Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 280 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Eindelijk eens een leuke feeldmatch!! Dus misschien dat ze binnenkort een keer wat komt drinken. Leuk en spannend!
Mijn man en ik hadden gisteravond zulke goede seks, ik loop echt al vanaf vanochtend vroeg met een brede grijns rond :biggrin:
Koettie schreef:
13-10-2025 22:01
Eindelijk eens een leuke feeldmatch!! Dus misschien dat ze binnenkort een keer wat komt drinken. Leuk en spannend!

Zeker spannend, ik hoop dat het wat wordt
frouwke schreef:
14-10-2025 08:57
Mijn man en ik hadden gisteravond zulke goede seks, ik loop echt al vanaf vanochtend vroeg met een brede grijns rond :biggrin:
Ha, wat heerlijk!

Ja, zeker spannend. Vindt zij ook dus allemaal gezonde zenuwen. Afgesproken dat we gewoon lowkey wat gaan drinken en dan zien we het wel. Moeten nog een datum prikken en waar. Maar de intentie is er in ieder geval!
Heb een heel drukke week deze week :rofl:
frouwke schreef:
17-10-2025 08:46
Heb een heel drukke week deze week :rofl:
Veel leuke dingen hoop ik. Frouwke 😉☺️

Ik ben woensdag met mijn man naar Steamworks gegaan (de sauna waar gewenste intimiteiten zijn toegestaan 😉).. Echt een aanrader! Op woensdagen mogen alleen koppels en vrouwen alleen naar binnen en het was vrij rustig maar wel een hele fijne sfeer, lekker bubbelbad, sauna's en wat spannende ruimtes boven ☺️... Heb erg veel tijd in de schommel doorgebracht 😜
Dreamworks staat ook nog op ons verlanglijstje ooit, zijn vrij vaak in de buurt, maar dan wel met kinderen.....

Femme45, hoeveel koppels waren er op een woensdag?
monsieurf schreef:
19-10-2025 16:01

Femme45, hoeveel koppels waren er op een woensdag?
Het was nu blijkbaar extreem rustig omdat het herfstvakantie is, we waren met 6 koppels. De zaterdagen schijnen drukker te zijn..
Wat een stilte weer hier! Gebeurt er nog wat? Hier is het heel rustig, weinig tijd voor dates. We vermaken ons samen wel heel goed 😁
Ik lees net dat Steamworks per 1 januari dicht gaat, dus voor diegene die nog er heen wil....
frouwke schreef:
06-11-2025 07:49
Wat een stilte weer hier! Gebeurt er nog wat? Hier is het heel rustig, weinig tijd voor dates. We vermaken ons samen wel heel goed 😁
Vorige maand een koppel en een 20 jaar oudere vrouw opgescharreld in de club :-P
En gisteren is onze vaste vriendin weer langsgeweest voor een avondje met z'n drieën.

Voor de rest is het rustig :biggrin:
.
monsieurf wijzigde dit bericht op 07-11-2025 06:10
Reden: dubbel
99.53% gewijzigd
Gib25 schreef:
06-11-2025 08:41
Ik lees net dat Steamworks per 1 januari dicht gaat, dus voor diegene die nog er heen wil....
Daar gaat m'n wens......
Wat is de reden voor de sluiting?
wij vanavond voor het eerst sinds nogal even een date, bij ons thuis.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
monsieurf schreef:
07-11-2025 06:11
Daar gaat m'n wens......
Wat is de reden voor de sluiting?
Ziekte van de eigenaar volgens de berichten in de media. Dat betekent daarnaast waarschijnlijk ook dat het bedrijf niet genoeg winst draait voor een overname (groot pand dus dat zal niet goedkoop zijn).
Echt jammer, ik had er ook graag een keer heen gewild maar voor 1 januari gaat ons niet lukken denk ik zomaar...
Azzurra in Beuningen is dan een alternatief. Of de Erotic Cinema als je per se in Arnhem iets zoekt.
Wij overwegen nu ook om naar Azzura te gaan, is dat een beetje vergelijkbaar qua sfeer en faciliteiten, Gib25?
Lijken bijzonder weinig foto's te vinden sus kon me nog niet echt een beeld vormen 🙈
De indeling is heel anders, ipv meerdere verdiepingen is alles gelijkvloers. De saunahokjes zijn afsluitbaar. Het is wel lang geleden dat ik bij beide locaties geweest ben dus ik weet niet of er veel veranderd is (al ga ik er vanuit dat het van die verdiepingen nog wel klopt :-D )
De droge woestijn was afgelopen weekend iets minder droog bij ons. We hadden onze vrouwelijke friends-with-benefits over de vloer en dat ontaardde weer eens in een paar uur lang heerlijk knuffelen met z'n drietjes.

Ik zou best vaker iets spannends willen doen met anderen, maar mijn man ziet een parenclub niet echt zitten. Hij vindt zichzelf daar niet het type voor. Ik weet ook niet of ik het nou opwindend ga vinden om in ruimtes te zijn waar ik andere mensen seks zie hebben. Het kan zijn dat het pas geil wordt (voor mij dan) als ik er ben en het zie gebeuren.
Choco-fan schreef:
18-11-2025 08:49
De droge woestijn was afgelopen weekend iets minder droog bij ons. We hadden onze vrouwelijke friends-with-benefits over de vloer en dat ontaardde weer eens in een paar uur lang heerlijk knuffelen met z'n drietjes.

Ik zou best vaker iets spannends willen doen met anderen, maar mijn man ziet een parenclub niet echt zitten. Hij vindt zichzelf daar niet het type voor. Ik weet ook niet of ik het nou opwindend ga vinden om in ruimtes te zijn waar ik andere mensen seks zie hebben. Het kan zijn dat het pas geil wordt (voor mij dan) als ik er ben en het zie gebeuren.
als je het niet weet, kan dat ook een reden zijn om het gewoon eens te proberen. is het niets, dan weet je dat en is het wel wat.....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik vind persoonlijk het zien van anderen die seks hebben niet perse opwindend maar vind het dan wel weer leuk om bekeken te worden :)

Fijn dat jullie zo'n fijne avond met de FWB hebben gehad Choco-fan.

Wij krijgen zaterdag visite, iemand die voor het eerst komt. Vanderweek 2 uur aan de telefoon gehangen dus qua kletsen klikt het in elk geval al, en we zoeken ook wel dezelfde dingen dus dat is ook heel leuk :) Ik ben eigenlijk wel toe aan iets vasters ipv elke keer andere mannen over de vloer, een leuke huisvriend zou ik echt wel zien zitten. En mijn man ook trouwens. En deze man die zaterdag komt staat daar ook voor open, dus even duimen :)
Nou wat ons betreft wel voor herhaling vatbaar. :biggrin:
frouwke schreef:
22-11-2025 17:35
Nou wat ons betreft wel voor herhaling vatbaar. :biggrin:
Frouwke vertel :-D
Wij hadden gisteren een date in de club met iets jonger stel.
We hadden jaar geleden al contact gehad via de site, maar kwamen niet zo snel tot een date door afstand en beschikbaarheid van ons beiden.
En kregen toen vrijdag een berichtje dat ze een concert in de buurt hadden, en of we erna met hen naar de club wouden gaan.
M'n vrouw had haar bedenkingen van te voren,maar het is uiteindelijk een hele leuke avond geworden voor ons vieren.
Die zien we nog wel eens terug.... :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven