doorgeefvraag
zaterdag 17 mei 2008 om 09:41
Ik reis veel naar Azie voor mijn werk... dan ben ik meestal 2 weken weg. DAN stuur ik wel eens groepsmails (verslag van mijn beleveninssen), maar dan is het ook duidelijk dat dat er een is (aan mezelf met iedereen in de bcc).
Verder krijgt iedereen zijn eigen persoonlijke mails en smsen...
Als je een goede sv hebt, maar de frequentie vind je te laag, zoek je er dan nog een?
Verder krijgt iedereen zijn eigen persoonlijke mails en smsen...
Als je een goede sv hebt, maar de frequentie vind je te laag, zoek je er dan nog een?
zaterdag 17 mei 2008 om 09:42
Iets in de trant van, welke redder in nood komt mij bevrijden? en dan naar allemaal, neeee. Alhoewel de reakties waarschijnlijk wel heel snel zullen zijn omdat ze dan weten dat er kapers op de kust zijn......
@ slimlief, ja
Baal je ook zo dat het nu regent of trek je er nu juist op uit om eindelijk eens een keer buitensex in de regen te hebben?
@ slimlief, ja
Baal je ook zo dat het nu regent of trek je er nu juist op uit om eindelijk eens een keer buitensex in de regen te hebben?
zaterdag 17 mei 2008 om 09:45
zaterdag 17 mei 2008 om 10:26
Lang geleden.. Toen ik 22 was en mijn nr 1 20..
Maar ik doe het eigenlijk nooit.. probeer het wel eens soms op verzoek van sv, maar het is eigenlijk nooit fijn gezien de omvang van mijn geslacht (elk voordeel hep ze nadeel...) ook al bereiden we de anus nog zo goed voor (voorspel, vingeren, beetje rekken, veel glijmiddel).
Wat is er zo lekker aan anaal eigenlijk?
Maar ik doe het eigenlijk nooit.. probeer het wel eens soms op verzoek van sv, maar het is eigenlijk nooit fijn gezien de omvang van mijn geslacht (elk voordeel hep ze nadeel...) ook al bereiden we de anus nog zo goed voor (voorspel, vingeren, beetje rekken, veel glijmiddel).
Wat is er zo lekker aan anaal eigenlijk?
zaterdag 17 mei 2008 om 10:55
Hangt er helemaal vanaf met wie. Soms kom je er gewoon niet aan toe of is het niet 'nodig', ben je er beide voor in de stemming dan is het echt heel intiem. Ik denk dus dat het vooral zo lekker is omdat het niet zo vanzelfsprekend is. En okee, het voelt ook wel even wat anders....
Iemand ook een appelpunt bij de koffie?
Iemand ook een appelpunt bij de koffie?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 17 mei 2008 om 11:05
Daar vind ikzelf niets aan, althans: het geeft mij geen prettig gevoel, meer gewoon als in "wat heb ik nu in mijn kont hangen?"
Vraag van slimlief laat ik staan voor een andere kandidaat, ik ga terug naar AF en ontvang dan maar even geen 200 gulden
Vraag van slimlief laat ik staan voor een andere kandidaat, ik ga terug naar AF en ontvang dan maar even geen 200 gulden
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.