doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vindt de jaren 70 opzich niet zo aantrekkelijk, maar het idee wel, maar werkt volgens mij niet
Nah, om eerlijk te zijn: ik zal waarschijnlijk zo schrikken dat ik me automatisch al heb losgewurmd voor ik goed zou hebben gezien wie ze was

Ben je ooit wel eens spontaan een pashokje ingedoken om iets heel anders te passen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Wel ingetrokken, maar dat durfte ik dan toch niet - alleen gordijntjes

anders, ja, ik denk wel.......

Wel eens in de bios ' te ver gegaan'?
Nee, maar daarvoor is het juiste gezelschap wel onontbeerlijk natuurlijk :-)

Ik heb ooit eens een superleuk verhaaltje gelezen (Kees van Kooten?) over wegens onzedelijke handelingen verwijderd worden van de tapijtafdeling van de Hema, die hadden ze blijkbaar toen nog.

Heb je het toilet van een (weg)restaurant wel eens oneigenlijk gebruikt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ja Libby, dat gebeurde wel eens . Je kan daar namelijk heel goed .....

Zorg je er altijd voor dat je seksmaatje even hard geniet als jezelf of betrap je jezelf op egoïsme (foei) ?
Op de 1 of andere manier heb ik het niet zo op openbare toiletten voor sex. Wel eens op mijn eigen wc-bril ongelovelijke spontane en hete sex gehad met mijn nu nr. 1
Nee, ben geen egoist, vind het juist te leuk om de ander te zien gaan :-) En ach, ik kom toch wel aan de beurt, en anders maar niet

Hoe reageer je als je met zo iemand (egoist dus) in bed blijkt te zijn beland?
@Stewardess: Gefeliciteerd trouwens !!! En hoeveel kaarsjes hebben je tafel in de fik gezet?
Pfffffff, nog nooit gebeurt,....... het zelf doen, denk ik.....maar zou wel best pissed zijn.

Wel eens te hoge verwachtingen van iemands ervaring gehad?
Nee, heb nooit verwachtingen. Maar kan desondanks soms wel wat teleurgesteld zijn, dat dan weer wel

Wordt je lichtelijk depri van een slechte date of laat je dat niet op je zitten?
Ja die dingen worden soms moe ... niet te geloven

Wat vind jij erotisch ?
Roland, dat is niet eerlijk zo gelijk met mij posten.

Leuk motto trouwens, jij bent binnenkort van straat !
Sex is voor mij een samen-doe gebeuren! Tot nu toe altijd nog partners getroffen die niks te beroerd waren , na een goede lik-, vinger- en neukbeurt zelf ook wat aktie te ondernemen.

FF snel of beter het hele menu?
Depri, maar kan gebeuren, je kunt nou eenmal niet met iedereen en klik hebben.

Waar zijn je 5 dagen verwachtingen gebleven, zijn die al om?
@ DB, beter het hele menu.

Wordt in een lange relatie de seks saaier of alleen maar beter?
Als de klik blijft en je houdt elkaars interesse, dan kan het alleen maar beter en leuker worden

@Libby: nee, die klok loopt nog

Maar wat als je al helemaal open en super onstuimig begint, hoe dan verder?
@Stewardess: Als je samen en gelijk evolueert dan kan de sex geweldig worden. Maar als het altijd het zelfde programma is in bed dan houdt het snel op met de spanning.

Neem je het initiatief of laat je het liever aan de ander over?
Als de ander dermate lief leuk en nogmeergeweldig is, dan kom ik wel in beweging :-)

Wat doe je als je spannende date voor dood blijft liggen in bed, dus helemaal niks uitvoert?
Mond op mond beademing proberen.

Wel eens een fantasie over je arts gehad?
Nee, maar ik denk dat jij 'm vast wel leuk zou vinden!

Is het waar wat ze zeggen over de ogen (en de rest) van een tandartsassistente?
Wel in Twente!

Vind je dat macht erotiseert?
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Als je Digitalis echter mag geloven, dan snap ik niet waarom nog niemand zich hier heeft voorgedaan als Harry P. Jan Peter B.

Wel eens stoute gedachten gehad in de tandartsstoel?
Ik niet, maar mijn tandarts staat daar wel bekend om.

Wel eens opgewonden geworden van een professionele massage?
Nee, wel heel erg relaxed tot bijna slapen aan toe

Zit je nu ook in lichtroze feestverpakking te forummen, of heb je je pyama alvast aangetrokken?
Ik zit in het zwart.

Slaap jij in een pyama?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven