doorgeefvraag
maandag 2 juni 2008 om 22:06
quote:Girl_Next_Door schreef op 02 juni 2008 @ 22:00:
Nee hoor niet bang om seksloos te worden, dat heb je toch ook zelf wel in de hand.
...of - als je een meisje bent - in de vingers
(en nu weer gauw terug naar de studio, zelfde vraag nog....)
Nee hoor niet bang om seksloos te worden, dat heb je toch ook zelf wel in de hand.
...of - als je een meisje bent - in de vingers
(en nu weer gauw terug naar de studio, zelfde vraag nog....)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 2 juni 2008 om 23:07
Hu nee! Ik heb sowieso niet zo'n behoefte aan iets in mijn achterste, maar stel dat-ie vacuum trekt! En met de dop erop, au...
Hoeveel huishoudelijke 'hulpstukken' kun je hier zo 1 2 3 opnoemen die je in je ontdekkingstijd wel eens hebt gebruikt?
(zucht, nogmaals te laat: vraag Xana blijft....)
Hoeveel huishoudelijke 'hulpstukken' kun je hier zo 1 2 3 opnoemen die je in je ontdekkingstijd wel eens hebt gebruikt?
(zucht, nogmaals te laat: vraag Xana blijft....)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 2 juni 2008 om 23:24
dinsdag 3 juni 2008 om 07:06
dinsdag 3 juni 2008 om 07:35
dinsdag 3 juni 2008 om 08:30
Bij gebrek aan tuin, nee. En in andermans tuin lijkt me op 1 of andere manier geen strak plan.... (ik zie Jan Peter al op zondagochtend de gordijnen opentrekken )
Niet zo roosmantisch maar ja: vluggertje in het bos; helemaal in je nakie of snel snel met de broek omlaag?
Niet zo roosmantisch maar ja: vluggertje in het bos; helemaal in je nakie of snel snel met de broek omlaag?