doorgeefvraag
maandag 2 juni 2008 om 16:40
@GND: je weet toch dat het niet de bedoeling is dat je vragen stelt die je zelf kunt beantwoorden?....
Een must voor een verleidelijke vrouw: mooie glimlach, mooi lijf (rondingen op de juiste plekken), seksuele uitstraling, zelfvertrouwen in haar lijf.. afijn, teveel om op te noemen.
Zelfde vraag, maar dan voor mannen
Een must voor een verleidelijke vrouw: mooie glimlach, mooi lijf (rondingen op de juiste plekken), seksuele uitstraling, zelfvertrouwen in haar lijf.. afijn, teveel om op te noemen.
Zelfde vraag, maar dan voor mannen
maandag 2 juni 2008 om 17:04
Melig gemakzucht... het kantoor is leeg, ik ben de laatste hier en, ja, je raadt het al...
Lachwekkende seksuele ervaring: bedgenote die mijn krakend bed nog veel harder dan normaal deed kraken in een studentenhuis vol met feestgasten. Andere: seks in een hangmat.
Waar lach jij achteraf vreselijk om, GND?
Lachwekkende seksuele ervaring: bedgenote die mijn krakend bed nog veel harder dan normaal deed kraken in een studentenhuis vol met feestgasten. Andere: seks in een hangmat.
Waar lach jij achteraf vreselijk om, GND?
maandag 2 juni 2008 om 17:47
Eeeh nee, maar wel eens een keer achteraf, had wel een reden overigens.
O ja, en ik kon ook wel janken toen mijn toenmalige vriendinnetje (ergens way back in 19vroeger) een dag na mij met een goeie vriend onder de douche doorschoof richting slaapkamer. Trut.
Lekkere kouwe douche, vandaag ook wel handig?
O ja, en ik kon ook wel janken toen mijn toenmalige vriendinnetje (ergens way back in 19vroeger) een dag na mij met een goeie vriend onder de douche doorschoof richting slaapkamer. Trut.
Lekkere kouwe douche, vandaag ook wel handig?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 2 juni 2008 om 18:19
maandag 2 juni 2008 om 18:37
maandag 2 juni 2008 om 18:49
@Stew, nee ik stond niet achter het aanrecht. Manlief heeft gekookt .
@Paddy, keertje mijn hoofd zo hard gestoten dat ik echt even bij moest komen of klem in een te kleine auto, van dat soort dingen... (het gaat gelukkig vaker goed hoor ) Ach er zijn wel meer van die dingen die niet zoals in de film gaan zegmaar, kan er wel om lachen.
@Roland, vrouwen zijn van nature nou eenmaal heel nieuwsgierig!
Vraagje erbij (speciaal voor Roland), wat is een erg leuke lokatie?
@Paddy, keertje mijn hoofd zo hard gestoten dat ik echt even bij moest komen of klem in een te kleine auto, van dat soort dingen... (het gaat gelukkig vaker goed hoor ) Ach er zijn wel meer van die dingen die niet zoals in de film gaan zegmaar, kan er wel om lachen.
@Roland, vrouwen zijn van nature nou eenmaal heel nieuwsgierig!
Vraagje erbij (speciaal voor Roland), wat is een erg leuke lokatie?
maandag 2 juni 2008 om 18:49
(shit, weer te laat! aaaarghhh.....)
@ Stew: mijn glazen bol is niet alleen stuk, maar ik heb ook wel vaker verrassingen mee mogen maken, dus ik kijk nog even niet zo ver
Ben je een beetje door je 'voorraad' leuke of veilige plekjes heen?
Tsja, dames gaan voor, GND had vast ook een hele goeie vraag
en ja hoor, daar was-ie..... mag ik even nadenken over het antwoord? *scheurt een ouwe doos open - nee, niet mijn oma! - en zoekt zijn atlas.....*
@ Stew: mijn glazen bol is niet alleen stuk, maar ik heb ook wel vaker verrassingen mee mogen maken, dus ik kijk nog even niet zo ver
Ben je een beetje door je 'voorraad' leuke of veilige plekjes heen?
Tsja, dames gaan voor, GND had vast ook een hele goeie vraag
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 2 juni 2008 om 18:55