Douchen
maandag 1 oktober 2012 om 13:51
Ik open topic meer uit nieuwsgierigheid, dan dat er een probleem is.
Het laatste jaar heb ik (man) regelmatig mailcontact met vrouwen. Dit als inleiding naar een mogelijke date.
Wat me de laatste keer weer opviel is dat de vrouw waar ik nu mee mail, meldde dat ze zich ging douchen.
Nu was me het al vaker opgevallen dat de vrouwen waar ik mee mailde bijna altijd wel een keer vertelde dat ze gingen douchen of hadden gedoucht.
Waarom vertellen ze me dat bijna elke keer weer in de mail?
- benadrukken dat ze schoon zijn, en zich goed verzorgen
- mijn fantasie alvast een beetje prikkelen
- of is het toeval
Zelf denk ik het eerste antwoord, maar is dit ook zo?
ps. ik plaats dit topic in de sexpijler. Hopelijk wordt het niet verplaatst.
Het laatste jaar heb ik (man) regelmatig mailcontact met vrouwen. Dit als inleiding naar een mogelijke date.
Wat me de laatste keer weer opviel is dat de vrouw waar ik nu mee mail, meldde dat ze zich ging douchen.
Nu was me het al vaker opgevallen dat de vrouwen waar ik mee mailde bijna altijd wel een keer vertelde dat ze gingen douchen of hadden gedoucht.
Waarom vertellen ze me dat bijna elke keer weer in de mail?
- benadrukken dat ze schoon zijn, en zich goed verzorgen
- mijn fantasie alvast een beetje prikkelen
- of is het toeval
Zelf denk ik het eerste antwoord, maar is dit ook zo?
ps. ik plaats dit topic in de sexpijler. Hopelijk wordt het niet verplaatst.
maandag 1 oktober 2012 om 15:02
maandag 1 oktober 2012 om 15:12
Als ik het zou aangeven is het om duidelijk te maken dat ik wat anders moet gaan doen, in dit geval douchen wat ik blijkbaar door de chat of mail heb uitgesteld. maar had ook boodschappen of eten maken kunnen zijn.
Dus antwoord van mijn kant als ik het zou aangeven is simpel dat ik inderdaad die douche ga nemen die ik al van plan was te gaan nemen en waar het nu hoog tijd voor is geworden.
Dus antwoord van mijn kant als ik het zou aangeven is simpel dat ik inderdaad die douche ga nemen die ik al van plan was te gaan nemen en waar het nu hoog tijd voor is geworden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.