Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-12-2017 10:08
Te dik om aantrekkelijk te zijn. Ik zou nooit zo’n figuur als de hare willen hebben. Of ze ongezond is weet ik niet, ik weet niet wat ze zoal eet op een dag.
Je hebt het natuurlijk niet helemaal voor het zeggen in wat voor lijf je geboren wordt. Aan sommige dingen kan je wat sleutelen/optimaliseren maar veel dingen moet je ook maar gewoon accepteren. Ik vind dit nogal makkelijk gezegd eigenlijk.
Timetraveler schreef:
27-12-2017 10:11
Je hebt het natuurlijk niet helemaal voor het zeggen in wat voor lijf je geboren wordt. Aan sommige dingen kan je wat sleutelen/optimaliseren maar veel dingen moet je ook maar gewoon accepteren. Ik vind dit nogal makkelijk gezegd eigenlijk.
Dat snap ik. Hoe bedoel je makkelijk gezegd? Mensen hier zeggen dat ze een prachtfiguur heeft. Ik ga er vanuit dat als ze het zo prachtig vinden wel met haar zouden willen ruilen. Ik zou voor geen goud met haar willen ruilen omdat mijn idee van een prachtfiguur iets heel anders is.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
27-12-2017 09:58
Ik vind die bikini echt afschuwelijk. Ze lijkt wel een rolmops.
En dat zegt alles over de bikini en niks over die mevrouw.
Het zegt alles over Sports Illustrated en lezerskopers daarvan.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
27-12-2017 10:11
Je hebt het natuurlijk niet helemaal voor het zeggen in wat voor lijf je geboren wordt. Aan sommige dingen kan je wat sleutelen/optimaliseren maar veel dingen moet je ook maar gewoon accepteren. Ik vind dit nogal makkelijk gezegd eigenlijk.
Mee eens en accepteren dat het bij anderen gewoon anders kan zijn. Misschien hebben mannen het hiermee iets gemakkelijker.
Ik vind het persoonlijk niet mooi. Het is wel een knappe vrouw, dus dan ben je niet ineens lelijk met een paar kilo meer, maar mooi vind ik het niet. Ze zou mooier zijn met 10 kilo minder.

Maar dit begint de standaard te worden en alles wat slanker is, wordt dan ineens mager genoemd. Dat vind ik wel jammer. Dat maat 36 nu ineens extreem wordt genoemd, terwijl het 30 jaar geleden nog een heel gangbare maat was.
N00R85 schreef:
27-12-2017 13:43
Ik vind het persoonlijk niet mooi. Het is wel een knappe vrouw, dus dan ben je niet ineens lelijk met een paar kilo meer, maar mooi vind ik het niet. Ze zou mooier zijn met 10 kilo minder.

Maar dit begint de standaard te worden en alles wat slanker is, wordt dan ineens mager genoemd. Dat vind ik wel jammer. Dat maat 36 nu ineens extreem wordt genoemd, terwijl het 30 jaar geleden nog een heel gangbare maat was.
Afbeelding

Maar de eisen die aan modellen gesteld werden gingen steeds verder. Iets vollere modellen is daar nu het antwoord op
Er zit nog een wereld tussen de uitgemergelde lichamen van modellen (maat 32) en de volle modellen (maat 44).

Waarom zie ik nooit een vrouw met een normaal/gezond lijf? Voor mij is 36-42 (bmi 19-24) nog steeds 'normaal', maar kennelijk ben ik de enige die er zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij inderdaad normaal omdat dit ook het meest voorkomt. Maar die staan toch wel gewoon in de kleding catalogi?
ooitverlegen schreef:
27-12-2017 14:03
Lijkt mij inderdaad normaal omdat dit ook het meest voorkomt. Maar die staan toch wel gewoon in de kleding catalogi?
Nee als model moet je of maat 32 hebben, of juist maat 42-44.
Nederlands bekendste plussize model: Danielle van Grondelle, 1m80 lang, maat 42:

Afbeelding


Ander Nederlands plussize model: Fenna Dijkema, 1m83, maat 40-42:

Afbeelding


En tot slot nog een derde: Linda Caffa, 1m80, maat 46:

Afbeelding


Gewichten staan er niet bij, bij deze dames. Maar afgaande op mijn lengte en kledingmaat, en uiterlijk, heeft de middelste nog wel een gezond gewicht, en de andere 2 niet.
Om heel eerlijk te zijn twijfel ik een beetje aan Danielles maat 42 :$
Het zijn stuk voor stuk wel hele mooie vrouwen om te zien ook al hebben ze geen standaard maat
Klopt Bjort. Maar nav de openingspost: ik vind de derde wel duidelijk minder aantrekkelijk, ik zie de andere 2 liever in mijn bed. Al vind ik de derde wel ontzettend veel aantrekkelijker dan het model op Corona's plaatje.
Ik denk dat deze vrouwen mooi zijn, of ze nu 10 kilo meer zijn, of minder. Toch vind ik zelf een gezond lichaam het mooist. Bij de ene is dat maat 36, als je wat langer bent zit je al snel op maat 40, maar al dat extra vet hoeft wat mij betreft niet zo.
Marana-- schreef:
27-12-2017 14:45
Klopt Bjort. Maar nav de openingspost: ik vind de derde wel duidelijk minder aantrekkelijk, ik zie de andere 2 liever in mijn bed. Al vind ik de derde wel ontzettend veel aantrekkelijker dan het model op Corona's plaatje.
Ik wil ze wel alle drie in bed Marana, bij voorkeur niet tegelijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
27-12-2017 14:47
Ik wil ze wel alle drie in bed Marana, bij voorkeur niet tegelijk :-D
hebbert! :whip:
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
27-12-2017 14:49
hebbert! :whip:
Ik wel :biggrin:
Ik vind ze alle drie wel mooi. Zelf zou ik graag wat meer vormen hebben, overal zo'n vrouwelijk vetlaagje. Ik heb zo'n puberlichaam, maar dan met wat ouder vel eromheen.

Maar ja...siliconenborsten heb ik al gehad, dat was geen succes en ik durf ze ook niet in m'n kont te laten zetten.
t Is niet anders.
N00R85 schreef:
27-12-2017 13:43
Ik vind het persoonlijk niet mooi. Het is wel een knappe vrouw, dus dan ben je niet ineens lelijk met een paar kilo meer, maar mooi vind ik het niet. Ze zou mooier zijn met 10 kilo minder.

Maar dit begint de standaard te worden en alles wat slanker is, wordt dan ineens mager genoemd. Dat vind ik wel jammer. Dat maat 36 nu ineens extreem wordt genoemd, terwijl het 30 jaar geleden nog een heel gangbare maat was.
Ik denk dat jouw norm voor wat mooi of gezond voelt nogal verschilt van de mijne. Wat jij 'een paar kilo meer' noemt vind ik gewoon een praachtig en gezond lichaam met mooie ronde heupen, borsten, billen.
Bjort schreef:
27-12-2017 14:42
Het zijn stuk voor stuk wel hele mooie vrouwen om te zien ook al hebben ze geen standaard maat
In de modellenwereld hebben ze misschien geen standaard maat, maar in real life wel.
CommonSense schreef:
27-12-2017 15:11
Ik denk dat jouw norm voor wat mooi of gezond voelt nogal verschilt van de mijne. Wat jij 'een paar kilo meer' noemt vind ik gewoon een praachtig en gezond lichaam met mooie ronde heupen, borsten, billen.
Overgewicht ís niet gezond en dat blijft zo ook als 50% van de bevolking overgewicht heeft.
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
27-12-2017 14:51
Ik wel :biggrin:
Ik wil ook! :cry:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Wat ik denk ik vooral vervelend vind, is dat er snel de link wordt gelegd tussen slank zijn en daarmee optimaal gezond zijn of goed voor jezelf zorgen. En die link snap ik ook. Maar toch is het niet altijd zo simpel, het idee dat een slank iemand automatisch gezondere eetgewoontes heeft of beter voor zichzelf zorgt dan een wat steviger iemand.

Nu wil ik absoluut niet beweren dat het slanke mensen dan maar komt aanwaaien, want dat geloof ik ook echt niet. Maar het betekent ook niet automatisch dat stevigere mensen dan maar meteen ongezonder leven of dat een maat 42 automatisch veel meer eet dan iemand met maat 38.

Hoe iemand er aan de buitenkant uitziet is helaas lang niet altijd meteen een goede weerspiegeling van hoe iemand voor zichzelf zorgt.
Billen en borsten kun je trouwens ook hebben zonder dat je overgewicht hebt. Ik zie er ongeveer hetzelfde uit als die Fenna Dijkema qua figuur, maar doordat ik 15 cm kleiner ben draag ik maat 36 ipv maat 40. Het is echt heel erg afhankelijk van je lengte, maar om dat nu gelijk plussize te noemen?
N00R85 schreef:
27-12-2017 15:23
Overgewicht ís niet gezond en dat blijft zo ook als 50% van de bevolking overgewicht heeft.
Ik had het over de prachtige vrouw van de foto in een eerder bericht, met de mooie ronde vormen. ZIj heeft een gezond gewicht en geen overgewicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven