doorgeefvraag
maandag 12 mei 2008 om 23:23
Ik ga voor mijn werk wel eens een dagje naar Duitsland / Belgie
Soms wel eens 2 met overnachten..
Ik ga wel eens golfen.
Ik werk parttime: 1 dag in de week vrij, dan kan ik doen wat ik wil.
Ik heb wel eens een etentje van het werk
Ik neem wel eens een middag vrij en zeg dan dat ik cursus heb.
Er is ondertussen een nieuwe vraag gesteld gok ik, dus ik ga de verwarring niet groter maken
Soms wel eens 2 met overnachten..
Ik ga wel eens golfen.
Ik werk parttime: 1 dag in de week vrij, dan kan ik doen wat ik wil.
Ik heb wel eens een etentje van het werk
Ik neem wel eens een middag vrij en zeg dan dat ik cursus heb.
Er is ondertussen een nieuwe vraag gesteld gok ik, dus ik ga de verwarring niet groter maken
maandag 12 mei 2008 om 23:25
Vroeger heel geregeld met vorige partner dus, open relatie, maar ik vond het echt niet geweldig, ik was zo een beetje prooi MMV en de heren waren zeer prestatiegericht.
Binnenkort ga ik dat eens echt goed doen, haha kandidaten zijn reeds gevonden en de locatie ook, nu enkel ik nog ...
En jullie , en indien ja, dikwijls of af en toe ?
Binnenkort ga ik dat eens echt goed doen, haha kandidaten zijn reeds gevonden en de locatie ook, nu enkel ik nog ...
En jullie , en indien ja, dikwijls of af en toe ?
maandag 12 mei 2008 om 23:32
maandag 12 mei 2008 om 23:34
quote:slimlief schreef op 12 mei 2008 @ 23:32:
Sex is sex is een gevoels-iets.. heeft niks met verstand te maken.. dus forummer waar het mee klikt: gaaaaaaaaaaaaan met mijn banaan...
Zou je het vervelend vinden als het bij andere forummers bekend werd met welke forummer je van hopsa bent gegaan?Waarom zou je het bekend maken dan?
Sex is sex is een gevoels-iets.. heeft niks met verstand te maken.. dus forummer waar het mee klikt: gaaaaaaaaaaaaan met mijn banaan...
Zou je het vervelend vinden als het bij andere forummers bekend werd met welke forummer je van hopsa bent gegaan?Waarom zou je het bekend maken dan?