doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Soms verberg ik het, als ik in mijn hoofd nog met iemand anders "bezig" ben...

Anders mag hij er zeker van meegenieten.

Geloof jij in monogamie?
Ja, ik geloof wel dat het bestaat. Voor mij is het iets gecompliceerder.

Vraag blijft staan!
Slaap lekker alemaal!
@ joey, Het leukste van vandaag vond ik het contact met persoon die me aan het denken en voelen brengt/bracht.

Waarom zouden we monogaam willen zijn?
Omdat het gros van de mensen monogaam zegt te zijn?

Omdat het veel "normaler" is om monogaam te zijn?

Omdat je ooit in een ver verleden beloofd hebt om monogaam te zijn?

Vertel jij op een verjaardag tussen de kaas en bitterballen door dat je niet monogaam bent?
Ja hoor dat vertel ik rustig en dan lachen de meesten, omdat ze denken dat ik een grapje maak.

zou je na eenmaal afscheid te hebben genomen van de monogamie dat pad levenslang verder volgen, of denk je dat op een hogere leeftijd monogamie weer in zal treden? en waarom?
Ik denk dat monogamie wel weer intreedt op latere leeftijd. Misschien omdat de behoefte naar spanning later minder wordt, je wat rustiger wordt in je hoofd en hormonen.

Misschien gewoon omdat vrouwen na de overgang minder zin in seks schijnen te hebben.

Zou je je nr.1 weer beloven monogaam te zijn als je het nu over zou kunnen doen?
Het pad wat ik nu volg bevalt me zo goed dat ik daar niet meer mee kan en wil stoppen.

Misschien inderdaad op later leeftijd dat ik die behoefte en drive niet meer heb maar daar kan ik me nu nog weinig bij voorstellen.

Heb wel gedacht aan een leuk bejaardentehuis "In de rode geranium" waar al mijn generatiegenoten komen te zitten en dat we dan regelmatig een swingavondje organiseren....

Duiken al die vrouwen massaal op die enkele man die net zo oud word als ons dames....

Weten jouw vrienden alles van je?
Ja ik wel...dat gaf namelijk een prima start. Ik zou wel eerder de discussie starten om de relatie 'open' te maken.

vraag van Marjo blijft staan
Hmmm, dan stopt de discussie bij gebrek aan participanten...

Nee, vrienden weten zeker niet alles van me. Ik leg eerder links en rechts pakketjes neer, nergens de hele stapel.

Kan jij seks hebben met goede vriend(inn)en?
Nee, geen van vrienden weet bv van het bestaan van een sv in mijn leven. Alleen dit forum is daar van op de hoogte.

Is een open relatie het prettigst om te hebben, of gaat dat toch ten koste van de spanning van het vreemdgaan? Of ten koste van de bijzondere band met je nr.1?

Kortom: wat zijn de nadelen van een open relatie?
Oh, pardon. Kwart voor 2 s'nachts bij jullie, ben ik nog te laat.

@ Gizzy: nooit geprobeerd, maar ik zou ook bang zijn om de vriendschap op het spel te zetten.
Dit leent zich niet voor een één regel antwoord, Geheim. Het "vreemdgaan" krijgt een andere spanning, het is naar mijn idee zeker niet ineens zonder spanning als je elkaar vrij laat. Om elkaar los te kunnen laten moet je volgens mij wel een hele sterke band met elkaar hebben, ander is het vragen om problemen. Dus het komt eerder ten goede aan de band met nr. 1 dan dat het ten koste gaat van die band.....

Het grote voordeel voor mij is dat liegen niet hoeft (nog altijd wel kan..), dat ik niets hoef te verbergen en dat het dus niet knaagt aan mijn geweten.

Nadelen zijn er legio...

liever een open relatie, of seriële monogamie?

ik duik mijn bed in....
Met dat laatste bedoel je dan dat je 'trouw' bent aan zowel je nr.1 als nr.2, maar zonder dat nr.1 er van weet? Dat zou voor mij persoonlijk beter voelen (tenminste, met mijn huidige nr.1), dus doe mij die optie maar.

Heb je vannacht/vanochtend nog een leuke droom gehad?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Geen idee, kan ze me niet herinneren (wel lekker geslapen overigens).

Als je één wens mocht doen wat betreft je seksleven, wat zou je wensen?
Dat het een ernstige verbetering zou ondergaan :-)

En als jij 1 wens zou mogen doen - voor wat dan ook - wat is dan het eerste wat in je opkomt?

(oeps, even snel onder de douche door....)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Dat ik altijd plezier in het leven mag blijven houden...

Hoe zou je jezelf in een woord omschrijven?
Mezelf

(grrr, zegt alles en eigenlijk ook weer niks, maar kan niet anders)

Ben je vaker zo helder (en wijs) op de vroege ochtend?
ja ben een ochtendmens.. al kan ik ook lang opblijven

@stew gefeliciteerd met je verjaardag; is het mooie rode kado gegeven?

wie heeft er nu trek in koffie?
Ja, hier alweer het derde bakkie...

Stew gefeliciteerd!

Wat zou je vandaag het liefste krijgen?
Dank jullie wel! Ik heb vandaag al hele leuke dingen gekregen.

Willen jullie nog even voor me zingen?
lang zal ze leven!!!! lang zal ze leven!!! lag zal ze leven in de gloria....
Zo... de buurvrouw is ook wakker, ik heb voor je gezongen @stew, van harte gefeliciteerd!

Laat je je bikinilijn scheren of doe je hetzelf, of helemaal geen bikinilijn?
Ik scheer mezelf!

Wat wil je bij de koffie?
moorkop en een espresso (make it a dubble)

wat heb jij dan aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven