Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Timetraveler schreef:
27-12-2017 15:29
Wat ik denk ik vooral vervelend vind, is dat er snel de link wordt gelegd tussen slank zijn en daarmee optimaal gezond zijn of goed voor jezelf zorgen. En die link snap ik ook. Maar toch is het niet altijd zo simpel, het idee dat een slank iemand automatisch gezondere eetgewoontes heeft of beter voor zichzelf zorgt dan een wat steviger iemand.

Nu wil ik absoluut niet beweren dat het slanke mensen dan maar komt aanwaaien, want dat geloof ik ook echt niet. Maar het betekent ook niet automatisch dat stevigere mensen dan maar meteen ongezonder leven of dat een maat 42 automatisch veel meer eet dan iemand met maat 38.

Hoe iemand er aan de buitenkant uitziet is helaas lang niet altijd meteen een goede weerspiegeling van hoe iemand voor zichzelf zorgt.
Heel erg mee eens.
Ik word heel moe van al die vooroordelen en karaktereigenschappen die zogenaamd afgeleid kunnen worden van je gewicht.
Dus ik ben wel weer even klaar met dit topic en die slank-politie hier.
CommonSense schreef:
27-12-2017 15:53
Ik had het over de prachtige vrouw van de foto in een eerder bericht, met de mooie ronde vormen. ZIj heeft een gezond gewicht en geen overgewicht.
Hoeveel weegt ze dan?
Ik denk dat het tegen het randje zit en vind het er ook niet gezond uitzien.
N00R85 schreef:
27-12-2017 15:23
Overgewicht ís niet gezond en dat blijft zo ook als 50% van de bevolking overgewicht heeft.
Het is me tot nu toe aardig gelukt op mijn handen te zitten, vooral omdat een discussie over "aantrekkelijkheid" uitsluitend op een subjectieve basis gevoerd wordt en dat hebben vooral de aanwezige Viva-dames goed begrepen want er wordt met maten en lengtes gegoocheld dat het een lieve lust is. :biggrin:

Wanneer het gezondheids-argument wordt gehanteerd wil ik er graag een wetenschappelijk meta-onderzoekje tegenaan gooien: https://www.newscientist.com/article/mg ... tens-life/

Je moet helaas geabonneerd zijn om het volledig artikel te lezen maar voor wie dat niet is of geen zin heeft in droog leesvoer komt het erop neer dat een BMI tot ongeveer 30 geen ernstig gezondheidsrisico inhoudt, integendeel zelfs (een beetje). De waarheid heeft ook haar rechten.

Maarruh... laat jullie vooral niet tegenhouden bij het plaatsen van persoonlijke data, al zeggen plaatjes zoveel meer dan praatjes. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ouwe snoeperd ben je.
Dit is mijn motto
Hoe plak ik hier plaatjes? Kan iemand me dat uitleggen?
Nog even en je moet je gaan verontschuldigen, omdat je als een van de weinigen wél een maat 36 hebt. Of wacht... zo is de situatie al :whistle:
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
27-12-2017 16:19
Nog even en je moet je gaan verontschuldigen, omdat je als een van de weinigen wél een maat 36 hebt. Of wacht... zo is de situatie al :whistle:
Huh? Wie zegt dat, niemand toch? Het lijkt me dat het vooral belangrijk is dat je goed voor jezelf zorgt. Gezond eten en regelmatig bewegen. En de een past daarmee in maat 34, de ander in 36, en weer een ander in bijvoorbeeld 42. Niet iedereen ziet er, met gezond eten en bewegen, hetzelfde uit. Ik zal bijvoorbeeld altijd stevige schouders en een buikje houden, waar een ander weer heel weinig vet van nature heeft of het op een, vind ik ;-D, mooiere plek zoals de billen.
zozoe schreef:
27-12-2017 16:17
Ouwe snoeperd ben je.
:P Ja natuurlijk Zozoetje, ik heb ook jouw bijdrage(n) met veel belangstelling gelezen. :cheer2:
En nu ik dit topic toch in mijn fucking lijst heb: maat 36 vandaag is niet dezelfde als maat 36 van 20 jaar geleden. Denk ik. Don't shoot me on that one, though...
anoniem_64d33a9ef0869 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 16:28
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
27-12-2017 13:43
Ik vind het persoonlijk niet mooi. Het is wel een knappe vrouw, dus dan ben je niet ineens lelijk met een paar kilo meer, maar mooi vind ik het niet. Ze zou mooier zijn met 10 kilo minder.

Maar dit begint de standaard te worden en alles wat slanker is, wordt dan ineens mager genoemd. Dat vind ik wel jammer.Dat maat 36 nu ineens extreem wordt genoemd, terwijl het 30 jaar geleden nog een heel gangbare maat was.
Is dat zo? Al ik foto’s bekijk van vroeger, van bijv. mijn ouders of grootouders, dan vind ik dat de mensen destijds veel dikker waren (gemiddeld) dan nu. Die waren ook helemaal niet zo bezig volgens mij, met gezond leven en afvallen. Daarbij vind ik 36 echt niet extreem.
HuLang schreef:
27-12-2017 16:28
En nu ik dit topic toch in mijn fucking lijst heb: maat 36 vandaag is niet dezelfde als maat 36 van 20 jaar geleden. Denk ik. Don't shoot me on that one, though...
Dat klopt. Ik heb al sinds jaar en dag maat 36. Echter een aantal jaar geleden werd maat 36 me op mysterieuze wijze ineens te groot.

Mijn lichaam en gewicht zijn nog exact het zelfde, kledingmerken hebben de maten aangepast zodat dikkere vrouwen met een grotere maat zich beter over zichzelf voelen. Feit.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-12-2017 16:31
Dat klopt. Ik heb al sinds jaar en dag maat 36. Echter een aantal jaar geleden werd maat 36 me op mysterieuze wijze ineens te groot.

Mijn lichaam en gewicht zijn nog exact het zelfde, kledingmerken hebben de maten aangepast zodat dikkere vrouwen met een grotere maat zich beter over zichzelf voelen. Feit.
Oooooh, wat sneaky!
Dit is mijn motto
YouWish schreef:
27-12-2017 16:19
Hoe plak ik hier plaatjes? Kan iemand me dat uitleggen?
Het voorlaatste icoontje (bergje en zonnetje) in het reageervenstertje aanklikken en tussen [ img ] en [ /img ] je plaatje plakken. :-D
Dertig jaar geleden waren de mensen over het algemeen toch echt een stuk slanker dan nu. Dat is een feit.

En ja, maat 36 is anders geworden. Ik weeg al 20 jaar hetzelfde bij dezelfde lengte (muv zwangerschappen), maar moet nu steeds vaker xxs/xs pakken ipv gewoon een s.
HuLang schreef:
27-12-2017 16:33
Het voorlaatste icoontje (bergje en zonnetje) in het reageervenstertje aanklikken en tussen [ img ] en [ /img ] je plaatje plakken. :-D
Bedankt! Maar nog even een (domme) vraag; wat plak ik er dan precies tussen? :$

Plaatje staat gewoon in mijn afbeeldingen op Mn telefoon. BVD..
zozoe schreef:
27-12-2017 16:32
Oooooh, wat sneaky!
Dat is het zeker. Maar het stimuleert de verkoop :)
YouWish schreef:
27-12-2017 16:36
Bedankt! Maar nog even een (domme) vraag; wat plak ik er dan precies tussen? :$

Plaatje staat gewoon in mijn afbeeldingen op Mn telefoon. BVD..
Je kunt niet rechtstreeks foto's op je eigen pc/table/telefoon linken omdat alleen jij daar toegang toe hebt natuurlijk.
Wil je die plaatjes tonen, dan zal je die eerst moeten uploaden naar een internet locatie waar je toegang kunt delen. Op de digi-pijler vind je die locaties (ken er geen uit het hoofd, sowwy!)
HuLang schreef:
27-12-2017 16:41
Je kunt niet rechtstreeks foto's op je eigen pc/table/telefoon linken omdat alleen jij daar toegang toe hebt natuurlijk.
Wil je die plaatjes tonen, dan zal je die eerst moeten uploaden naar een internet locatie waar je toegang kunt delen. Op de digi-pijler vind je die locaties (ken er geen uit het hoofd, sowwy!)
Ah ok dat klinkt logisch. Thanks!
HuLang schreef:
27-12-2017 16:41
Je kunt niet rechtstreeks foto's op je eigen pc/table/telefoon linken omdat alleen jij daar toegang toe hebt natuurlijk.
Wil je die plaatjes tonen, dan zal je die eerst moeten uploaden naar een internet locatie waar je toegang kunt delen. Op de digi-pijler vind je die locaties (ken er geen uit het hoofd, sowwy!)
Tinypic is er eentje
Ok op hoop van zegen;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde graag even een voorbeeld geven van hoe je dus ook een kleine taille/maat kan hebben én prachtige vrouwelijke rondingen. Deze meid, met in mijn ogen dus het perfecte figuur, zit ook op maat 34/36.

Met haar zou ik dus direct ruilen! Wát een ongelofelijk sexy lichaam :yum:
Mooie dame. Hoe lang is ze, weet je dat?
Marana-- schreef:
27-12-2017 17:03
Mooie dame. Hoe lang is ze, weet je dat?
Kan dat helaas nergens terugvinden.
Ik word zelf namelijk altijd een beetje kriegel van de norm van maat 36. Maar dat schreef ik ook al eerder hier, met mijn 1m80 pas ik gewoon nooit in maat 36. Mijn cup past er niet in, mijn benen zijn te lang. Ik schat dat deze mooie vrouw geen 1m80 is.
Nou YouWish, je dat ziet er niet vervelend uit hoor. Ik zou niet willen ruilen, misschien wel delen. Alleen vrees ik dat er aardig wat aan gephotoshopt is.
HuLang schreef:
27-12-2017 17:14
Nou YouWish, je dat ziet er niet vervelend uit hoor. Ik zou niet willen ruilen, misschien wel delen. Alleen vrees ik dat er aardig wat aan gephotoshopt is.
Ze is ook op tv geweest (zonder photoshop dus) en haar lichaam is echt zo. Uiteraard zijn haar borsten niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven