doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 23:19
dinsdag 29 april 2008 om 23:24
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 april 2008 @ 23:19:
@Roland - dat klinkt zeker als een perfecte avond (ga snel solliciteren op de functie van "kamermeisje" )@ GND: als ik je avatar zo bekijk beschik je al over de juiste werkhouding Je treft mij ergens rechts aan, net buiten beeld....
@Roland - dat klinkt zeker als een perfecte avond (ga snel solliciteren op de functie van "kamermeisje" )@ GND: als ik je avatar zo bekijk beschik je al over de juiste werkhouding Je treft mij ergens rechts aan, net buiten beeld....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 23:34
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 april 2008 @ 23:28:
@Roland - da's geen vraag hè (maar wel een heerlijke gedachte )Tsja, onderdeel van het verplichte sollicitatiegesprek. Duurt wel vrij lang trouwens, dat onderdeel dan...
@Roland - da's geen vraag hè (maar wel een heerlijke gedachte )Tsja, onderdeel van het verplichte sollicitatiegesprek. Duurt wel vrij lang trouwens, dat onderdeel dan...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 23:49
Who cares dat stings uit de mode zijn!
Ondergoed van sv kan natuurlijk, je kunt altijd beweren dat je het zelf gekocht hebt.
Kun je aan kleding zien met wat voor type vrouw/man je te maken hebt?
Ga vanavond op tijd naar bed er ligt iemand op me te wachten Fijne dromen allemaal!
(@ Roland - heb al een idee wat de mijne zullen zijn... ik neem mijn "werk" heel serieus
Ondergoed van sv kan natuurlijk, je kunt altijd beweren dat je het zelf gekocht hebt.
Kun je aan kleding zien met wat voor type vrouw/man je te maken hebt?
Ga vanavond op tijd naar bed er ligt iemand op me te wachten Fijne dromen allemaal!
(@ Roland - heb al een idee wat de mijne zullen zijn... ik neem mijn "werk" heel serieus
dinsdag 29 april 2008 om 23:58
woensdag 30 april 2008 om 00:01
Een 'iets'. Een bepaalde manier van schrijven, een instelling, bepaalde humor of andere raakvlakken. Althans, hier op een forum.
Maar dat kan voor iedereen anders zijn.
Heb je IRL op een date wel eens iemand binnen een kwartier laten zitten en zoja, waarom?
Maar dat kan voor iedereen anders zijn.
Heb je IRL op een date wel eens iemand binnen een kwartier laten zitten en zoja, waarom?
woensdag 30 april 2008 om 00:31
Neen, want meestal ken ik de mannen toch wel met wie ik ga daten, alhoewel ik toch wel eens iemand ontmoet heb met wie het totaal niet klikte, met wie ik totaal geen gesprek kon voeren, dus was de rest ook niet fameus ...
Fantaseer je soms wel eens in het geheim over iemand die heel dicht bij je staat ? (broer/zus van je partner, collega ... )
Fantaseer je soms wel eens in het geheim over iemand die heel dicht bij je staat ? (broer/zus van je partner, collega ... )
woensdag 30 april 2008 om 00:37
Jawel lang geleden maar ik was toen vrijgezel en hij niet en bovendien was hij ook niet echt discreet, zijn madame heeft mij toen eens goed op mijn plaats gezet en bovendien werd ik op mijn werk op een andere afdeling geplaatst. Van toen af aan wist ik, dat je wel héél discreet moet zijn.
Met je vrienden, open of gesloten boek ?
Met je vrienden, open of gesloten boek ?
woensdag 30 april 2008 om 00:40
Met sommige vrienden heel open, maar er is er niet eentje die alles weet. M'n eerste SV'tje vertelde ik wel alles...
Val je op een echt mysterieus persoon of liever iemand die misschien zo overkomt maar toch heel open is?
Val je op een echt mysterieus persoon of liever iemand die misschien zo overkomt maar toch heel open is?
woensdag 30 april 2008 om 00:46
Mysterieus is spannend maar ik ga toch voor het tweede, ik heb liever iemand die open is (oprecht open dan, een arrogante bek hoort daar absoluut ) niet bij en dan nog ... schrik je nog van sommige mensen.
Btw Roland, we kunnen misschien een tafeltje voor een tête à tête boeken ...
Ok, hij of zij is zeer mooi, maar wat is de leukste karaktereigenschap ?
Btw Roland, we kunnen misschien een tafeltje voor een tête à tête boeken ...
Ok, hij of zij is zeer mooi, maar wat is de leukste karaktereigenschap ?
woensdag 30 april 2008 om 00:59
Qua uiterlijk moet ie groot en gespierd zijn, het cliché van het donkere type met bruine ogen hoeft helemaal niet voor mij, blondjes zijn ook lekker (als ze maar groot en gespierd zijn ). Qua karakter moet hij heel lief zijn én vooral niet en nooit mijn woorden gaan analyseren om dan vervolgens te zeggen hoe ik in elkaar zit, so not done !
Ik laat je vraag staan want ik kruip in mijn nestje...
Ik laat je vraag staan want ik kruip in mijn nestje...