Een droge woestijn
vrijdag 13 december 2024 om 07:59
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
dinsdag 14 oktober 2025 om 17:35
Ha, wat heerlijk!
Ja, zeker spannend. Vindt zij ook dus allemaal gezonde zenuwen. Afgesproken dat we gewoon lowkey wat gaan drinken en dan zien we het wel. Moeten nog een datum prikken en waar. Maar de intentie is er in ieder geval!
zaterdag 18 oktober 2025 om 11:55
Veel leuke dingen hoop ik. Frouwke
Ik ben woensdag met mijn man naar Steamworks gegaan (de sauna waar gewenste intimiteiten zijn toegestaan
vrijdag 7 november 2025 om 06:09
Vorige maand een koppel en een 20 jaar oudere vrouw opgescharreld in de club
En gisteren is onze vaste vriendin weer langsgeweest voor een avondje met z'n drieën.
Voor de rest is het rustig
vrijdag 7 november 2025 om 09:11
vrijdag 7 november 2025 om 16:24
dinsdag 18 november 2025 om 08:49
De droge woestijn was afgelopen weekend iets minder droog bij ons. We hadden onze vrouwelijke friends-with-benefits over de vloer en dat ontaardde weer eens in een paar uur lang heerlijk knuffelen met z'n drietjes.
Ik zou best vaker iets spannends willen doen met anderen, maar mijn man ziet een parenclub niet echt zitten. Hij vindt zichzelf daar niet het type voor. Ik weet ook niet of ik het nou opwindend ga vinden om in ruimtes te zijn waar ik andere mensen seks zie hebben. Het kan zijn dat het pas geil wordt (voor mij dan) als ik er ben en het zie gebeuren.
Ik zou best vaker iets spannends willen doen met anderen, maar mijn man ziet een parenclub niet echt zitten. Hij vindt zichzelf daar niet het type voor. Ik weet ook niet of ik het nou opwindend ga vinden om in ruimtes te zijn waar ik andere mensen seks zie hebben. Het kan zijn dat het pas geil wordt (voor mij dan) als ik er ben en het zie gebeuren.
dinsdag 18 november 2025 om 09:52
als je het niet weet, kan dat ook een reden zijn om het gewoon eens te proberen. is het niets, dan weet je dat en is het wel wat.....Choco-fan schreef: ↑18-11-2025 08:49De droge woestijn was afgelopen weekend iets minder droog bij ons. We hadden onze vrouwelijke friends-with-benefits over de vloer en dat ontaardde weer eens in een paar uur lang heerlijk knuffelen met z'n drietjes.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
dinsdag 18 november 2025 om 11:56
Ik vind persoonlijk het zien van anderen die seks hebben niet perse opwindend maar vind het dan wel weer leuk om bekeken te worden
Fijn dat jullie zo'n fijne avond met de FWB hebben gehad Choco-fan.
Wij krijgen zaterdag visite, iemand die voor het eerst komt. Vanderweek 2 uur aan de telefoon gehangen dus qua kletsen klikt het in elk geval al, en we zoeken ook wel dezelfde dingen dus dat is ook heel leuk
Ik ben eigenlijk wel toe aan iets vasters ipv elke keer andere mannen over de vloer, een leuke huisvriend zou ik echt wel zien zitten. En mijn man ook trouwens. En deze man die zaterdag komt staat daar ook voor open, dus even duimen
Fijn dat jullie zo'n fijne avond met de FWB hebben gehad Choco-fan.
Wij krijgen zaterdag visite, iemand die voor het eerst komt. Vanderweek 2 uur aan de telefoon gehangen dus qua kletsen klikt het in elk geval al, en we zoeken ook wel dezelfde dingen dus dat is ook heel leuk
zondag 23 november 2025 om 15:35
Wij hadden gisteren een date in de club met iets jonger stel.
We hadden jaar geleden al contact gehad via de site, maar kwamen niet zo snel tot een date door afstand en beschikbaarheid van ons beiden.
En kregen toen vrijdag een berichtje dat ze een concert in de buurt hadden, en of we erna met hen naar de club wouden gaan.
M'n vrouw had haar bedenkingen van te voren,maar het is uiteindelijk een hele leuke avond geworden voor ons vieren.
Die zien we nog wel eens terug....
We hadden jaar geleden al contact gehad via de site, maar kwamen niet zo snel tot een date door afstand en beschikbaarheid van ons beiden.
En kregen toen vrijdag een berichtje dat ze een concert in de buurt hadden, en of we erna met hen naar de club wouden gaan.
M'n vrouw had haar bedenkingen van te voren,maar het is uiteindelijk een hele leuke avond geworden voor ons vieren.
Die zien we nog wel eens terug....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in