Den DGV op seks.

21-06-2012 17:52 3027 berichten
De 3.000 postings van de oude zijn alweer geconsumeerd. Dus we gaan hier vrolijk door met the one and only DGV op de seks pijler!

Er stond nog een vraag:

Heb jij of je partner tijdens de seks wel eens een kunstgebit verloren?
Alle reacties Link kopieren
Linksboven in het witte vierkantje staan mijn ogen :-)

Da's niks dus.

Ik ga vanavond verder proberen.

Hoe belangrijk is seks in je relatie?
seks is belangrijk in mijn relatie, denk dat ik een seksloze relatie uiteindelijk niet zal volhouden, maar het is niet het enige wat ik belangrijk vind in mijn relatie.

weet jouw partner dat je op het viva forum schrijft?
Jep.

Stel dat je partner (om wat voor reden dan ook) niet meer in staat zou zijn seks te kunnen hebben. Zou dat voor jou een reden zijn de relatie te be-eindigen?
Nee, natuurlijk niet!

Waarom zou het dat voor anderen wel zijn?
ik denk dat als je wel heel seksueel ingesteld ben en nooit meer seks kan hebben dat je een probleem hebt, dan zou je misschien moeten praten of je het elders mag halen.

Zou jij dat goed vinden, als je geen seks meer kan hebben dat je partner een minnaar of een minnares erbij heeft?
niet 1,2,3...en zou eerst samen naar een oplossing zoeken..(evt een sv erbij)

@ tam, jou ava...ben jij dat?

Als je een langdurige relatie hebt, en je wilt graag kids, maar jou partner opeens niet meer...Blijf je dan nog samen of maak je je droom dan met een ander waar?
Ja denk het wel. Ik weet hoeveel seks voor mij betekend maar ook voor hem. Buiten dat weet ik ook hoe sterk onze relatie is. Ik zeg dus Ja.

Welke kleur zijn je teennagels nu? (effe gek vraagje tussendoor hihi)
offtopic: Ja gurly.. ik zag jullie allemaal switchen van Ava en dacht: Ga ik ook doen. Dat oog is van mij dus
crosspost
Als je een langdurige relatie hebt, en je wilt graag kids, maar jou partner opeens niet meer...Blijf je dan nog samen of maak je je droom dan met een ander waar?

ik dacht crosspost maar toch niet....ja ik zou mijn droom elders gaan halen, omdat ik denk dat als de wens heel sterk is, dat je het je partner gaat verwijten.

vraag van tamara laat ik staan
Mijn teennagels zijn gelakt, soort brons/oranje.

Wie betaal jij in natura?
quote:tamara1234 schreef op 22 juni 2012 @ 15:31:

offtopic: Ja gurly.. ik zag jullie allemaal switchen van Ava en dacht: Ga ik ook doen. Dat oog is van mij dus

**offtopic**

mooi oog....ik zit in een nieuw leven....dus ik dacht, een nieuwe ava past daar wel bij
mijn vriend, dagelijks alles wat ik krijg betaal ik terug in natura....en regelmatig mag hij kiezen hoe hij het hebben wil

is de seks geiler als je weet dat je een kindje aan het maken bent?
Thanx Iddan!

Wie ik in natura betaal? Niemand...

Ik laat mijn teennagelvraag nog effe staan haha..
is de seks geiler als je weet dat je een kindje aan het maken bent?

Nee absoluut niet (is mijn bevinding)
idd, mooie ogen ( al zie ik er maar 1 )

Ik ''betaal'' niemand in natura..ik geef het met liefde.

Roze teennagels.

Wat heb jij tijdens het slapen aan?
mijn teennagels heb ik in blanke lak....beetje saai eigenlijk bedenk ik me nu. en tijdens het slapen heb ik niets aan.

Zou jij je schaamhaar verven als je erachter kwam dat deze grijs werden?
Nee dan houd ik het gewoon Kaal.

Ben je tevreden over je eigen bedpresentaties of denk je dat je soms nog wel meer je best mag doen.?
We gaan snel haha..

Zou jij je schaamhaar verven als je erachter kwam dat deze grijs werden?

Welk schaamhaar?

Ben je tevreden over je eigen bedpresentaties of denk je dat je soms nog wel meer je best mag doen.?

Nee ik geloof wel dat ik een ruime voldoende scoor in alle onderdelen

Zou je voor je partner bepaalde dingen aantrekken die je zelf eigenlijk niet zo prettig vindt, omdat hij/zij het geil vindt?
Mag soms wel iets meer mn best doen.... Ben de laatste tijd al blij als ik uberhaupt rustig in bed kan liggen

Waarin kun jij jezelf nog verbeteren?
een bed presentatie heb ik nog nooit gehouden...nee flauw....ik ben op het moment best tevreden over mijn bed prestaties. en ik hoor momenteel ook geen klachten.

presteer jij altijd even goed, of heb je ook wel eens het laten versloffen?

**het gaat idd snel**
Ik hoor geen klachten over orale sex; maar ik denk dat ik het soms wel iets meer mag afwisselen Qua technieken

Als ik iets echt niet prettig of mooi vind om te dragen (tenzij het voor de grap is ) zou ik het ook echt niet dragen!

jij wel tam?

Heb het in mijn vorige relatie laten versloffen; was geen sexuele aantrekkings kracht meer vanuit mijn kant naar hem toe, en moest er niks meer van weten. 2 maand later had ik het ookuitgemaakt.

lingerie setje of een sexy jurkje?
sexy jurkje met daaronder een allergeiligst lingerie setje

string voor mannen een go of een no go?
een dikke vette NO-GO!

behalve als het een stripper is

sex onder de douche, makkelijk of onhandig?
lekker onhandig

Nog iets ondeugends geplanned voor komend weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven