Den DGV op seks.
vrijdag 22 juni 2012 om 15:29
vrijdag 22 juni 2012 om 15:29
vrijdag 22 juni 2012 om 15:36
Als je een langdurige relatie hebt, en je wilt graag kids, maar jou partner opeens niet meer...Blijf je dan nog samen of maak je je droom dan met een ander waar?
ik dacht crosspost maar toch niet....ja ik zou mijn droom elders gaan halen, omdat ik denk dat als de wens heel sterk is, dat je het je partner gaat verwijten.
vraag van tamara laat ik staan
ik dacht crosspost maar toch niet....ja ik zou mijn droom elders gaan halen, omdat ik denk dat als de wens heel sterk is, dat je het je partner gaat verwijten.
vraag van tamara laat ik staan
vrijdag 22 juni 2012 om 15:51
We gaan snel haha..
Zou jij je schaamhaar verven als je erachter kwam dat deze grijs werden?
Welk schaamhaar?
Ben je tevreden over je eigen bedpresentaties of denk je dat je soms nog wel meer je best mag doen.?
Nee ik geloof wel dat ik een ruime voldoende scoor in alle onderdelen
Zou je voor je partner bepaalde dingen aantrekken die je zelf eigenlijk niet zo prettig vindt, omdat hij/zij het geil vindt?
Zou jij je schaamhaar verven als je erachter kwam dat deze grijs werden?
Welk schaamhaar?
Ben je tevreden over je eigen bedpresentaties of denk je dat je soms nog wel meer je best mag doen.?
Nee ik geloof wel dat ik een ruime voldoende scoor in alle onderdelen
Zou je voor je partner bepaalde dingen aantrekken die je zelf eigenlijk niet zo prettig vindt, omdat hij/zij het geil vindt?
vrijdag 22 juni 2012 om 15:53
Ik hoor geen klachten over orale sex; maar ik denk dat ik het soms wel iets meer mag afwisselen Qua technieken
Als ik iets echt niet prettig of mooi vind om te dragen (tenzij het voor de grap is ) zou ik het ook echt niet dragen!
jij wel tam?
Heb het in mijn vorige relatie laten versloffen; was geen sexuele aantrekkings kracht meer vanuit mijn kant naar hem toe, en moest er niks meer van weten. 2 maand later had ik het ookuitgemaakt.
lingerie setje of een sexy jurkje?
Als ik iets echt niet prettig of mooi vind om te dragen (tenzij het voor de grap is ) zou ik het ook echt niet dragen!
jij wel tam?
Heb het in mijn vorige relatie laten versloffen; was geen sexuele aantrekkings kracht meer vanuit mijn kant naar hem toe, en moest er niks meer van weten. 2 maand later had ik het ookuitgemaakt.
lingerie setje of een sexy jurkje?