doorgeefvraag
maandag 12 mei 2008 om 11:26
Nee, wel eens een Valentijnskaartje wat - door gebrek aan goeie intel - bij de verkeerde dame terechtkwam
Zouden het aantal buitenechtelijke stoeipartijen door internet zijn toegenomen of lijkt dat maar zo?
*en verdwijnt richting Koperen Ploert....*
Zouden het aantal buitenechtelijke stoeipartijen door internet zijn toegenomen of lijkt dat maar zo?
*en verdwijnt richting Koperen Ploert....*
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 12 mei 2008 om 22:17
Met de sex zelf niet.
Wel met het ongedierte dat mee naar binnen probeerde te dringen..
Vanaf dat moment: plekje echt goed inspecteren voor je je neervlijt..
en anders maar blijven staan
Spierkramp wel eens gehad van vouwsex in een Suzuki Alto overigens.
Wel eens een date gehad met iemand die er compleet anders uitzag dan op de gestuurde foto?
Wel met het ongedierte dat mee naar binnen probeerde te dringen..
Vanaf dat moment: plekje echt goed inspecteren voor je je neervlijt..
en anders maar blijven staan
Spierkramp wel eens gehad van vouwsex in een Suzuki Alto overigens.
Wel eens een date gehad met iemand die er compleet anders uitzag dan op de gestuurde foto?
maandag 12 mei 2008 om 22:22
maandag 12 mei 2008 om 22:26
Een volledige blind date zou ik nooit doen ! Wil eerst genoeg fotomateriaal zien hoor en nog beter webcam dan zie je echt wel waar je aan toe bent ...
Met een blinde heb ik ook nog nooit seks gehad, ik heb namelijk graag dat partner naar me kijkt en me bekijkt tijdens de seks ...
Je eigen al wel eens gekweld door opzettelijk geen seks te hebben ?
Met een blinde heb ik ook nog nooit seks gehad, ik heb namelijk graag dat partner naar me kijkt en me bekijkt tijdens de seks ...
Je eigen al wel eens gekweld door opzettelijk geen seks te hebben ?
maandag 12 mei 2008 om 22:29
maandag 12 mei 2008 om 22:46
Ik deed dat af en toe met vorige partner... Elkaar enorm hard opgeilen en dan stoppen en zo elke dag opnieuw ... en dan megabangelijke seks ! Smeken om genomen te worden doe je dan !!!
Als 't klikt, all the way ja. Maar ik blijf er wel bij dat seks beter wordt, naarmate je elkaar wat beter leert kennen ...
Al eens wat "obsceens " gedaan met sv terwijl partner vlakbij is (in andere kamer bijvoorbeeld ) ?
Als 't klikt, all the way ja. Maar ik blijf er wel bij dat seks beter wordt, naarmate je elkaar wat beter leert kennen ...
Al eens wat "obsceens " gedaan met sv terwijl partner vlakbij is (in andere kamer bijvoorbeeld ) ?
maandag 12 mei 2008 om 22:47
maandag 12 mei 2008 om 22:49
Wat is obsceen?
We kampeerden in Engeland, en mijn sv uit Hong Kong was ook op vakantie in Engeland, met haar zoon.
Ze heeft toen 5 dagen bij ons op de camping gestaan.. tentje naast onze sleurhut..
In die tijd hebben we 3 keer sex gehad..
1 keer in de douche terwijl mijn vrouw naast ons aan het douchen was (hoort eigenlijk in ander topic haha)
1 keer op het toilet in het zwembad waarbij mijn vrouw terwijl we bezig waren naast ons kwam plassen
1 keer in de bosjes buiten de camping..
Is dat obsceen?
Heb je svs (gehad) die jou nr 1 kende zonder te weten dat het sv was/is?
We kampeerden in Engeland, en mijn sv uit Hong Kong was ook op vakantie in Engeland, met haar zoon.
Ze heeft toen 5 dagen bij ons op de camping gestaan.. tentje naast onze sleurhut..
In die tijd hebben we 3 keer sex gehad..
1 keer in de douche terwijl mijn vrouw naast ons aan het douchen was (hoort eigenlijk in ander topic haha)
1 keer op het toilet in het zwembad waarbij mijn vrouw terwijl we bezig waren naast ons kwam plassen
1 keer in de bosjes buiten de camping..
Is dat obsceen?
Heb je svs (gehad) die jou nr 1 kende zonder te weten dat het sv was/is?