Doorgeef-vraag-seks-deel-92
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
vrijdag 3 november 2017 om 14:21
Eerder op een vrijwillige manier dus, Roos? Totale overgave lijkt me heerlijk, maar moet voor de ander toch ook op de één of andere manier duidelijk zijn.
Ja, bonding is erg belangrijk, zowel ervoor als erna. Het tilt de fysieke daad naar een veel hoger niveau.
@Intuition84: Nog geen ervaring met masturberen in het bijzijn van ander.
Ervaar je de beste seks steeds binnen een liefdesrelatie?
Ja, bonding is erg belangrijk, zowel ervoor als erna. Het tilt de fysieke daad naar een veel hoger niveau.
@Intuition84: Nog geen ervaring met masturberen in het bijzijn van ander.
Ervaar je de beste seks steeds binnen een liefdesrelatie?
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 03-11-2017 14:24
Reden: Te laat
Reden: Te laat
10.40% gewijzigd
vrijdag 3 november 2017 om 14:26
Nee hoor, niet "vrijwillig" (je kunt "kniel" niet echt vrijwillig noemen zeg maar) maar het is gewoon minder simpel als dat jij in je vraag stelt.
Nee, absoluut niet. De beste seks heb ik met minnaars, dat is wel een soort liefdesrelatie maar niet traditioneel.
Weet jij precies waar jouw grenzen liggen? En weet de ander dat ook?
Nee, absoluut niet. De beste seks heb ik met minnaars, dat is wel een soort liefdesrelatie maar niet traditioneel.
Weet jij precies waar jouw grenzen liggen? En weet de ander dat ook?
.
zaterdag 4 november 2017 om 09:36