doorgeefvraag
donderdag 5 juni 2008 om 01:16
donderdag 5 juni 2008 om 01:23
donderdag 5 juni 2008 om 01:31
Ik denk dat monogamie wel weer intreedt op latere leeftijd. Misschien omdat de behoefte naar spanning later minder wordt, je wat rustiger wordt in je hoofd en hormonen.
Misschien gewoon omdat vrouwen na de overgang minder zin in seks schijnen te hebben.
Zou je je nr.1 weer beloven monogaam te zijn als je het nu over zou kunnen doen?
Misschien gewoon omdat vrouwen na de overgang minder zin in seks schijnen te hebben.
Zou je je nr.1 weer beloven monogaam te zijn als je het nu over zou kunnen doen?
donderdag 5 juni 2008 om 01:32
Het pad wat ik nu volg bevalt me zo goed dat ik daar niet meer mee kan en wil stoppen.
Misschien inderdaad op later leeftijd dat ik die behoefte en drive niet meer heb maar daar kan ik me nu nog weinig bij voorstellen.
Heb wel gedacht aan een leuk bejaardentehuis "In de rode geranium" waar al mijn generatiegenoten komen te zitten en dat we dan regelmatig een swingavondje organiseren....
Duiken al die vrouwen massaal op die enkele man die net zo oud word als ons dames....
Weten jouw vrienden alles van je?
Misschien inderdaad op later leeftijd dat ik die behoefte en drive niet meer heb maar daar kan ik me nu nog weinig bij voorstellen.
Heb wel gedacht aan een leuk bejaardentehuis "In de rode geranium" waar al mijn generatiegenoten komen te zitten en dat we dan regelmatig een swingavondje organiseren....
Duiken al die vrouwen massaal op die enkele man die net zo oud word als ons dames....
Weten jouw vrienden alles van je?
donderdag 5 juni 2008 om 01:44
Nee, geen van vrienden weet bv van het bestaan van een sv in mijn leven. Alleen dit forum is daar van op de hoogte.
Is een open relatie het prettigst om te hebben, of gaat dat toch ten koste van de spanning van het vreemdgaan? Of ten koste van de bijzondere band met je nr.1?
Kortom: wat zijn de nadelen van een open relatie?
Is een open relatie het prettigst om te hebben, of gaat dat toch ten koste van de spanning van het vreemdgaan? Of ten koste van de bijzondere band met je nr.1?
Kortom: wat zijn de nadelen van een open relatie?
donderdag 5 juni 2008 om 02:20
Dit leent zich niet voor een één regel antwoord, Geheim. Het "vreemdgaan" krijgt een andere spanning, het is naar mijn idee zeker niet ineens zonder spanning als je elkaar vrij laat. Om elkaar los te kunnen laten moet je volgens mij wel een hele sterke band met elkaar hebben, ander is het vragen om problemen. Dus het komt eerder ten goede aan de band met nr. 1 dan dat het ten koste gaat van die band.....
Het grote voordeel voor mij is dat liegen niet hoeft (nog altijd wel kan..), dat ik niets hoef te verbergen en dat het dus niet knaagt aan mijn geweten.
Nadelen zijn er legio...
liever een open relatie, of seriële monogamie?
ik duik mijn bed in....
Het grote voordeel voor mij is dat liegen niet hoeft (nog altijd wel kan..), dat ik niets hoef te verbergen en dat het dus niet knaagt aan mijn geweten.
Nadelen zijn er legio...
liever een open relatie, of seriële monogamie?
ik duik mijn bed in....
donderdag 5 juni 2008 om 07:11
Met dat laatste bedoel je dan dat je 'trouw' bent aan zowel je nr.1 als nr.2, maar zonder dat nr.1 er van weet? Dat zou voor mij persoonlijk beter voelen (tenminste, met mijn huidige nr.1), dus doe mij die optie maar.
Heb je vannacht/vanochtend nog een leuke droom gehad?
Heb je vannacht/vanochtend nog een leuke droom gehad?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 5 juni 2008 om 07:54