doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@ geheim: hoe bedoel je, kom je volgende week op bezoek?...

Het leukste van de afgelopen week heeft voor mij helemaal niks met seks te maken: onze bijna 3 maanden oude baby begint erg leuke geluiden te maken, klinkt bijna alsof ze praat.

Laat de vraag maar even staan.
Tuurlijk Paddy, zit tenslotte maar zo'n 7000 km verderop, dus ik ben in de buurt...

Het leukste dat ik deze week heb meegemaakt is een spontane opslag van mijn baas omdat ik zo vreselijk goed ben in mijn werk.

Laat die vraag nog steeds even staan, ook al dwalen we wel wat van de seks af...
Het leukste was een onverwachte opslag bij mijn werk.

Liever een man die goed is in voorspel maar niet kan neuken, of een man die in het voorspel zwak is, maar heel goed kan neuken?
moeilijk, zonder voorspel geen neuken...

maar zonder neuken, stap ik ook zo het bed weer uit...

als ik moet kiezen, dan ga ik toch maar voor geen voorspel en wel neuken...

string/broekje dat niet bij de bh past... afknapper of gewoon uittrekken en verder gaan?
bij een goed voorspel weet ik al niet meer welke bh er uit is gegaan voordat ik bij het slipje of de string ben...

dus geen mening

laat vraag staan
nu, het maakt mij niet uit... maar ik heb de eis dat mijn bedpartner geen bh draagt

penetreren, hoe vind je dat het lekkerst, snel, of diep, of langzaam, of etc.?
anoniem_65123 wijzigde dit bericht op 05-06-2008 16:05
Reden: ebdpartner heo etc
% gewijzigd
Langzaam erin en dan heel diep.

Het tempo wisselen.

Wel eens meegemaakt dat iemand heel snel klaar kwam?
Diep, hard, en snel

duidelijk dus.

@Roland:

Ja, dat overkomt elke man wel eens lijkt mij. Persoonlijk niet echt mijn voorkeur dat snelle klaarkomen, of je moet voor een 2e ronde kunnen gaan.

Genomen worden met je slipje nog opzijgeschoven, extra geil, of lastig stukje katoen.
heb ik wel eens meegemaakt ja, snel klaarkomen, kan soms, handig zijn... maar van mij mag het toch wel iets langer duren dan snel... Tenminste, heb het nu over de man... een vrouw speelt gewoon verder in mijn ogen.

en met slip aan genomen worden, vind ik wel leuk, zijn meestal van die stiekeme momenten, even snel onder een rokje door... maar dan wil ik het uiteindelijk wel graag uitgebreid afmaken!

Killerheels aan of uit tijdens de seks?
@Labelle - Oh, zo af en toe maakt dat niks uit hoor, bij een vluggertje, dan heb je gewoon haast .

@Ridder - ja en gebeurt af en toe nog steeds wel

Hoe lang kun jij zonder seks, of wat was je langste periode?
Moeilijk te beantwoorden, ik ga al jaren niet zo lang zonder. Ik denk dat ik wel vrij lang zonder seks zou kunnen. Niet willen, wel kunnen.

Is een vluggertje voor een vrouw wel bevredigend?

(gezien het feit dat de meeste vrouwen toch wat tijd nodig hebben om klaar te komen.)
ja, kan zeker bevredigend zijn, Ik kan prima zonder orgasme bevredigd zijn. Vind geen orgasme dan ook niet gelijk staan aan waardeloze sex.

Staat een orgasme voor wel jou garant om jezelf bevredigd te voelen?
nee het ene orgasme is niet gelijk aan het andere!

soms dus enorm bevredigend en soms ook niet! dat betekent overigens niet dat de gehele sex minder is. Het knuffelen en strelen is mij ook heel wat waard!

liever een clitoraal of vaginaal orgasme?
Ben tot het laatste helaas niet in staat. (verdomme)

Liever oraal of met de hand?
Oraal om mee te beginnen en met de hand vergaan.

Anaal of oraal?
Voor Stew; gefeliciteerd...

Wat lief allemaal, iedereen bedankt. Ik voel me echt superjarig!!!

Dikke XXX
Stewardess, van harte!

Oraal graaaaaag!

Wat vind je het toppunt van erotiek?
Dat je door een woordje van of gedachte aan iemand al een klapperende ruggegraat krijgt van opwinding

En eentje voor het opdrogen: is het bij jou ook koopavond?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Uhhhhh jaaaaaaaa

Wat vind je van het feit dat vibrators e.d. gewoon in het rek hangen bijv. bij de Mediamarkt?
Voor mij hoeft het niet zo, maar ben gewoon niet zo open opgevoed

Herinvoering van de zondagsrust inclusief klokgelui, of vind je elke dag alle winkels open helemaal geweldig?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik vond het wel heerlijk toen er wat nachtwinkels geopend werden hier in de buurt (lang geleden al)

Zit je (strenge) opvoeding je wel eens in de weg om helemaal uit de bol te gaan?
Ik ben bang van wel

Ben je niet benauwd voor een vreselijke anarchie als iedereen maar wat in het rond zou neuken?
Nee, ik ben niet zo gauw benauwd.

Ben je voor de vrije liefde of is dat echt 70er jaren?
Nee, zal wel meevallen, maar anarchie lijkt mij wel iets als ik onze regering zie........ turn-of......sorry

Midden in een winkel wordt jij ineens door een antrekkeljk iemand gezoent, hoe regeer jij......... doe jij mee of ruk jij je los?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven