doorgeefvraag
vrijdag 25 april 2008 om 10:17
oops..sorry voor de late reactie op Stew
wel met lerares maar toen was ik al van school af..
maar die kon er eigenlijk niks van dus moest ik "leraar" zijn... tja... tough job but somebody gotta do it..
als er iemand WEL met een leraar/lerares gesexed heeft terwijl hij/zij nog op school zat..leverde dat dan ook betere cijfers op?
wel met lerares maar toen was ik al van school af..
als er iemand WEL met een leraar/lerares gesexed heeft terwijl hij/zij nog op school zat..leverde dat dan ook betere cijfers op?
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 25-04-2008 10:18
Reden: ..tja..
Reden: ..tja..
% gewijzigd
vrijdag 25 april 2008 om 10:17
Nee, geen stallen met beesten... jij wel Channtie?
ik vind het wel heel lekker als iemand gewoon een 'natuurtalent' is, als hij gewoon precies weet wat ik lekker vind. Maar ja, soms helpt een aanwijzing daarbij, en mocht dat nodig zijn om aan mijn plezier te komen, dan doe ik dat ook echt wel.
Wel eens een aanwijzing gehad die je echt niet had verwacht?
ik vind het wel heel lekker als iemand gewoon een 'natuurtalent' is, als hij gewoon precies weet wat ik lekker vind. Maar ja, soms helpt een aanwijzing daarbij, en mocht dat nodig zijn om aan mijn plezier te komen, dan doe ik dat ook echt wel.
Wel eens een aanwijzing gehad die je echt niet had verwacht?
vrijdag 25 april 2008 om 10:56
vrijdag 25 april 2008 om 10:58
ja hoor er zijn er voldoende waar ik bij voorbaat grote oma onderbroeken en vries-kip gedachten bij krijg als ik de postings lees... brrrrr
@ coldsister, oh ja er zijn ook zeker wel forumsters waar ik wel seks mee zou willen...en nee Lavuera, dat gaat vast niet tegenvallen (heb jij soms mindere ervaringen??)
zijn mannen of vrouwen makkelijker te shockeren als je het over seks hebt?
@ coldsister, oh ja er zijn ook zeker wel forumsters waar ik wel seks mee zou willen...en nee Lavuera, dat gaat vast niet tegenvallen (heb jij soms mindere ervaringen??)
zijn mannen of vrouwen makkelijker te shockeren als je het over seks hebt?