Een buttplug voor mij
donderdag 9 december 2010 om 16:51
Hallo openminded forummers.
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij nuttige tips kunnen geven.
Het is bijna kerstmis en inmiddles tijd om de kerstboom op te tuigen. In tegenstelling tot eerdere jaren wil ik dit jaar een geintje uithalen. Als piek op de boom wil ik een buttplug gebruiken. Eentje die uiteindelijk voor mij zal zijn, want na de kerst gaat ie gebruikt worden.
Omdat je die dingen niet kunt ruilen als het niet bevalt, moet ik in een keer (ongeveer) de juiste maat hebben. Met de juiste maat bedoel ik dan de doorsnede.
Weten jullie (mannen, en misschien ook vrouwen uit ervaring, of vrouwen van hun vriendje/minnaar/man) wat een lekker fors, maar nog wel te hanteren formaat is? De buttplug hoeft er niet in een keer in te zakken, maar het moet ook geen onwijs duwwerk worden. Is 4cm al veel, of kan er meer in?
Graag jullie advies.
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij nuttige tips kunnen geven.
Het is bijna kerstmis en inmiddles tijd om de kerstboom op te tuigen. In tegenstelling tot eerdere jaren wil ik dit jaar een geintje uithalen. Als piek op de boom wil ik een buttplug gebruiken. Eentje die uiteindelijk voor mij zal zijn, want na de kerst gaat ie gebruikt worden.
Omdat je die dingen niet kunt ruilen als het niet bevalt, moet ik in een keer (ongeveer) de juiste maat hebben. Met de juiste maat bedoel ik dan de doorsnede.
Weten jullie (mannen, en misschien ook vrouwen uit ervaring, of vrouwen van hun vriendje/minnaar/man) wat een lekker fors, maar nog wel te hanteren formaat is? De buttplug hoeft er niet in een keer in te zakken, maar het moet ook geen onwijs duwwerk worden. Is 4cm al veel, of kan er meer in?
Graag jullie advies.
donderdag 9 december 2010 om 19:17
vrijdag 10 december 2010 om 08:38
Met bp's heb ik geen ervaring, wel met een vibe. Wat mij op de volgende vraag brengt: een (trillende) vibe glijdt er erg snel weer uit. Bestaan er ook bp's die kunnen trillen?
@Willem: ik hoop dat je ook serieuze antwoorden krijgt en dan ook antwoorden waar je wat aan hebt. Qua maat kan ik je niet helpen. Ik heb mijn speeltjes nooit opgemeten. Bedoel je met 4cm de omtrek of de doorsnede?
@Willem: ik hoop dat je ook serieuze antwoorden krijgt en dan ook antwoorden waar je wat aan hebt. Qua maat kan ik je niet helpen. Ik heb mijn speeltjes nooit opgemeten. Bedoel je met 4cm de omtrek of de doorsnede?
vrijdag 10 december 2010 om 11:02
quote:groenoogje1962 schreef op 10 december 2010 @ 09:26:
Deze, bovenaan
Bedankt! Hoewel ik een dergelijk model niet zo fijn vind. Er hangt dan van alles uit je anus en dat lijkt me niet zo fijn en zelfs een beetje een afknapper (als in niet erotisch) om te zien.
Maar naar aanleiding van jouw tip even verder gezocht en deze lijkt me wel wat.
Ik vind dat trillen namelijk wel erg lekker. En, zoals ook staat beschreven bij een van de reacties, vindt mijn man zo'n trillende vibe ook een erg lekker gevoel als hij mij dan neukt. Nadeel van die vibe is dat hij er erg snel uitglijdt. Deze buttplug lijkt me een ideale oplossing. Of heeft iemand mindere ervaringen met een trillende butplugg?
Deze, bovenaan
Bedankt! Hoewel ik een dergelijk model niet zo fijn vind. Er hangt dan van alles uit je anus en dat lijkt me niet zo fijn en zelfs een beetje een afknapper (als in niet erotisch) om te zien.
Maar naar aanleiding van jouw tip even verder gezocht en deze lijkt me wel wat.
Ik vind dat trillen namelijk wel erg lekker. En, zoals ook staat beschreven bij een van de reacties, vindt mijn man zo'n trillende vibe ook een erg lekker gevoel als hij mij dan neukt. Nadeel van die vibe is dat hij er erg snel uitglijdt. Deze buttplug lijkt me een ideale oplossing. Of heeft iemand mindere ervaringen met een trillende butplugg?
vrijdag 10 december 2010 om 18:45
De onzinreacties/ off-topics zijn verwijderd.
Na dit bericht doorgaan met het plaatsen van off-topics/ onzinreacties beschouw ik als provoceren.
Na dit bericht doorgaan met het plaatsen van off-topics/ onzinreacties beschouw ik als provoceren.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 10 december 2010 om 18:56
4 cm doorsnee is goed te doen maar gebruik wel goed glijmiddel!
En langzaam op bouwen.
Niet gelijk flats klodder en plug er in........
Dat is auw.....
En ja dikker kan ook maar is niet echt nodig.
Maar een vibe trillend of niet kan je ook gebruiken.
Een bp heeft eigenlijk als verschil met een vibe alleen maar een brede voet.
Dit is trouwens voor het verkomen dat hij te ver schiet!!!!
Je anus trekt om een gegeven moment alles naar binnen wat er in gaat.
Is toch een beetje een genat moment op de EH om uit te leggen wat er vast zit door zo onder.......
Veel plezier en geniet er van......
En langzaam op bouwen.
Niet gelijk flats klodder en plug er in........
Dat is auw.....
En ja dikker kan ook maar is niet echt nodig.
Maar een vibe trillend of niet kan je ook gebruiken.
Een bp heeft eigenlijk als verschil met een vibe alleen maar een brede voet.
Dit is trouwens voor het verkomen dat hij te ver schiet!!!!
Je anus trekt om een gegeven moment alles naar binnen wat er in gaat.
Is toch een beetje een genat moment op de EH om uit te leggen wat er vast zit door zo onder.......
Veel plezier en geniet er van......
vrijdag 10 december 2010 om 22:06
zoiets niet beter? Alleen wat minder goed als piek te gebruiken...
http://www.inflatablebuttplug.co.uk/inf ... butt-plug/
http://www.inflatablebuttplug.co.uk/inf ... butt-plug/
vrijdag 10 december 2010 om 22:37
vrijdag 10 december 2010 om 23:03
...
Bestaan er eigenlijk ook hele kleine buttplugjes? Ik heb op mijn werk een klein kerstboompje op mijn bureau staan. Zonder piek. En een mini-buttplugje als piek zou wel erg leuk zijn.
Bestaan er eigenlijk ook hele kleine buttplugjes? Ik heb op mijn werk een klein kerstboompje op mijn bureau staan. Zonder piek. En een mini-buttplugje als piek zou wel erg leuk zijn.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 11-12-2010 10:47
Reden: off-topic deel verwijderd
Reden: off-topic deel verwijderd
% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 11 december 2010 om 10:47
off-topics wederom verwijderd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 11 december 2010 om 12:14
Willem voor een ander is dat onmogelijk te bepalen, de ene man kan nog geen vinger hebben en vind dat al behoorlijk opgerekt,m de ander kan met gemak een vuist hebben en vind voor oprekken een maatje meer toch wel spannend. En we kunnen op een forum niet zeggen "buk is voor over willem dan kijken we even"
Wat kun je aan huis tuin middelen hebben, kun je een vinger hanteren of lukt een komkommer of dildo ook wel? Is dat nog te klein val je al in de maat die onder de wapenwet zouden vallen.
Ik denk dus weer dat je ons wil testen en dat je het antwoord het beste zelf weet. Maar dat je vast weer hebt genoten van de reacties hier.
Wat kun je aan huis tuin middelen hebben, kun je een vinger hanteren of lukt een komkommer of dildo ook wel? Is dat nog te klein val je al in de maat die onder de wapenwet zouden vallen.
Ik denk dus weer dat je ons wil testen en dat je het antwoord het beste zelf weet. Maar dat je vast weer hebt genoten van de reacties hier.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
zondag 15 april 2012 om 17:51
zondag 15 april 2012 om 17:51