doorgeefvraag
maandag 12 mei 2008 om 22:54
Ja, een paar jaar terug, ze kenden elkaar en konden het goed met elkaar vinden...
Hoe voel je je als je nrs 1 en 2 elkaar kennen en naast elkaar tegenover jou zitten? Lastig of leuk?
(slimlief, dat is niet eng, dat is leuk )
Hoe voel je je als je nrs 1 en 2 elkaar kennen en naast elkaar tegenover jou zitten? Lastig of leuk?
(slimlief, dat is niet eng, dat is leuk )
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 12 mei 2008 om 22:59
Tuurlijk is dat leuk schat
Nrs 1 en 2 bij elkaar is leuk..
Heb ik niet zo vaak gehad..
Een ex-sv komt nog steeds trouw op de concerten van ons koor.. een andere heeft eens geholpen met verhuizen (en heeft de eer gehad als eerste sex in het nieuwe huis te hebben... met mij.. terwijl haar en mijn nr 1 een ikea kast in elkaar prutsten)
Is je sv er puur voor de s, of ga je wel een stappen/uit eten/whatever non-s ?
Nrs 1 en 2 bij elkaar is leuk..
Heb ik niet zo vaak gehad..
Een ex-sv komt nog steeds trouw op de concerten van ons koor.. een andere heeft eens geholpen met verhuizen (en heeft de eer gehad als eerste sex in het nieuwe huis te hebben... met mij.. terwijl haar en mijn nr 1 een ikea kast in elkaar prutsten)
Is je sv er puur voor de s, of ga je wel een stappen/uit eten/whatever non-s ?
maandag 12 mei 2008 om 23:02
quote:slimlief schreef op 12 mei 2008 @ 22:59:
.. een andere heeft eens geholpen met verhuizen (en heeft de eer gehad als eerste sex in het nieuwe huis te hebben... met mij.. terwijl haar en mijn nr 1 een ikea kast in elkaar prutsten)
Subliem
.. een andere heeft eens geholpen met verhuizen (en heeft de eer gehad als eerste sex in het nieuwe huis te hebben... met mij.. terwijl haar en mijn nr 1 een ikea kast in elkaar prutsten)
Subliem
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 12 mei 2008 om 23:06
Langste sv relatie was 4 jaar..
Op de keper beschouwt is mijn ex-sv van 79 nog steeds sv aangezien we het nog 2 keer per jaar doen (als zij in Nederland is).. haar ken ik al sinds haar 69e....
Je kunt dat zeggen ja..
van een sv mag je houden..
Is zelfs wel een beetje een pro..
Zolang je het onder controle hebt en het niet obsessief wordt (nr 1 willen inruilen voor sv)
Heb je wel eens een sv willen inruilen voor je nr 1?
Op de keper beschouwt is mijn ex-sv van 79 nog steeds sv aangezien we het nog 2 keer per jaar doen (als zij in Nederland is).. haar ken ik al sinds haar 69e....
Je kunt dat zeggen ja..
van een sv mag je houden..
Is zelfs wel een beetje een pro..
Zolang je het onder controle hebt en het niet obsessief wordt (nr 1 willen inruilen voor sv)
Heb je wel eens een sv willen inruilen voor je nr 1?
maandag 12 mei 2008 om 23:09
slimlief daarom ook dat die ikea-kasten zo moeilijk in elkaar te steken zijn, heb je toch al wat extra tijd.
1ste keer date met sv is louter s en hopen dat het klikt, volgende dates kunnen dan echt wel sv zijn, maar nooit v alleen hoor (hohohoho ....)
stewardess, ik zeg dat soms wel eens maar dat is dan uit pure geilheid net voor ik klaarkom, ik meen er echter geen woord van ...
wat is het liefste wat jullie zeggen tegen een sv ?
1ste keer date met sv is louter s en hopen dat het klikt, volgende dates kunnen dan echt wel sv zijn, maar nooit v alleen hoor (hohohoho ....)
stewardess, ik zeg dat soms wel eens maar dat is dan uit pure geilheid net voor ik klaarkom, ik meen er echter geen woord van ...
wat is het liefste wat jullie zeggen tegen een sv ?
maandag 12 mei 2008 om 23:15
Oh maar ik ben lief hoor, maar ook wel wat afstandelijk ; ik wil namelijk nooit meer verliefd worden ... maar natuurlijk voel ik soms wel positieve gevoelens voor iemand en dat doet gewoon deugd zondermeer ...
beetje stomme vraag voor sommigen (maar ben inspiratieloos) al een sv trouw geweest voor lange tijd (dus wel nog nr 1 maar geen andere sv)?