doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor mij zou een must zijn dat ze een lekkere vent heeft kan ik eindelijk een trio doen.

Op de keukentafel of tegen het aanrecht?
Keukentafel graag...;-)

Bank of salontafel?
@GND: je weet toch dat het niet de bedoeling is dat je vragen stelt die je zelf kunt beantwoorden?....

Een must voor een verleidelijke vrouw: mooie glimlach, mooi lijf (rondingen op de juiste plekken), seksuele uitstraling, zelfvertrouwen in haar lijf.. afijn, teveel om op te noemen.

Zelfde vraag, maar dan voor mannen
@stew: die trio nou nog steeds niet gelukt?...
Zelfverzekerdheid, humor, intelligentie, goed verzorgd uiterlijk, ondeugende blik en mij gewoon weten te boeien. En niet speciaal in die volgorde .

Humorloze mensen, kun je het ermee?
Nog nooit gedaan met een humorloze vrouw.. Moet ze wel heel mooi zijn en goed kunnen n*ken

Laat de vraag staan, ben in een vrij melige bui
Da's geen melige bui Paddy, maar gewoon gemakzuchtig .

Om welke seksuele ervaring kun je achteraf gezien vreselijk lachen?
Om de eerste ervaring.

@ Paddy, nog niet gelukt nee!

Wat is leuker verleiden of verleid worden?
Melig gemakzucht... het kantoor is leeg, ik ben de laatste hier en, ja, je raadt het al...

Lachwekkende seksuele ervaring: bedgenote die mijn krakend bed nog veel harder dan normaal deed kraken in een studentenhuis vol met feestgasten. Andere: seks in een hangmat.

Waar lach jij achteraf vreselijk om, GND?
GND staat al bij het aanrecht, denk ik.

Heb je ook wel eens gehuild tijdens seks?
Eeeh nee, maar wel eens een keer achteraf, had wel een reden overigens.

O ja, en ik kon ook wel janken toen mijn toenmalige vriendinnetje (ergens way back in 19vroeger) een dag na mij met een goeie vriend onder de douche doorschoof richting slaapkamer. Trut.

Lekkere kouwe douche, vandaag ook wel handig?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee, geen koude douche nodig, ik geniet ervan.

Word je in de zomer sneller verliefd dan in de winter?
Misschien ben ik er wel gevoeliger voor, maar ben in de winter ook zeker geen ijskonijn :-)

Heeft een bekeuring op een niet aan je partner uit te leggen lokatie je weleens in de problemen gebracht?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee, ik nam voor de zekerheid de trein. Wel een keer een bijna ongeluk gehad in de auto van sv.

Heb je al een leuke locatie bedacht voor je date?
Nee, zelf nog niet, heb dat aan de dame overgelaten. Niet uit gemakzucht trouwens.

Stel je wel vaker impertinente vragen of ben je van nature een nieuwsgierig aagje?
Misschien ben ik ook wel op zoek naar een leuke locatie?

Denk je dat na de eerste date snel een tweede volgt?
@Stew, nee ik stond niet achter het aanrecht. Manlief heeft gekookt .

@Paddy, keertje mijn hoofd zo hard gestoten dat ik echt even bij moest komen of klem in een te kleine auto, van dat soort dingen... (het gaat gelukkig vaker goed hoor ) Ach er zijn wel meer van die dingen die niet zoals in de film gaan zegmaar, kan er wel om lachen.

@Roland, vrouwen zijn van nature nou eenmaal heel nieuwsgierig!

Vraagje erbij (speciaal voor Roland), wat is een erg leuke lokatie?
(shit, weer te laat! aaaarghhh.....)

@ Stew: mijn glazen bol is niet alleen stuk, maar ik heb ook wel vaker verrassingen mee mogen maken, dus ik kijk nog even niet zo ver

Ben je een beetje door je 'voorraad' leuke of veilige plekjes heen?

Tsja, dames gaan voor, GND had vast ook een hele goeie vraag :-) en ja hoor, daar was-ie..... mag ik even nadenken over het antwoord? *scheurt een ouwe doos open - nee, niet mijn oma! - en zoekt zijn atlas.....*
Wat is je gemiddelde tijd om te sexen ???
@ dikke: geen flauw idee, als ik erbij op de klok zou gaan kijken is het al geen goed teken

(en antwoord op de vraag van GND en meteen nieuwe vraag...)

Is een leuk weekendhuisje op Terschelling een leuke lokatie?
klopt, maar langer dan 1 uur hou ik het meestal niet vol
@Roland - De vraag was niet voor jou om zelf te beantwoorden. Dacht dat je misschien nog wel wat leuke tips kon krijgen van de zeer "ervaringsdeskundigen" hier .
ach, ben toch aan het mailen, dus ik ga ff uit de weg :-)

Heb je nog een vraag, dikke? Of die van GND laten staan?
Leuke locaties, bijna alles aan de kust bij mooi weer.
Nou Stew, ga je ons ook nog verblijden met een al dan niet prangende vraag, of ben je er tussenuit gevlogen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven