlijk niets. Want hij kan het daarvoor ook voor het eerst met Marietje en Klazientje hebben gedaan....



Parapluutje iemand? Voor het geval het gaat spetteren....



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven