doorgeefvraag
woensdag 30 april 2008 om 21:14
Nee geen afknapper, ik heb zelf ook gerookt (Ik ben begonnen omdat mijn vriend van toen ook rookte, maar rook inmiddels niet meer)
Er is alleen wel een regel, en dat is dat er bij mij in huis niet gerookt word. Dus als dat een probleem geeft voor de ander dan is dat de afknapper.
Ben je wel eens met een (bekende) artiest naar bed geweest? En zo niet met welke (bekende) artiest zou het wel een willen?
Er is alleen wel een regel, en dat is dat er bij mij in huis niet gerookt word. Dus als dat een probleem geeft voor de ander dan is dat de afknapper.
Ben je wel eens met een (bekende) artiest naar bed geweest? En zo niet met welke (bekende) artiest zou het wel een willen?
woensdag 30 april 2008 om 22:26
Er zijn een stuk of drie prinsesjes (aangetrouwd) die - eenmaal in een wat meer reguliere danwel spannender outfit gehesen - mij best op zouden kunnen winden. Vergeef me de lamlendigheid dat ik hun namen even niet opzoek. Ze vallen echter wel in de groep 'milf' 
Als je niks met deze drukte hebt, ga je dan uberhaupt wel eens uit?
Als je niks met deze drukte hebt, ga je dan uberhaupt wel eens uit?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 30 april 2008 om 22:47
woensdag 30 april 2008 om 22:49
ik weet niet zeker maar ik geloof dat ik ook nog in hun generatie val met 23. Maar ik denk dat dat gewoon ligt aan te weinig aandacht, van ouders enzo. De diepere dingetjes. Zo is er elke keer weer iets raars poplair, zoals anorexia en automutilatie vroeger bijvoorbeeld ook was.
Wat drink je het liefst bij het uitgaan?
Wat drink je het liefst bij het uitgaan?
woensdag 30 april 2008 om 22:49
Nee. Voor de goeie doe ik het gratis
Vind ik 'r niet leuk dan doe ik het nog niet voor 1000 Breezers.
Het liefst koffie -> bier of wijn -> blijf bij wijn of ga naar de bacardicola
Hoe belangrijk is romantiek eigenlijk, qua seks dan?
Het liefst koffie -> bier of wijn -> blijf bij wijn of ga naar de bacardicola
Hoe belangrijk is romantiek eigenlijk, qua seks dan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 30 april 2008 om 22:56
woensdag 30 april 2008 om 22:59
Ik flirt meestal zonder bijbedoelingen, althans ik maak er vrijwel nooit werk van.
Nee, mijn signalen zijn altijd wel goed gericht (vind de dame echt leuk), kunnen echter wel verwarrend of frusterend werken omdat ik er dus niet altijd wat mee doe.
Zouden de lokaties voor een ONS in de Achterhoek veelal verschillen t.o.v. de Randstad?
Nee, mijn signalen zijn altijd wel goed gericht (vind de dame echt leuk), kunnen echter wel verwarrend of frusterend werken omdat ik er dus niet altijd wat mee doe.
Zouden de lokaties voor een ONS in de Achterhoek veelal verschillen t.o.v. de Randstad?