doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@Roland - dat klinkt zeker als een perfecte avond (ga snel solliciteren op de functie van "kamermeisje" )

@ Iza - Eentje die "liefde" zocht ipv seks. Bleek een beetje een emotioneel wrak in een foute relatie en wilde daaraan ontsnappen.

Leukste sv ooit en waarom?
...
Brrrrrrr nee, deze in elk geval niet!!

Man in boxershort, maat deluxe?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee, dank je!

Waar heb je je sv leren kennen?
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 april 2008 @ 23:19:

@Roland - dat klinkt zeker als een perfecte avond (ga snel solliciteren op de functie van "kamermeisje" )@ GND: als ik je avatar zo bekijk beschik je al over de juiste werkhouding Je treft mij ergens rechts aan, net buiten beeld....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
...
@Roland - da's geen vraag hè (maar wel een heerlijke gedachte )
als ze die onderbroek snel uit doet wel ja...

mannen zonder ondergoed (onder hun kleding)...leuk of niet?
Ja! Als je die grote witte onderbroek kunt wegdenken tenminste!

Moet er een verbod komen op wijd ondergoed?
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 april 2008 @ 23:28:

@Roland - da's geen vraag hè (maar wel een heerlijke gedachte )Tsja, onderdeel van het verplichte sollicitatiegesprek. Duurt wel vrij lang trouwens, dat onderdeel dan...
@Gizzy - Zonder ondergoed vind ik minder spannend (bij mannen dan).

String of boxer bij vrouwen?
En ja, wijd ondergoed mag wat mij betreft verboden worden.

String bij vrouwen, alstublieft...

En de vraag is dan: wat moet Madame Tokkie dan nog dragen?
Een Alpenkreuzer!

String of boxer bij vrouwen?
ook voor mij: string...(met bijpassende billen). Helaas is het weer uit de mode

ondergoed krijgen van je sv, draag je dat of niet?
Alleen als het goed zit en mooi is. Anders echt niet hoor.

Wat is de toegevoegde waarde van jouw SV aan je leven?
Who cares dat stings uit de mode zijn!

Ondergoed van sv kan natuurlijk, je kunt altijd beweren dat je het zelf gekocht hebt.

Kun je aan kleding zien met wat voor type vrouw/man je te maken hebt?

Ga vanavond op tijd naar bed er ligt iemand op me te wachten Fijne dromen allemaal!

(@ Roland - heb al een idee wat de mijne zullen zijn... ik neem mijn "werk" heel serieus
aan kleding kan je heel veel aflezen ja...en je kan je er erg leuk door vergissen

@joey, toegevoegde waarde is vooral dat het extra kleur geeft aan het leven

@ GND sweet dreams...

Wat bepaalt (in eerste instantie) of je contact zoekt met iemand?
Een 'iets'. Een bepaalde manier van schrijven, een instelling, bepaalde humor of andere raakvlakken. Althans, hier op een forum.

Maar dat kan voor iedereen anders zijn.

Heb je IRL op een date wel eens iemand binnen een kwartier laten zitten en zoja, waarom?
Neen, want meestal ken ik de mannen toch wel met wie ik ga daten, alhoewel ik toch wel eens iemand ontmoet heb met wie het totaal niet klikte, met wie ik totaal geen gesprek kon voeren, dus was de rest ook niet fameus ...

Fantaseer je soms wel eens in het geheim over iemand die heel dicht bij je staat ? (broer/zus van je partner, collega ... )
Jawel: een leuk (ex)collegaatje, en een vriendin van mijn lief

Ooit eens in problemen geraakt door een affaire met een collega?
Jawel lang geleden maar ik was toen vrijgezel en hij niet en bovendien was hij ook niet echt discreet, zijn madame heeft mij toen eens goed op mijn plaats gezet en bovendien werd ik op mijn werk op een andere afdeling geplaatst. Van toen af aan wist ik, dat je wel héél discreet moet zijn.

Met je vrienden, open of gesloten boek ?
Met sommige vrienden heel open, maar er is er niet eentje die alles weet. M'n eerste SV'tje vertelde ik wel alles...

Val je op een echt mysterieus persoon of liever iemand die misschien zo overkomt maar toch heel open is?
Mysterieus is spannend maar ik ga toch voor het tweede, ik heb liever iemand die open is (oprecht open dan, een arrogante bek hoort daar absoluut ) niet bij en dan nog ... schrik je nog van sommige mensen.

Btw Roland, we kunnen misschien een tafeltje voor een tête à tête boeken ...

Ok, hij of zij is zeer mooi, maar wat is de leukste karaktereigenschap ?
Een beetje een inkoppertje, maar toch zijn gevoel voor humor.

Wat is nou helemaal jou type man/vrouw?
Qua uiterlijk moet ie groot en gespierd zijn, het cliché van het donkere type met bruine ogen hoeft helemaal niet voor mij, blondjes zijn ook lekker (als ze maar groot en gespierd zijn ). Qua karakter moet hij heel lief zijn én vooral niet en nooit mijn woorden gaan analyseren om dan vervolgens te zeggen hoe ik in elkaar zit, so not done !

Ik laat je vraag staan want ik kruip in mijn nestje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven