De piemel-hatjoe van mijn man

05-11-2012 18:13 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!



Al een tijdje kom ik hier op het forum. Niet als schrijfster hier maar wel als lezeres.

Ik kan echt genieten van jullie verhalen! Over jullie romantische liefdeslevens.

Of van jullie hektische carieres. Of van jullie trieste gebeurtenissen.

Ok daar geniet ik niet echt van maar het is meer dat ik mee leef!

Soms pak ik er dan wat thee bij en dan kan ik gerust anderhalf uur jullie verhalen lezen.

Niet op dit seks forum trouwens hoor! Meer op bv relaties of gezondheid.

Het lijkt net alsof ik sommige van jullie ken!

Bedankt voor jullie verhalen!



Ok nu hoor ik jullie denken waarom als je alleen mee leest schrijf je dan hier nu op het forum.

Nou dat komt dus zo.



Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe

best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens

mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat

ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien

doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!

Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.

Is het normaal dat het zo plakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:shepard schreef op 05 november 2012 @ 18:44:

De wereld zou toch een stuk minder grappig zijn zonder gelovigen..... (ook minder doden, maar goed)..Er zijn anders hele volkstammen uitgemoord onder het mom van geloof, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 05 november 2012 @ 18:43:

[...]





Bah! Alleen voor het nageslacht én dan liefst maar een keerNou, de pastoor heeft het liefst gezinnen met veel kindertjes hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 05 november 2012 @ 18:24:

Wat een kultopic en dan ook nog geen seks tot hij zijn probleem heeft opgelost. Piemel-straf doet wonderen he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Rara70 schreef op 05 november 2012 @ 18:40:

Friezinnetje; jij geloofd dit topic echt???



Geen idee, maar ik zie dat er weer aan trollhunting gedaan wordt en daar hou ik niet zo van. Daardoor zijn we al enkele forummers de afgelopen dagen kwijt geraakt (en dan bedoel ik oude bekende forummers).



Als je het verhaal niet gelooft, dan lees je niet of reageer je niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 05 november 2012 @ 18:46:

[...]





Nou, de pastoor heeft het liefst gezinnen met veel kindertjes hoor Ja maar meteen raak is toch het beste?
Ik MOEST even kijken wat een piemel-hatjoe is. En ja, het was wat ik al vreesde. Wat een ontzettend smerig woord, ik krijg er echt hele rare associaties bij. Iets met rochelen, fluimen, kwatten en snottebellen.
Alle reacties Link kopieren
eens met Fryske, dat trollhunten begint me aardig de keel uit te hangen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Pikstraf zal er echt niet voor zorgen dat het minder plakkerig wordt. Met een beetje pech blijft hij na een tijdje wel plakken aan de buurvrouw/lerares/postbodin of iemand anders die er niet zo'n moeite mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Pff, ben blij dat het geen 10 secondelijm is. Trollebol
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 05 november 2012 @ 18:47:

[...]





Geen idee, maar ik zie dat er weer aan trollhunting gedaan wordt en daar hou ik niet zo van. Daardoor zijn we al enkele forummers de afgelopen dagen kwijt geraakt (en dan bedoel ik oude bekende forummers).



Als je het verhaal niet gelooft, dan lees je niet of reageer je niet.Ik vind het van een totaal andere orde of je een forummer die al jaren - normaal - post weg gaat zitten treiteren met verdachtmakingen of dat je een totaal niet geloofwaardige eerste post onder de loep neemt. Er zijn al te veel ongeloofwaardige typetjes die doen alsof ze IRL bestaan. Als we het dan over forumvervuiling hebben.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 05 november 2012 @ 18:49:

Ik MOEST even kijken wat een piemel-hatjoe is. En ja, het was wat ik al vreesde. Wat een ontzettend smerig woord, ik krijg er echt hele rare associaties bij. Iets met rochelen, fluimen, kwatten en snottebellen.Dat klopt precies. Seks is ook héél vies Pompadour, bah.
Alle reacties Link kopieren
Waar is TO nou?
Alle reacties Link kopieren
Jezus
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Soms pak ik er dan wat thee bij en dan kan ik gerust anderhalf uur jullie verhalen lezen.

Niet op dit seks forum trouwens hoor! Meer op bv relaties of gezondheid.

Het lijkt net alsof ik sommige van jullie ken!

Bedankt voor jullie verhalen!Maar vertel even. Wie denk je te kennen?
quote:ThunderassMan schreef op 05 november 2012 @ 18:50:

Pikstraf zal er echt niet voor zorgen dat het minder plakkerig wordt. Met een beetje pech blijft hij na een tijdje wel plakken aan de buurvrouw/lerares/postbodin of iemand anders die er niet zo'n moeite mee heeft.
quote:Frizzy schreef op 05 november 2012 @ 18:52:

Waar is TO nou?ik denk dat haar toetsenbord is vastgeplakt.
quote:S0LEIL schreef op 05 november 2012 @ 18:51:

[...]





Dat klopt precies. Seks is ook héél vies Pompadour, bah.O pardon, dat was ik inderdaad even vergeten. Zou neusspray helpen tegen plakkerige hatsjoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 05 november 2012 @ 18:53:

[...]





ik denk dat haar toetsenbord is vastgeplakt. Sperma op het toetsenbord? Ieuw!
Alle reacties Link kopieren
Natuuljik plakt dat, heb je wel eens een baby uit elkaar zien vallen? Da's goeie lijm hoor...





Waarom moet ik nu weer aan die vieze kleverige telefoon van WTF denken?

Ik ga maar iets anders doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 05 november 2012 @ 18:37:

[...]





Waarom moet Noorwegen er toch elke keer bijgehaald worden? Zo kinderachtigKom op zeg.. En jij gelooft dit ? Dit soort flauwekul topics openen is pas flauw,,
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op maandag 05 november 2012 18:23 Ochtend sperma is minder plakkerig. Maar dan wel tussen 6:12 en 7:19.

Anders plakt het weer net zo hard.

Hij zou kunnen stoppen met suiker eten, want dat plakt. En voor de seks een half uur op z'n kop staan helpt ook nog wel eens. Maar ook maar zeer beperkt.

Heb je wat aan de tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:meeske schreef op 05 november 2012 @ 18:55:

Natuuljik plakt dat, heb je wel eens een baby uit elkaar zien vallen? Da's goeie lijm hoor...





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 05 november 2012 @ 18:55:

[...]





Dit soort flauwekul topics openen is pas flauw,,Inderdaad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:meeske schreef op 05 november 2012 @ 18:55:

Natuuljik plakt dat, heb je wel eens een baby uit elkaar zien vallen? Da's goeie lijm hoor...





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven