de wake up vibe

04-01-2015 20:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb een wake up vibe gekocht. Dit is een wekker die je in je slipje legt en je wekt met trillingen i.p.v. geluid.

Iemand hier ervaringen mee?

Er staat van alles in de handleiding maar niet over hoelang je het product moet opladen?

Ben benieuwd of het werkt en of ik morgen op een leukere manier wakker word!
Nou, we kunnen allemaal niet wachten. Da's duidelijk.
Je hebt een WÁT gekocht?
Er zit toch een batterijding op waarop je kunt zien of hij vol is?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Haha, ik moet er niet aan denken om zo wakker te worden. Het lijkt me ook niet comfortabel slapen?
Ik heb zo'n ding , best wel een miskoop. In mijn slaap zet ik hem blijkbaar uit of verstel de tijd en gaat hij niet, of op een verkeerd tijdstip af.

Gewoon een paar uurtjes aan de stroom hangen voor gebruik kan nooit kwaad.
Hahaha geweldig. Heb je vast ook wel als app op je iphone...
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
Net opgeladen als die vol is kleurt het lampje groen van de lader. Nou was in de stad en moest natuurlijk iets kopen vond het wel grappig. Verwacht echt geen orgasme hoor in de ochtend meer voor de fun.
Nou haha, wat een fun dan.
Heel apart lijkt me zo'n ding en idd ook niet lekker liggen, maar ben benieuwd naar je eigen ervaring! Zelf word ik liever op een andere manier wakker ;)
don't let stupid things, break your happiness
Mijn god, ik moet er niet aan dénken. Nou is wakker worden sowieso niet mijn hobby maar dan ook nog wakker worden met een plastic trilgeval in je sloggy, yuk. Ik sla over.

Maar eeeh ik wens jou vanzelfsprekend veel ontwaaklol morgenochtend!
En doe vooral verslag. Aantal trillingen per seconde, de snelheid waarmee je tegen het plafond vloog en hoe lang het duurde voor je het ding de prullenbak inmikte.
Hahahahaha ik was vanavond ontzettend chagrijnig, maar dit topic maakt mijn humeur weer goed. Tranen over m'n wangen. Het lijkt mij de meest verschrikkelijke manier om wakker te worden, maar nu is mijn libido momenteel ook vrij opgedroogd. Hopelijk brengt het jou wel veel plezier:)
quote:theemok schreef op 04 januari 2015 @ 21:39:

En doe vooral verslag. Aantal trillingen per seconde, de snelheid waarmee je tegen het plafond vloog en hoe lang het duurde voor je het ding de prullenbak inmikte. hahahaha!
don't let stupid things, break your happiness
als je wekker het niet doet, of je kinderen je niet wekken, is dit een perfect alternatief.
Geniet elke dag
Kunnen we aan het uitblijven van een uitgebreid verslag afleiden dat de wakeup vibe in gebreke is gebleven?

divadevil! Wakker worden!
Trahit sua quemque voluptas
Ik brand ook van nieuwsgierigheid. Zit al met mijn rechterwijsvinger op de "bestelknop". Nog maar effe wachten dus?
Ik zou het nog niet durven Rooss.

Ik begrijp je ontembare enthousiasme maar wacht nog heel even....

Misschien deed de trilwekker het niet of hij werkt zo goed dat ze nu nog ligt te kronkelen.

Het kan nog alle kanten op.
Een hele geile goede morgen!

Sorry het duurde zolang omdat ik mn dekbed moest verschonen alles helemaal nat zo goed is de wake up vibe...

Helaas mn wekker staat om 10.30 en werd om 10.00 wakker met de wake up vibe in mn buik, beweeg veel in m'm slaap. Probeer het morgen opnieuw dan moet ik een uurtje eerder op staan haha.
*Haalt teleurgesteld vinger van "bestelknop" af en constateert dat ze liever geen w.u.v. IN haar buik heeft**
Haha als je m besteld heb m van de opruiming Christine le Duc. Ik ga het morgen opnieuw proberen!
Hij werkte dus zo goed dat je spuitend klaar was gekomen ? Het hele ding was naar binnen geschoven? Gruwel.
Haha nee helemaal niks werd een half uur eerder wakker en de vibe lag niet meer op zn plek maar prikte in mn buik.
zo, hoe krijg je dat voor elkaar?

@Rooss, ik kan me niet voorstellen dat er niet veel leuker speelgoed te vinden is met een even uitnodigende bestelknop.

En omdat ik vandaag toch al geen fucks meer heb om te geven wil ik Divadevil graag het volgende onder de aandacht brengen:

Life (met een ai-klank, zoals in 'bye') = o.a. het leven dat geleefd wordt; het bestaan. 'Life is short' (het leven is te kort).

Live (ook met een ai-klank) = o.a. rechtstreeks: ('de band speelde live' of 'de kroning was live te volgen op televisie)

en

Live (met een i-klank, zoals in 'ik') = o.a. leef, leven: 'They live together' (zij wonen/leven samen).

En ook de volgende zin is interessant:

Grammar: the difference between knowing your shit and knowing you're shit.

zo dat lucht op.
Elke ochtend wakker worden met een gierende orgasme. Haha lijkt me dood vermoeiend.

Zat te denken. .... Als mijn wekker afgaat ram Ik hem altijd snoeihard uit, ben (of juist niet) benieuwd hoe ik zou reageren met zo'n ding. Ik denk echt dat ik me dood zou schrikken! !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven