Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 372 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
grenada schreef:
18-11-2025 09:52
als je het niet weet, kan dat ook een reden zijn om het gewoon eens te proberen. is het niets, dan weet je dat en is het wel wat.....

Inderdaad, we hadden het er vanmorgen bij het ontbijt nog over. Lijkt het ons nou wat of toch niet?
Ik denk dat als mijn man enthousiaster zou zijn dat ik me ook sneller over de streep zou laten trekken. Maar "gewoon eens kijken" vond hij op zich geen slecht idee.

Ik zou zelf wel eens naar een avond willen voor alleen bi- en lesbische vrouwen. Dat lijkt me op een één of andere manier minder eng/spannend. Heb er ook wel eens over gedacht om naar een feest te gaan voor alleen vrouwen, maar daar lopen natuurlijk ook gewoon single vrouwen rond die misschien wat meer willen (een monogame relatie) dus een parenclub lijkt me dan slimmer.
Choco-fan schreef:
18-11-2025 08:49
De droge woestijn was afgelopen weekend iets minder droog bij ons. We hadden onze vrouwelijke friends-with-benefits over de vloer en dat ontaardde weer eens in een paar uur lang heerlijk knuffelen met z'n drietjes.

Ik zou best vaker iets spannends willen doen met anderen, maar mijn man ziet een parenclub niet echt zitten. Hij vindt zichzelf daar niet het type voor. Ik weet ook niet of ik het nou opwindend ga vinden om in ruimtes te zijn waar ik andere mensen seks zie hebben. Het kan zijn dat het pas geil wordt (voor mij dan) als ik er ben en het zie gebeuren.
Leuk! Dan doen wij toch iets verkeerd! Als onze vriendin met benefits komt gaan we eerst aan de borrel om in de stemming te komen, maar met het knuffelen zijn we na 1.5u klaar en is iedereen 4x gekomen. :-D Daarna ga we aan de koffie met gebak want zij moet nog een uur rijden.

Ik ben alleen Franse clubs gewend, en hier heb je zowiezo allemaal kamertjes die op slot kunnen, dus je hoeft niet de eerste keren "openlijk" seks te hebben. Enige ruimte waar iedereen openlijk seks heeft is de jacuzzi/zwembad of darkroom.
monsieurf schreef:
23-11-2025 20:00
Leuk! Dan doen wij toch iets verkeerd! Als onze vriendin met benefits komt gaan we eerst aan de borrel om in de stemming te komen, maar met het knuffelen zijn we na 1.5u klaar en is iedereen 4x gekomen. :-D Daarna ga we aan de koffie met gebak want zij moet nog een uur rijden.

Hahaha dat 4 keer komen in 1,5 uur redden wij niet hoor. Mijn man hoogstens 2 keer als hij zich fit voelt. En ik ben ook niet zo'n makkelijke klaarkomer ;-) Onze fwb dan weer wel. De avond ervoor zijn we uit eten geweest en hebben we geborreld. Maar daarna is er niks gebeurd, de actie was pas de volgende dag.
monsieurf schreef:
23-11-2025 15:30
Frouwke vertel :-D

ja echt een heel leuke man, klik zowel fysiek als dat het ook gewoon gezellig is, goede teamspeler ;-) goed gereedschap :biggrin: Dus ik ben dik tevreden en er wordt al gesproken over een dagje welness of een keertje bij hem thuis afspreken, dus het klikt van beide kanten ook goed, dus dat is helemaal super :cheer:
Choco-fan schreef:
23-11-2025 16:29
Inderdaad, we hadden het er vanmorgen bij het ontbijt nog over. Lijkt het ons nou wat of toch niet?
Ik denk dat als mijn man enthousiaster zou zijn dat ik me ook sneller over de streep zou laten trekken. Maar "gewoon eens kijken" vond hij op zich geen slecht idee.

Ik zou zelf wel eens naar een avond willen voor alleen bi- en lesbische vrouwen. Dat lijkt me op een één of andere manier minder eng/spannend. Heb er ook wel eens over gedacht om naar een feest te gaan voor alleen vrouwen, maar daar lopen natuurlijk ook gewoon single vrouwen rond die misschien wat meer willen (een monogame relatie) dus een parenclub lijkt me dan slimmer.

Ik weet dat bij fun4two af en toe zulke avonden worden georganiseerd, sterker nog de volgende is geloof ik aankomend weekend als ik het goed heb onthouden ;-)
Nou, de woestijn is hier weer iets droger geworden. Gelukkig niet té droog, want mijn man en ik hebben het afgelopen weekend erg naar ons zin gehad, maar onze vriendin heeft besloten dat ze niet meer met mij of mijn man (of met ons samen) wil daten. Haar nieuwe vlam had haar min of meer voor het blok gezet: als ze met hem verder wilde daten dan zag hij het niet zitten als ze het ook nog met anderen zou blijven doen. Vanuit zijn kant begrijpelijk (ik bedoel, de meeste mensen denken vanuit een hetero-normatief monogaam denkbeeld), maar ik weet dat ze hem het op de eerste date al verteld heeft (dat ze wel eens trio's met ons had). Toen reageerde hij daar kennelijk neutraal op en was het allemaal geen ding. Nu dus wel.

Ik heb aan mijn man voorgesteld om toch eens te gaan kijken naar het daten als stel. Maar we zouden dan echt wel graag een stel vinden om iets mee op te bouwen. Voor swingen zijn we allebei 'te' demiseksueel.

(Hoewel het bezoek aan een bi-night voor vrouwen nog steeds op mijn verlanglijstje staat).
Jammer zeg Choco-fan , jullie hadden toch al een aardig tijdje contact met deze dame volgens mij toch?

hier gaat het goed qua droge woestijn. Ik ben voor de grap aan het bijhouden hoe vaak we seks hebben, om te kijken op welk moment van het jaar wij het gemiddelde voorbij gaan :sherlock: :rofl: Gaat best goed tot nu toe, als we dit tempo aanhouden zijn we in week 20 zo ver ;-)

'Huisvriend' vorige week gezien, 'ons' stel afgelopen weekend, dus het jaar is goed begonnen. :)

Huisvriend tusen aanhalingstekens omdat we elkaar nog niet zo vaak hebben gezien maar de intentie is er wel van beide kanten dat hij een vaste huisvriend wordt / blijft, dus dat is helemaal leuk :yes:
frouwke schreef:
13-01-2026 15:56
Jammer zeg Choco-fan , jullie hadden toch al een aardig tijdje contact met deze dame volgens mij toch?

hier gaat het goed qua droge woestijn. Ik ben voor de grap aan het bijhouden hoe vaak we seks hebben, om te kijken op welk moment van het jaar wij het gemiddelde voorbij gaan :sherlock: :rofl: Gaat best goed tot nu toe, als we dit tempo aanhouden zijn we in week 20 zo ver ;-)

'Huisvriend' vorige week gezien, 'ons' stel afgelopen weekend, dus het jaar is goed begonnen. :)

Huisvriend tusen aanhalingstekens omdat we elkaar nog niet zo vaak hebben gezien maar de intentie is er wel van beide kanten dat hij een vaste huisvriend wordt / blijft, dus dat is helemaal leuk :yes:
Gemiddelde per jaar of? Ik probeerde het ook maar na een week al vergeten bij te houden dus helaassss.
Ja gemiddelde per jaar. Dat was volgens een plaatje op instagram 89 keer per jaar.
Ohh wat grappig, dat wist ik niet. Ik denk dat wij dan in week 18 het gemiddelde halen. Beetje afhankelijk wat telt als seks en wanneer je het als een nieuwe sessie of een lange sessie beschouwd.
Ik weet overigens niet op die 89 keer klopt hoor, er doen veel verschillende cijfers de ronde, van 2 keer per week tot 2 keer per maand....
Iemand ervaring met libertijnse vakanties?
thanx schreef:
13-12-2024 07:59
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
Komt er iemand om openlijk over seks te praten, ga je diegene lopen afzeiken. Misschien is het de sfeer die mensen weghoudt. 😉
Serotonientje93 schreef:
02-02-2026 06:35
Komt er iemand om openlijk over seks te praten, ga je diegene lopen afzeiken. Misschien is het de sfeer die mensen weghoudt. 😉
Als dit over je "pijpen van smerige pik" topic gaat, houdt het dan op dat topic.

En zoals je ziet, had ik allang dit topic geopend.
Ik ga niet in een topic wat al jaren stil ligt schrijven.
Tuurlijk mag dat. Maar beetje raar is het wel he?
De meeste van die mensen zijn al lang weer weg.
Ik heb ook echt een flauw idee waar dit over gaat....waarschijnlijk al lang uit mijn geheugen verdwenen.

Wat betreft het droge woestijn gebeuren, tja, het is bij mij ook weinig soeps.
Mijn man loopt al 2 weken te kwakkelen met een verkoudheid en ik ga menstrueren vlak voor het weekend. Terwijl ik juist had bedacht om dit weekend weer eens lekker uitgebreid de tijd te nemen voor elkaar. Nu vind ik seks tijdens de menstruatie niet zo'n ramp maar we doen dat bijna nooit, omdat het toch vaak een gedoe is met schoonmaken. Het alternatief is onder de douche, maar de douchecabine is daar bij ons net te klein voor (dat ding moet er dus ook echt een keer uit).

Voor wat betreft de pret met "externen" is het ook erg rustig. Misschien ligt het ook wel een beetje aan mijn schommelende hormonen hoor, maar ik denk met regelmaat: "iemand erbij? Neh....geen zin in". En 10 minuten later: "Zou wel spannend kunnen zijn".
frouwke schreef:
13-01-2026 15:56

huh mijn reactie staat er niet bij ;( ik was benieuwd welk gemiddelde je dan aanhoudt? 36 keer sex is snel gehaald in een paar weken, toch?
Nou het valt tegen. Door persoonlijke omstandigheden ligt het nu al een paar weken praktisch stil. We begonnen het jaar heel enthousiast, maarja, mijn man is nu echt niet in de stemming.

Gemiddeld stond op het plaatje wat ik had gevonden op 89 keer per jaar. Maar het gemiddelde wisselt per onderzoek geloof ik....

Ik hoop echt dat mijn man snel weer een beetje in de stemming is, maar snap ook wel als dit niet zo is.
@Choco-fan je zou beppies kunnen proberen als je toch graag seks wilt di weekend. Dat zijn een soort sponsjes die je gewoon kan inhouden tidens de seks als je ongesteld bent. Hier werkt dat wel.

Gelukkig ben ik alweer een paar maanden niet ongesteld geweest, met het spiraaltje soms wel wat spotting.
frouwke schreef:
03-02-2026 16:45
@Choco-fan je zou beppies kunnen proberen als je toch graag seks wilt di weekend. Dat zijn een soort sponsjes die je gewoon kan inhouden tidens de seks als je ongesteld bent. Hier werkt dat wel.

Ik ken ze :-D en ze zijn inderdaad handig!
Alleen mijn man vind ze iets minder fijn, zijn eikel raakt een beetje geïrriteerd door, een soort schuurplekje zegt hij. Ik duw ze natuurlijk helemaal naar binnen, maar dat helpt dus kennelijk niet.
Maar bij de vrijpartijen met vrouwen vond ik het ook ideaal, alleen met speeltjes penetreren deden we dan niet.
Droog? De laatste tijd hier niet.
Ik wordt een beetje gek van mijn man. Hij heeft verschillende medicatie gekregen.
En nu is hij weer gaan sporten en heeft bovendien élke dag zin.
Omdat ik ook in de avonden moet werken komt het voor dat ik dan echt geen zin heb.
Kom je om half 11 thuis en meneer zit al te popelen.
Niet dus.
Deze week een aantal aanvaringen gehad hierover. En natuurlijk een zwaar teleurgestelde man.
Het is niet anders.
Hier gisteravond eindelijk weer eens seks-met-alles-erop-en-eraan gehad, het was al ruim 2 weken geleden, dus was echt genieten :yes:

@Choco-fan jammer dat je man last krijgt van die Beppies
Dortdroge woestijn op dit moment 🙈, twee weken geleden mn arm / schouder gebroken dus seks was ff onmogelijk 😖...
Nu begint de behoefte wel weer een beetje te kriebelen, maar is praktisch gezien lastig...maar eens kijken of we weer rustig kunnen opstarten met wat creativiteit 😉
frouwke schreef:
05-02-2026 09:44
Hier gisteravond eindelijk weer eens seks-met-alles-erop-en-eraan gehad, het was al ruim 2 weken geleden, dus was echt genieten :yes:

@Choco-fan jammer dat je man last krijgt van die Beppies
Same! Vriend kwam een nachtje terug. Hij is nu aan het pakken voor wintersport dus weer twee weken geduld helaas.. Maar het is toch ook weer leuk om elkaar even gemist te hebben.
Koettie schreef:
05-02-2026 10:59
Same! Vriend kwam een nachtje terug. Hij is nu aan het pakken voor wintersport dus weer twee weken geduld helaas.. Maar het is toch ook weer leuk om elkaar even gemist te hebben.

Ja dat missen kan wel eens goed werken om weer even goed zin in elkaar te krijgen!
Als ik 1 of 2 nachtjes weg ben geweest dan is mijn man ook vaak ontzettend aanhankelijk. Ook niet altijd praktisch haha.

Mijn menstruatie is nu zo goed als klaar, maar ik hoop ook daadwerkelijk wat energie te hebben vanavond (en de aankomende dagen). Mijn man kwakkelt ook nog eens met verkoudheid (een hoop mensen momenteel) dus dat helpt ook niet!

frouwke schreef:
05-02-2026 09:44
Hihi wat fijn Frouwke!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven