doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jazeker.

Liever sex met een foute, gladde makelaar of liever sex met een foute, gladde autoverkoper?

(For the record: beide beroepsgroepen zijn even fout)
Een makelaar natuurlijk, wat een debiele vraag.

Je nieuwe vriendje poseert nogal gay op foto's. Afknappert?
ja denk 't wel...zou wel ff twijfelen

seks helemaal bloot of met half nog je kleren aan?
Kan allebei, maar niet uit schaamte ofzo.

Zijn er wippen die echt nooit zou vergeten? Die zo`n indruk hebben achtergelaten?
Meerdere, maar die er met kop en schouders bovenuitsteekt was in Griekenland, daar had je een stukje zee dat afgebakend was met grote stenen waar vanuit een natuurlijke bron heet water instroomde. Vergeet ik nooit meer.

Heb je een geheim op sexueel gebied en zo ja wat is dat?
Of als je het niet wilt vertellen:

Heb je een geheim op sexueel gebied?
Ha! We kunnen weer verder.

Antwoord is: ja!!

een affaire met een getrouwde man/vrouw? Doen of niet?
Welja, behalve als ze autoverkoopster of makelaar is.

Slikken of spuiten?
slikken (spuiten is me nog nooit gelukt )

wat is je favoriete kleur voor lingerie?
Spuiten, vooral over geharste bareback mountain cowboys

parenclub of thuisfeestje?
oeps.. dubbel...

favo kleur: lakzwart

strippen, of met tanden de lingerie aan stukken trekken?
Thuisfeestje en dan lingerie aan stukken trekken met je tanden, maak me gek!

Wat maakt jou gek?
Gladde mannen die zitten te zeiken over makelaars.

En mooie slimme goedverzorgde vrouwen, maar dat dan op een andere manier.

6 inch of 8 inch?

(hakken dan he...)
Wat dacht je van 2, wil graag nog wel een beetje fatsoenlijk eruit zien ipv zwikkend en zwalkend

boxer, string of....
Bij een man? Boxer Bij mij zelf allebei.

Vertel eens een grappig waargebeurd verhaaltje dat in dit topic past?
Zojuist toestemming gekregen om dit verhaal hier te posten...

Vorig jaar had ik contact met een ongelofelijk leuke vrouw via msn. Op de foto's was ze erg mooi en als ik haar eens aan de telefoon had wond haar stem me vreselijk op.

Complicerende factor: ze is getrouwd..

Uiteindelijk was ik voor zaken toevallig bij haar in de buurt, en had ook nog een uurtje over. Ik belde haar om te vragen of ze een kopje koffie wilde gaan drinken. Ze woont in een klein dorp en aarzelde nog al, stel dat ze bekenden tegen zou komen!

Oplossingsgericht als ik ben stelde ik voor om dat kopje koffie dan maar bij haar te drinken.

Na enige aarzeling stemde ze toe. Toen ze me binnen liet was ik elke gedachte aan koffie natuurlijk direct vergeten. Nog leuker: zij had haar slaapkameroogjes al op gezet, en we waren nog maar in de gang.

Uiteindelijk belanden we in de keuken, waar ik een glaasje water dronk om even af te koelen. Kansloos natuurlijk en dus waren we binnen no time heerlijk aan het zoenen. Die lippen.... ach, als ik er aan terug denk, heerlijk!!

Het werd warmer en warmer in die keuken en eigenlijk was ik van plan om haar op de aanrecht te zetten en ongelofeloos te keer te gaan.

Op dat moment sloeg haar hond ineens aan en begon te krabben aan de deur van de bijkeuken. Ik hoorde de buitendeur ook opengaan.

Nog nooit heb ik een vrouw in mijn handen zo snel voelen verstijven van schrik...

Ik dacht: heb ik weer, komt haar kerel binnen... hahah

Gelukkig was de bezoeker nog niet in de keuken.. ik liep snel de gang in, twijfelde bij de voordeur.. als de bezoeker de woonkamer in zou lopen zou hij/zij mij naar buiten zien lopen, en dan..

Instinctief besloot ik het toilet op te lopen, snel deur op slot en even helder nadenken.

Eerste gedachte: stel dat de bezoeker gebruik wil maken van het toilet...

Die kloterige hond begon nu aan de deur van het toilet te krabben...

Ik ben zelf niet al te serieus aangelegd dus begon zelf ook nog stom te grinnikken...

Uiteindelijk besloot ik mijn oor tegen de deur te leggen om zo misschien iets te horen. Ik hoorde mijn liefje vanuit de keuken roepen: blijf maar gewoon lekker buiten, ik kom wel met de koffie!!

Briljante kans om te ontsnappen natuurlijk.. Ik maakte de deur van het toilet open, keek de hond zo woest intimiderend aan dat die besloot niet te blaffen en liep door de voordeur naar buiten.

2 uur later belde mijn liefje: er was een vriendin onverwacht op bezoek gekomen, ze had gelukkig helemaal niets gemerkt...

Achteraf hartelijk om gelachen natuurlijk, toen, daar op het toilet... beetje minder, hahahaha

Wel eens betrapt tijdens seks met iemand waar je geen seks mee mag hebben?
Niet tijdens seks,maar tijdens een echte carnavalskus met de man van een kroegvriendinnetje, kwam ze binnen en betrapte ons...wij stonden zowat in de deuropening....

Ze keek ons allebei minprijzend aan, trok één wenkbrauw omhoog en zei "Tsssss! "

Stak haar neus in de lucht en liep door! Later hebben we er met z'n drieën een biertje opgedronken maar ze noemt me nog steeds "slet"......hahahah!
Wel eens ruzie gehad met iemand over een man/vrouw?
Ja! Was de jaloerse kant van hem uit..

Ooit heel erg verliefd geweest op iemand , maar die nooit hebben kunnen krijgen?
Als kalverliefde meetelt ; dan wel , ja .

Weleens onder invloed van het een of ander dingen gedaan waarvan je later dacht ; " da's niet slim geweest " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Niks bijzonders, wel es met teveel jongens op een avond gezoend toen ik stomdronken was maar niks qua seks volgens mij.

Mag ik mijn vorige vraag nog een keer stellen? Die grappige anekdote dus
up, anyone?
wat doe je t liefst: liggend of zittend of staand sexen??
Mmm, ik dacht dat ik allemaal wel redelijk zie zitten. Ik ga het voor de zeker heid allemaal nog eens moeten uitproberen.

Groot dilemma voor deze zomer :

BBQ met veel eten en drank OF fiësta erotica met iets minder eten en drank ?
ik zou voor het tweede kiezen, bbq-en kan nog altijd

wat is onmisbaar voor zo'n fieste erotica?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven