Does size matter?

12-07-2011 21:17 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, zeg 't eens
quote:Substanza_ schreef op 12 juli 2011 @ 21:55:

29,5 cm graag.Pak jij maar een komkomer uit de koelkast.
poll poll poll!

(does the size off the poll matter by the way?)
quote:mymelody schreef op 12 juli 2011 @ 22:05:

poll poll poll!

(does the size off the poll matter by the way?)Ik dacht er niet aan in eerste instantie.
stevigheid minstens zo belangrijk als maat
heb altijd volmondig ja gezegd, nu zeg ik: misschien.....

ik heb n man gehad met ernstig grote penis, daarmee waren veel standjes onmogelijk en zelf bakte hij er ook weinig van. Later eentje met een korte (maar wel dik) waar ik tevoren dacht dit wordt niets, was de beste ooit...........
Ben ik ff blij dat ie van mij gemiddeld is!
Stel dat ik ooit een andere partner dan mijn man zou krijgen, zou ik stiekem wel wat teleurgesteld zijn als het minder is dan mijn man. Mijn man is overigens wat meer dan gemiddeld denk ik.
ik had geen ervaring met wat minder .nu dus wel en ik ervaar het vrijen minder ,hij is lief maar voor sex ,nee
Ik vind een flinke piemel wel leuk om te zien, maar voor bevredigende seks is het niet per se nodig. Gelukkig is er meer onder de zon dan alleen vaginale penetratie.

xYella.
quote:peet1974 schreef op 13 juli 2011 @ 05:43:

Ben ik ff blij dat ie van mij gemiddeld is!en wat is gemiddeld peetje? dat wil mrfluf gráááág weten
Ja. Alles onder de 18cm is niet interessant.
quote:istar_ schreef op 13 juli 2011 @ 14:27:

Ja. Alles onder de 18cm is niet interessant.

Waar te halen ?

Gemiddeld de grootste penis vindt je in Angola 17,93 cm daarna Ghana 17,31 cm na deze landen gaat het toch al gouw rap richting 14-16cm.

Er is hier laatst nog een mooie wereldkaart van gepresenteerd.
Chemie en opwinding zijn belangrijker.
odi et amo
14-16 cm? Haha dan zou ik me echt niet trots voelen wanneer mijn broek naar beneden wordt getrokken..
Maar eigenlijk... wie zegt dat Bloggert het over een penis heeft? Het staat wel op seks, maar dat kan toch over alles gaan dan? Een vrouw. Een man. Een dildo. Een opblaaspop. Een hond. Een butplug.

Wat niét eigenlijk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk dat het gaat over de lengte van zijn elektrische tandenborstel..
De meeste mannen meten hun lid van onder af, dan komt er een aanzienlijk aantal centimeters bij. "Officieel" moet het vanaf de buikzijde, de bovenkant zeg maar.

xYella.
quote:Yella41 schreef op 13 juli 2011 @ 19:34:

De meeste mannen meten hun lid van onder af, dan komt er een aanzienlijk aantal centimeters bij. "Officieel" moet het vanaf de buikzijde, de bovenkant zeg maar.

xYella.Het gaat natuurlijk om 'inzetbare' centimeters ;)
Ik vind trouwens dikte veel belangrijker dan lengte! Een lange penis is ook vaak wat pijnlijk in sommige standjes, een wat kortere dikke met aanzienlijk eikel (type 'boomstronk' ) = perfect!! Ik snap daarom ook niet dat lengte zo'n ding is terwijl vrijwel niemand het over dikte heeft. Het lichaam dat eraan vast zit is trouwens ook belangrijk: een enorme overhangende bierbuik haalt de pret er ook weer vanaf. En ten slotte het gebruik ervan: kan een man lekker neuken en is ie een beetje actief (niet zo'n stilligger idd, echt vreselijk, passieve mannen).
quote:annabelle80 schreef op 13 juli 2011 @ 22:40:

Ik snap daarom ook niet dat lengte zo'n ding is terwijl vrijwel niemand het over dikte heeft. Dat zal bloggert zijn volgende vraag zijn denk ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
je hebt niks aan een grote lul,als er een eikel van een vent aan vast zit.

maar minder dan gemiddeld betekend dat de mr in kwestie,

veel moet kunnen compenseren.
Tsja, dat pinkeltje van laatst viel toch écht wel tegen.

Al zou je willen deepthroaten, dan kon je nog beter een salmiaklollie nemen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
ojeeeee,....zoiets nog nooit meegemaakt.
Ja, het bestaat, tot in het zeer extreme toe. Dat lijkt me echt een vreselijk iets om als man te hebben. Er worden vaak grapjes over gemaakt en dat vind ik kwalijk.

xYella.
quote:Bert44 schreef op 13 juli 2011 @ 18:04:

14-16 cm? Haha dan zou ik me echt niet trots voelen wanneer mijn broek naar beneden wordt getrokken..Daarom ben je ook chippendale geworden !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven