doorgeefvraag
woensdag 12 maart 2008 om 21:22
Ken jij uitdrukking dan niet? Het is de eerste dag in de lente als wij dus massal s'morgens zonder panty (en slip) met rokje aan uit huis gaan.
Je voelt het gewoon aankomen dat het 'rokjesdag' is, s'morgens nog te koud eigenlijk (zeker op de fiets) maar s'middags lekker met benen bloot op een terras met glaasje rose...... hm, ik heb er zin in, en volgens mij ben ik er niet alleen. Dus, doe mee.....
Je voelt het gewoon aankomen dat het 'rokjesdag' is, s'morgens nog te koud eigenlijk (zeker op de fiets) maar s'middags lekker met benen bloot op een terras met glaasje rose...... hm, ik heb er zin in, en volgens mij ben ik er niet alleen. Dus, doe mee.....
donderdag 13 maart 2008 om 09:06
Nee, in een liedje is er meestal toch wel een zin in de tekst of een muzikaal riedeltje waar ik me enorm aan kan ergeren, als ik me er erotisch door wil laten prikkelen
wel eens per ongeluk op een 'verkeerd' nummer gesekst, bv 'this is the moment' ?
wel eens per ongeluk op een 'verkeerd' nummer gesekst, bv 'this is the moment' ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 13 maart 2008 om 11:16
Ja, ik had een sv die doorgaans goeie muziek aanzette tijdens de sex, maar 1 keer een slechte cd aan had gezet met muziek waar ik lachstuipen van kreeg. Gauw uitgezet die cd, daarna was het gelukkig allemaal weer bijzonder prettig..
weleens een spannend smsje/mmsje/mailtje per ongeluk naar de verkeerde gestuurd?
weleens een spannend smsje/mmsje/mailtje per ongeluk naar de verkeerde gestuurd?
donderdag 13 maart 2008 om 14:11