Droog staan
donderdag 21 juni 2018 om 22:02
Zit op een punt in mijn relatie waar ik van geluk mag spreken als ik 1x in de week seks heb. Partner heeft bijvoorbeeld vaak geen zin door vermoeidheid, buikpijn, hoofdpijn of veel voorkomende vaginale kwaaltjes.
Ze heeft wel behoefte aan kussen en knuffelen etc. maar geen zin in seks. Terwijl mijn voorkeur uitgaat naar 3-5 keer per week. Ik doe alles voor haar, heb alles voor haar over op gebied van seks maar ook met normale alledaagse zaken. Ik merk echter dat ik steeds vaker gefrustreerd raak door een tekort aan seks.
Ik vraag me af of deze problemen voor anderen herkenbaar zijn, of wellicht heeft iemand tips.
Ze heeft wel behoefte aan kussen en knuffelen etc. maar geen zin in seks. Terwijl mijn voorkeur uitgaat naar 3-5 keer per week. Ik doe alles voor haar, heb alles voor haar over op gebied van seks maar ook met normale alledaagse zaken. Ik merk echter dat ik steeds vaker gefrustreerd raak door een tekort aan seks.
Ik vraag me af of deze problemen voor anderen herkenbaar zijn, of wellicht heeft iemand tips.

donderdag 21 juni 2018 om 22:47
Je kunt natuurlijk persoonlijk worden om jezelf beter te voelen, maar ik ben hier niet degene die hier een topic over opent hè

donderdag 21 juni 2018 om 22:49
Ja ik behandel dan ook altijd. Ik snap het ook niet, ze heeft het ook niet vaak, zodra iets jeukt of ook maar een klein beetje brand meent ze het te hebben.
donderdag 21 juni 2018 om 22:49
Haha, nee hoor. Die worden momenteel genoeg gebruikt

donderdag 21 juni 2018 om 22:50
Als het daar te vaak jeukt en brand mag ze wel eens richting een huisarts...Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:49Ja ik behandel dan ook altijd. Ik snap het ook niet, ze heeft het ook niet vaak, zodra iets jeukt of ook maar een klein beetje brand meent ze het te hebben.

donderdag 21 juni 2018 om 22:50
Want dat is hetzelfde als seks?
Misschien als je er als een zeester bijligt.

donderdag 21 juni 2018 om 22:52
Tja dit is de vrouw waarmee je getrouwd bent en dit is blijkbaar haar libido.Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:38Nou, dat zij het liefst ook meer seks heeft. Maar bang is voor schimmelinfectie..
Het punt is dus, ik probeer de sfeer ernaar te maken, doe mijn best, en wordt vervolgens vaak afgewezen. Op een gegeven moment haalt dit me naar beneden, en vraag ik liever gewoon, heb je zin in seks? Maar dit vindt ze dus een totale afknapper.
Je kunt natuurlijk gaan pushen of inderdaad gewoon rechtstreeks worden, maar dat werkt dus niet.
Praat er serieus met haar over, accepteer het of stap op. Dat zijn denk ik je opties, tenzij vreemd gaan of een open relatie voor je werken, maar daar zitten ook grote risico's aan vast.

donderdag 21 juni 2018 om 22:52
Tsja, die kan je zelf legen, daar heb je haar niet voor nodig.Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:50Ja precies, dit dacht ik dus ook. Vrouwen begrijpen niet hoe het voelt om een volle balzak te hebben.
donderdag 21 juni 2018 om 22:54
Nou je reactie was niet bepaald medelevend nee. Wie ben jij om te bepalen dat ik met 1x seks van geluk mag spreken. Als een relatie net op gang is liggen de meeste mensen ook 3x per dag in bed te wippen. Mijn gevoelens naar mijn vriendin zijn niet anders dan in de start van onze relatie, ik hou net zo veel van haar, ben nog net zo dol op haar, en heb nog net zoveel zin en behoefte aan seks als op het begin. Dat is alleen maar positief als je het mij vraagt.

donderdag 21 juni 2018 om 22:54
Het is toch wat hè, een volle balzak.Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:50Ja precies, dit dacht ik dus ook. Vrouwen begrijpen niet hoe het voelt om een volle balzak te hebben.
Wat moeten al die arme vrijgezelle mannen wel niet doormaken zonder vast zaadopvangbakje naast zich in bed?
donderdag 21 juni 2018 om 22:55
donderdag 21 juni 2018 om 22:55

donderdag 21 juni 2018 om 22:57
Dat is het punt juist, dat weet ik zelf ook niet. Althans ze zegt zelf dat ze liever ook meer seks heeft (ik val in herhaling). Maar in hoeverre dit daadwerkelijk klopt?

donderdag 21 juni 2018 om 22:57
Ik was gewoon neutraal met mijn opmerking. Je zit boven het landelijk gemiddelde.Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:54Nou je reactie was niet bepaald medelevend nee. Wie ben jij om te bepalen dat ik met 1x seks van geluk mag spreken. Als een relatie net op gang is liggen de meeste mensen ook 3x per dag in bed te wippen. Mijn gevoelens naar mijn vriendin zijn niet anders dan in de start van onze relatie, ik hou net zo veel van haar, ben nog net zo dol op haar, en heb nog net zoveel zin en behoefte aan seks als op het begin. Dat is alleen maar positief als je het mij vraagt.
Ik snap je frustratie, maar jullie hebben duidelijk een libidoverschil en dan heb je daar nu eenmaal mee te maken.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 21-06-2018 22:59
0.34% gewijzigd
donderdag 21 juni 2018 om 22:58
Schijnbaar krijgt ze jeuk en een branderig gevoel door seks, ze associeert het dus met iets vervelends. Wat dat betreft kan een schimmelinfectie heel hardnekkig zijn. Door de hele tijd 'de sfeer ernaar te maken' leg je er alleen maar meer druk op, waardoor het nog meer gaat tegenstaan. Probeer intiem te zijn zonder de sfeer ernaar te maken, laat haar zelf de stap in die richting nemen.

donderdag 21 juni 2018 om 22:59
Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:50Ja precies, dit dacht ik dus ook. Vrouwen begrijpen niet hoe het voelt om een volle balzak te hebben.

Prop um lekker in de heg zou ik zeggen..

donderdag 21 juni 2018 om 23:00
Jij hebt het over een zak die geleed moet worden en dat je daarom 5x pw seks moet hebben.Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:55Is wat je zelf ook aangaf, is niet hetzelfde als seks toch, en daar gaat het ook niet alleen om. Ik mis intimiteit met elkaar op een ander niveau dan knuffelen/kussen.
Dan ben je mijn support kwijt hoor.

donderdag 21 juni 2018 om 23:01
In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, we komen er samen toch niet uit. Had ik ook niet verwacht overigens. Wat een opluchting zeg, om deze seksuele frustraties met jullie te delen.
Vraag me wel af wat jullie mening is over het volgende.
Als de rest van de relatie wel goed is, wat doe je dan?
Vraag me wel af wat jullie mening is over het volgende.
Als de rest van de relatie wel goed is, wat doe je dan?
donderdag 21 juni 2018 om 23:02
Is ze bezig met het zoeken naar een oplossing voor haar gezondheidsprobleem? Dat lijkt me dan wel de cruciale vraag.Henkpieters schreef: ↑21-06-2018 22:57Dat is het punt juist, dat weet ik zelf ook niet. Althans ze zegt zelf dat ze liever ook meer seks heeft (ik val in herhaling). Maar in hoeverre dit daadwerkelijk klopt?
Wanneer ze zegt dat ze meer seks zou willen zou het niet raar zijn dat ze uit zichzelf ook bezig is met het zoeken naar een oplossing voor haar kwaal.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen