doorgeefvraag
woensdag 13 februari 2008 om 03:12
woensdag 13 februari 2008 om 13:51
Enkel na een douche en wanneer de tandjes gepoetst zijn, ik gruwel van een klam lichaam van het slapen en ik hou absoluut niet van een juist-wakker adem.
Voor het overige maakt het mij niet veel uit : ochtend en/of middag en/of avond en/of nacht
Welk (sexueel) complimentje deed of doet je nog steeds zweven ?
Voor het overige maakt het mij niet veel uit : ochtend en/of middag en/of avond en/of nacht
Welk (sexueel) complimentje deed of doet je nog steeds zweven ?
woensdag 13 februari 2008 om 16:09
woensdag 13 februari 2008 om 17:38
Als hij erom vraagt, zal ik het eerlijk vertellen. Heb niets om me voor te schamen.
P.S. Gyn als bedpartner is niet raar, sterker, hij was extreem goed thuis in de vrouwelijke anatomie..... mits je een mooi kutje hebt dan!
Van welk beroep raak je NIET opgewonden/krijg je ant-sexy associaties?? (voor mij; loodgieter/rioolservice)
P.S. Gyn als bedpartner is niet raar, sterker, hij was extreem goed thuis in de vrouwelijke anatomie..... mits je een mooi kutje hebt dan!
Van welk beroep raak je NIET opgewonden/krijg je ant-sexy associaties?? (voor mij; loodgieter/rioolservice)
woensdag 13 februari 2008 om 17:48
woensdag 13 februari 2008 om 21:38
Eigenlijk vind ik het vreselijk vervelend dat hij zo ontzettend snel klaarkomt!! En dat hij tevens in het begin altijd zo vreselijk snel "drupt".. als we nog maar nauwelijks iets aan het doen zijn!!!!
En eerlijk gezegd heb ik hem dat wél verteld.. al wil ik hem uiteraard niet kwetsen... Maar hij vindt het zelf ook niet bepaald 'super'.. maar hij weet helaas niet wat 'ie ertegen moet/kan doen...
Heb jij als man ook last (gehad) van (te) snel klaarkomen? Of heeft jouw sexpartner (als vrouw zijnde dus) er last van (gehad)?? Wat heb jij er toen tegen gedaan...?? (als je er wat tegen gedaan hebt althans..)
En eerlijk gezegd heb ik hem dat wél verteld.. al wil ik hem uiteraard niet kwetsen... Maar hij vindt het zelf ook niet bepaald 'super'.. maar hij weet helaas niet wat 'ie ertegen moet/kan doen...
Heb jij als man ook last (gehad) van (te) snel klaarkomen? Of heeft jouw sexpartner (als vrouw zijnde dus) er last van (gehad)?? Wat heb jij er toen tegen gedaan...?? (als je er wat tegen gedaan hebt althans..)
donderdag 14 februari 2008 om 10:00
Geen last van te snel klaarkomen (vriend niet en ik niet). Vriendlief kan wel eens last hebben van niet-klaarkomen. Volgens hem wiltie dan zo graag dat daar alle focus op gaat liggen en het juist mislukt. 'oplossing' proberen we dan te vinden in niet-klaarkom-gericht-te-vrijen
oorlel met oorbellen er in sabbelen >> lekker of niet?
oorlel met oorbellen er in sabbelen >> lekker of niet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.