Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_638f50d08b10f
woensdag 1 november 2017 om 19:27
Bepaalde mate van dwang kan best lekker zijn ja!
Voor na de daad: Laat jij "hem" wel eens slap worden als hij in je zit?
Ik zeg zelden nee.. Ik heb op mijn 17e een keer nee gezegd toen hij vroeg of ik op zijn gezicht wilde komen zitten. Ik durfde dat toen niet uit onzekerheid.
Verlang jij er weleens naar om de controle volledig uit handen te geven?
Anoniem_344137
vrijdag 3 november 2017 om 11:54
Ja
Wat is voor jou controle tijdens seks?
Anoniem_649379ea6eac8
vrijdag 3 november 2017 om 12:24
Dat niemand iets doet tegen zijn/haar zin in.
Wel eens wat gedaan of moeten doen tegen jouw zin in?
Anoniem_643021e2c600f
vrijdag 3 november 2017 om 12:37
Nee. Op seksueel vlak is het belangrijk dat je niets doet waar je geen zin in hebt.
Hoe geef jij de totale controle uit handen: door handboeien, bepaald standje of dirty talk...?
Een van de belangrijkste factoren voor mij. Een ONS is om die reden ook niets voor mij.
Oogcontact met de ander terwijl je masturbeert, opwindend of toch een beetje ongemakkelijk?
Anoniem_643021e2c600f
vrijdag 3 november 2017 om 14:21
Eerder op een vrijwillige manier dus, Roos? Totale overgave lijkt me heerlijk, maar moet voor de ander toch ook op de één of andere manier duidelijk zijn.
Ja, bonding is erg belangrijk, zowel ervoor als erna. Het tilt de fysieke daad naar een veel hoger niveau.
@Intuition84: Nog geen ervaring met masturberen in het bijzijn van ander.
Ervaar je de beste seks steeds binnen een liefdesrelatie?
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 03-11-2017 14:24
Reden:
Te laat
Anoniem_638f50d08b10f
zaterdag 4 november 2017 om 09:27
Ja na het gebruik van stimulerende middelen gebeurd dat wel eens, lijkt dan ook minder belangrijk. Knuffelen, strelen, beminnen geeft dan mentale bevrediging.
Om daar op door te gaan, sex on drugs, do or don't?
Waarom zouden sommigen seks onder invloed fijn vinden?
Anoniem_638f50d08b10f
zaterdag 4 november 2017 om 09:36
Zachter, warmer, natter, harder, liever, rauwer, als je wilt kan het je net het zetje geven om te verdwijnen in een gevoel wat je overmeesterd en weer loslaat. Moeilijk te omschrijven maar af en toe heerlijk om te ervaren.
Sex met alchohol? Doet in mindere mate toch hetzelfde?
Ja maar als je te ver doorschiet in de alcohol heeft dat ook weer gevolgen voor je. Hij krijgt hem niet meer omhoog of zijl iftar er als een zandzak bij bijvoorbeeld.
Jij wel eens door de alcohol problemen gahd bij de sex?