Douchen

01-10-2012 13:51 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik open topic meer uit nieuwsgierigheid, dan dat er een probleem is.

Het laatste jaar heb ik (man) regelmatig mailcontact met vrouwen. Dit als inleiding naar een mogelijke date.

Wat me de laatste keer weer opviel is dat de vrouw waar ik nu mee mail, meldde dat ze zich ging douchen.

Nu was me het al vaker opgevallen dat de vrouwen waar ik mee mailde bijna altijd wel een keer vertelde dat ze gingen douchen of hadden gedoucht.

Waarom vertellen ze me dat bijna elke keer weer in de mail?

- benadrukken dat ze schoon zijn, en zich goed verzorgen

- mijn fantasie alvast een beetje prikkelen

- of is het toeval

Zelf denk ik het eerste antwoord, maar is dit ook zo?

ps. ik plaats dit topic in de sexpijler. Hopelijk wordt het niet verplaatst.
Is het een mail in chatvorm? Een bericht sturen en weer reageren over en weer? Misschien zeggen ze dan dat ze gaan douchen omdat ze geen zin meer hebben in het gesprek.

Anders weet ik het niet
Ik zeg altijd dat ik ga douchen als ik een chatgesprek zat ben
Hmm ik hoop toch dat de volgende te kennen geeft dat ze even uitgebreid de wc gaat staan schrobben. Ook goed om inspiratie op te doen?
quote:rara70 schreef op 01 oktober 2012 @ 13:54:

Ik zeg altijd dat ik ga douchen als ik een chatgesprek zat ben Meeste mailcontacten leiden ook tot een date. Of ze het zat zijn, betwijffel ik. Dank voor de reactie.
quote:rara70 schreef op 01 oktober 2012 @ 13:54:

Ik zeg altijd dat ik ga douchen als ik een chatgesprek zat ben Dit was ook mijn gedachte. Ik zeg dat ook nl. Douchen, hond uitlaten ( heb ik niet eens), eten koken, de bel gaat. Komt allemaal op hetzelfde neer.
Volgens mij betekent het ook meestal : Ik ga ff iets anders doen dan met mijn neus achter mijn PC zitten.

Hoeft niet perse te zijn dat ze het gesprek met jou zat zijn, maar het achter de PC zitten in algemeen.
Tja volgens mij is het ook om de chat te beeindigen: ik ga douchen, doei!
Misschien voelen ze zich na een dirty gesprek zo vies dat ze gelijk moeten gaan douchen.
Kan ook zijn dat ze moeten poepen, maar dat niet willen zeggen.
Hier ook, als ik klaar ben met het gesprek dan ga ik wat "doen", de afwas, douchen o.i.d. Geen onderliggende boodschap, buiten dat ik het wel even mooi vind zo.
quote:alfa-man schreef op 01 oktober 2012 @ 14:04:

Kan ook zijn dat ze moeten poepen, maar dat niet willen zeggen.Dus als zo'n vrouw de volgende keer zegt dat ze net lekker gedoucht heeft, dan weet jij genoeg!
quote:rob_uit_zeist schreef op 01 oktober 2012 @ 14:03:

Misschien voelen ze zich na een dirty gesprek zo vies dat ze gelijk moeten gaan douchen. Die is leuk.
Omdat het vaak moeilijk is om 'zomaar' een chatcontact te beeindingen maakt het het vaak makkelijker om te stoppen met een excuus. Anders klinkt het zo: nou ik ga stoppen, je begint me te vervelen, de laatste anderhalf uur gaat het toch al nergens meer over. XXX

Stop je zelf weleens het chatcontact?
Het is meer onregelmatig mailen. Ik zit niet dag en nacht in mijn mailbox. Geen chat.
Gewoon:

'Ik stop nu met mailen, want ik wil wat anders gaan doen en nu even niet meer met je verder mailen vandaag'.

(wat jij niet weet is dat ik zeg dat dat iets anders douchen is, want dan ben ik dus echt weg van de computer en kan dan niet meer met je verder mailen. Dan hoef jij niet meer terug te mailen vandaag, en voel ik me niet meer verplicht om vandaag nog te antwoorden. Maar je hoeft natuurlijk niet persé te weten dat ik eigenlijk gewoon nog even op de comp blijf hangen.)

Kijk, de wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk
eind van de week zie ik mijn huidige mailcontact. Als de klik er is, dan zal ik het haar recht op de vrouw vragen.
Kijk, dat zou ik nou weer niet doen.

Nee, echt niet.
Zal ik dan maar reageren...ik mail/chat ook weleens en ja ik noem het soms ook wel.

Waarom? Gewoon om degene gek te maken...fantaseren....hunkeren

Ik ga althans vanuit dat je ook tijdens de chat/mail weleens erotische dingetjes meldt.

Jouw mail/chat contacten hebben toch ook de intentie om elkaar wat op te hitsen, of heb ik het fout?
quote:enjoy73 schreef op 01 oktober 2012 @ 14:36:

Zal ik dan maar reageren...ik mail/chat ook weleens en ja ik noem het soms ook wel.

Waarom? Gewoon om degene gek te maken...fantaseren....hunkeren

Ik ga althans vanuit dat je ook tijdens de chat/mail weleens erotische dingetjes meldt.

Jouw mail/chat contacten hebben toch ook de intentie om elkaar wat op te hitsen, of heb ik het fout?Kan aan mij liggen maar zo geil vind ik het niet als iemand gaat douchen.
OF het is hetgeen Enjoy noemt, OF ze zijn het gesprek beu en zoeken een nette manier om af te sluiten.

In het geval van TO denk ik dat Enjoy het bij het rechte eind heeft. Om diezelfde reden gebruik(te) ik het nml ook wel eens
Kan toch ook gewoon zijn dat ze met deze opmerking jou wil laten weten dat ze gaat douchen en dat jij daar je fantasie op los laat. Hoe reageer jij hier weer op dan?
@ enjoy @ tamara bij de eerste internetdate werden de mailtjes steeds opwindener. En terecht. Bij een 2e internetdate waren de verwachtingen ook hoog gespannen, maar was er in het geen klik. Wel hoge verwachtingen, maar bij beiden achteraf toch enige teleurstelling. Daarna probeer ik de verwachtingen niet superhoog op te schroeven, maar bevatten van beiden kanten vaak wel erotische hints.
quote:tamara1234 schreef op 01 oktober 2012 @ 14:40:

OF het is hetgeen Enjoy noemt, OF ze zijn het gesprek beu en zoeken een nette manier om af te sluiten.

In het geval van TO denk ik dat Enjoy het bij het rechte eind heeft. Om diezelfde reden gebruik(te) ik het nml ook wel eensEen mail hoef je toch niet op zo'n manier af te sluiten? Het is geen direct contact zoals bij chatten.
quote:tess99 schreef op 01 oktober 2012 @ 14:42:

Kan toch ook gewoon zijn dat ze met deze opmerking jou wil laten weten dat ze gaat douchen en dat jij daar je fantasie op los laat. Hoe reageer jij hier weer op dan?Afhankelijk van de context laat ik mijn fantasie wel eens de vrije loop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven