Een droge woestijn
vrijdag 13 december 2024 om 07:59
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
zondag 23 november 2025 om 16:29
Inderdaad, we hadden het er vanmorgen bij het ontbijt nog over. Lijkt het ons nou wat of toch niet?
Ik denk dat als mijn man enthousiaster zou zijn dat ik me ook sneller over de streep zou laten trekken. Maar "gewoon eens kijken" vond hij op zich geen slecht idee.
Ik zou zelf wel eens naar een avond willen voor alleen bi- en lesbische vrouwen. Dat lijkt me op een één of andere manier minder eng/spannend. Heb er ook wel eens over gedacht om naar een feest te gaan voor alleen vrouwen, maar daar lopen natuurlijk ook gewoon single vrouwen rond die misschien wat meer willen (een monogame relatie) dus een parenclub lijkt me dan slimmer.
zondag 23 november 2025 om 20:00
Leuk! Dan doen wij toch iets verkeerd! Als onze vriendin met benefits komt gaan we eerst aan de borrel om in de stemming te komen, maar met het knuffelen zijn we na 1.5u klaar en is iedereen 4x gekomen.Choco-fan schreef: ↑18-11-2025 08:49De droge woestijn was afgelopen weekend iets minder droog bij ons. We hadden onze vrouwelijke friends-with-benefits over de vloer en dat ontaardde weer eens in een paar uur lang heerlijk knuffelen met z'n drietjes.
Ik zou best vaker iets spannends willen doen met anderen, maar mijn man ziet een parenclub niet echt zitten. Hij vindt zichzelf daar niet het type voor. Ik weet ook niet of ik het nou opwindend ga vinden om in ruimtes te zijn waar ik andere mensen seks zie hebben. Het kan zijn dat het pas geil wordt (voor mij dan) als ik er ben en het zie gebeuren.
Ik ben alleen Franse clubs gewend, en hier heb je zowiezo allemaal kamertjes die op slot kunnen, dus je hoeft niet de eerste keren "openlijk" seks te hebben. Enige ruimte waar iedereen openlijk seks heeft is de jacuzzi/zwembad of darkroom.
maandag 24 november 2025 om 11:57
monsieurf schreef: ↑23-11-2025 20:00Leuk! Dan doen wij toch iets verkeerd! Als onze vriendin met benefits komt gaan we eerst aan de borrel om in de stemming te komen, maar met het knuffelen zijn we na 1.5u klaar en is iedereen 4x gekomen.Daarna ga we aan de koffie met gebak want zij moet nog een uur rijden.
Hahaha dat 4 keer komen in 1,5 uur redden wij niet hoor. Mijn man hoogstens 2 keer als hij zich fit voelt. En ik ben ook niet zo'n makkelijke klaarkomer
maandag 24 november 2025 om 12:19
ja echt een heel leuke man, klik zowel fysiek als dat het ook gewoon gezellig is, goede teamspeler
maandag 24 november 2025 om 12:21
Choco-fan schreef: ↑23-11-2025 16:29Inderdaad, we hadden het er vanmorgen bij het ontbijt nog over. Lijkt het ons nou wat of toch niet?
Ik denk dat als mijn man enthousiaster zou zijn dat ik me ook sneller over de streep zou laten trekken. Maar "gewoon eens kijken" vond hij op zich geen slecht idee.
Ik zou zelf wel eens naar een avond willen voor alleen bi- en lesbische vrouwen. Dat lijkt me op een één of andere manier minder eng/spannend. Heb er ook wel eens over gedacht om naar een feest te gaan voor alleen vrouwen, maar daar lopen natuurlijk ook gewoon single vrouwen rond die misschien wat meer willen (een monogame relatie) dus een parenclub lijkt me dan slimmer.
Ik weet dat bij fun4two af en toe zulke avonden worden georganiseerd, sterker nog de volgende is geloof ik aankomend weekend als ik het goed heb onthouden
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in