Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?

woensdag 25 oktober 2017 om 22:21
Door me ooit in een trio te laten praten, op verzoek van de vrouw, die daar eigenlijk niet aan toe was. De dagen erna heeft ze alleen maar gehuild vanwege haar gevoel.
Het is nog altijd een vriendin maar een trio hebben we nooit meer gedaan.
Wat ga je echt nooit meer vergeten op sexgebied ?

woensdag 25 oktober 2017 om 22:53
woensdag 25 oktober 2017 om 23:35
Romantiek zit m voor mij niet in cadeaus, maar in symbolische acties. Als hij net dat beetje extra moeite voor me doet, als hij muziek opzet die we allebei zo fijn vinden, als hij me zomaar een lief berichtje stuurt om te laten weten dat hij aan me denkt, onderonsjes, als hij me verrast met een intens lekkere zoen.
Heb jij al eens eerlijk tegen iemand gezegd dat hij/zij ergens niet zo goed in was?
Heb jij al eens eerlijk tegen iemand gezegd dat hij/zij ergens niet zo goed in was?

woensdag 25 oktober 2017 om 23:55
Ja hoor, niemand is tenslotte volmaakt/perfect/volleerd, zeker niet op sexgebied. Maar zeg het niet op een verwijtende manier.Intuition84 schreef: ↑25-10-2017 23:35
Is sex, zoals eten drinken en slapen, ook niet gewoon een "noodzakelijk kwaad"
donderdag 26 oktober 2017 om 00:02
Nee, niet iedereen wil of kan sex hebben, maar moeten allemaal eten, drinken en slapen.aatjuhh123 schreef: ↑25-10-2017 23:55Ja hoor, niemand is tenslotte volmaakt/perfect/volleerd, zeker niet op sexgebied. Maar zeg het niet op een verwijtende manier.
Is sex, zoals eten drinken en slapen, ook niet gewoon een "noodzakelijk kwaad"
Vrijen of neuken?
donderdag 26 oktober 2017 om 00:12
Ben zelf flink bedeeld en ben er trots op, dus groot

Bed of badkamer?