doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, maar als het dan toch moet liever een invalidentoilet :-)

Wel eens een publieke plaats uitgezet omdat je de goede zeden aantastte?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nog net niet eruit gezet. Maar er werd wat gezegd omdat we te klef zaten te doen in een koffieshop waar verder niemand zat.

Heb je jouw ouders wel eens betrapt tijdens het bedrijven van de liefde?
Nee nooit.... ouders doen het toch niet?

Ben je wel eens betrapt door je kinderen?
Nee, in die kroeg waar dat gebeurde was ik/wij heus niet de eersten.

Hooguit die avond

Flirt jij weleens opzettelijk met iemand die niet je type is om iets gedaan te krijgen?
@stew: nee, wel eens een vriendinnetje gehad (toen ik 5 was) die blijkbaar wel het nodige had gezien; het vadermoedertje spelen kreeg ineens een hele andere dimensie erbij

@hola: bij gebrek aan kroost, nee nooit :-)

@libby: nee, nooit aan gedacht, denk ook niet dat het werkt voor mij

Hoe oud was jij toen je doorkreeg dat doktertje spelen naast leuk ook leerzaam kon zijn?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@ HH, ja wel eens betrapt door kinderen. Mijn man zei toen maar dat hij zijn sokken aan het zoeken was onder het dekbed.

@ Libby, ik vind flirten een leuke manier om iets gedaan te krijgen.

Ik laat de vraag van Roland staan.
@ Stew, ik weet niet wat erger is, betrapt bij het seksen of sokken aan in bed

Ik was niet zo vroeg hoor, denk een jaar of 17 en heel toevallig ook nog eens op een verkleedfeestje met een heel leuk zustertje die helemaal geen zuster bleek te zijn maar een hitsig doktertje .

Kun jij je eerste orgasme dat je door toedoen van een ander kreeg nog herinneren?
GND, sokken in bed zijn verboden hoor, maar dat was het eerste wat hem te binnen schoot.

Eerste orgasme door toedoen van een ander kan ik me heel goed herinneren. Ik was 17 en erg in love, helaas ging hij emigreren.

Heb jij een grote liefde gehad of meerdere?
Meerdere, mijn eerste vriendje ik krijg het nog steeds warm als ik aan hem denk. Mijn man is de enige echte en mijn sv een goede tweede.

Beste sex, met je huidige partner of een van je ex-en?
Ik had ook niet van je verwacht dat je het zou doen met een man en met zijn sokken hoor .

Grote liefde, eeeh anderhalf ofzo... moeilijke vraag. Ik ben in ieder geval twee keer in mijn leven enorm verliefd geweest. En met de laatste ben ik nu nog...

Geloof je in Mr. Right of Mr. Right Now?
Ik geloof in Mr. Right Now.

Denk jij dat je al je behoeftes door slechts 1 persoon kunt laten vervullen?
Sexuele behoeftes wel, andere weer niet.

Zullen er nog veel mrs. Right Now volgen?
Geen flauw idee, als ik dat zou weten stond ik wel op de kermis :-)

Ben je ooit begonnen met De Ware in je hoofd en heb je dat bij moeten stellen? Of geloof je nog steeds in één echte liefde voor het leven?
Nee, ik geloof niet in 1 echte liefde voor het leven. Stel mijn verwachtingen ook nog steeds bij... zelfs na zovéél jaar

En mijn Mr. Right Now is dat al ook al voor heel lang.... maar daarmee niet gezegd dat hij dat ook voor het leven zal blijken te zijn.

Hoe jaloers ben jij?
Niet echt geloof ik; er kan af en toe wel eens iets gaan grommen binnenin maar da's echt zelden

Wel eens iemand laten staan, weggelopen en niet meer terug?
Ja, nog steeds tot mijn grote spijt

Heb jij een fetish?
Nee, althans niet dat ik weet. Wel voorkeuren natuurlijk maar niet zo sterk dat je het een fetish kunt noemen.

Is spijt goed en leerzaam of kun je beter alles achter je laten en alleen maar vooruit kijken?
In dit geval was het ook goed en leerzaam, maar dat neemt niet weg dat ik er soms nog steeds de ogen uit mijn hoofd van kan janken *zucht*

Ben jij al eens een grote liefde tegengekomen en kwijtgeraakt?
Ja, was een roerige periode. Maar de pijn is wel weg nu (mag ook wel na 19 jaar)

Heb je je wel eens blind gestaard op een grote liefde en daardoor elders goeie en leuke kansen gemist?
Goeie vraag Ik denk het wel, maar niet bewust zijnde van de kansen elders, juist vanwege het blindgestaar Twee grote liefdes tegelijk ontmoeten is niet fijn

Ben jij momenteel verliefd?
HIHIHIHIHI ikke wel!!! Totaal onverwachts....*zucht*
@ miss Scott: nee, dat is niet het juiste woord denk ik. Mag wel iemand heel graag :-)

Kun je je verliefdheid goed sturen, of breekt bij jou de dam ineens door en is er dan geen houden meer aan?
Haha Marie

Roland:

Normaal gesproken is het bij mij inderdaad *wham* verliefd (of niet natuurlijk ) maar bij bovenstaande gebeurtenis heb ik wel moeten leren om te sturen. Dus ik ken en kan beide kanten zeg maar....

Liefde op het eerste gezicht, heb je dat wel eens ondervonden?
Eeh ja, één keer en dat was wederzijds. Meteen ook het geval waar het helemaal misging....

Wordt je wel makkelijk een beetje verliefd?
Ja hoor, heb al talloze malen vlindertjes gehad Ben wat dat betreft wel licht ontvlambaar, maar dat vind ik niet een échte verliefdheid zeg maar.

Wat is voor jou pure erotiek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven