Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 402 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
@monsieurF, wat ik niet lees in je vraag is of en hoe je dit hebt besproken met je vrouw, en wat zij ervan vindt. Jij wilt graag eens solo daten ontdekken, lijkt me niks egoïstisch of verkeerd aan. Maar wat vindt je vrouw ervan? Is het een nee, en heb je duidelijk waarom? Kan ze aangeven waar het voor haar schuurt? Is voor haar duidelijk waar jouw verlangen vandaan komt, wat het je kan brengen?

En ja, haar gevoel en redenen mogen er zijn. En die van jou ook. Bij een nee van 1 van beide vind ik dat je iets niet kunt gaan uitvoeren. Maar het lijkt me wel dat het bespreekbaar mag blijven. Misschien verandert het over een tijdje, doen jullie nieuwe ervaringen op, went ze aan het idee. En dat zeg ik niet omdat iemand moet veranderen van visie of grens, maar omdat ik deze bewegingen zie bij stellen die al wat langer swingen. Praten, praten, praten.

En het is misschien persoonlijk, maar ik zou me niet irriteren of het vervelend vinden als mijn partner een zelfde onderwerp vaker op tafel legt. Dan is het blijkbaar belangrijk voor hem. In de loop van de tijd kunnen overwegingen veranderen, of niet en dan moet je het daarmee doen.
@Frouwke, gecondoleerd! Nu heb je wel andere dingen aan je hoofd, heel begrijpelijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven