Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 419 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
@monsieurF, wat ik niet lees in je vraag is of en hoe je dit hebt besproken met je vrouw, en wat zij ervan vindt. Jij wilt graag eens solo daten ontdekken, lijkt me niks egoïstisch of verkeerd aan. Maar wat vindt je vrouw ervan? Is het een nee, en heb je duidelijk waarom? Kan ze aangeven waar het voor haar schuurt? Is voor haar duidelijk waar jouw verlangen vandaan komt, wat het je kan brengen?

En ja, haar gevoel en redenen mogen er zijn. En die van jou ook. Bij een nee van 1 van beide vind ik dat je iets niet kunt gaan uitvoeren. Maar het lijkt me wel dat het bespreekbaar mag blijven. Misschien verandert het over een tijdje, doen jullie nieuwe ervaringen op, went ze aan het idee. En dat zeg ik niet omdat iemand moet veranderen van visie of grens, maar omdat ik deze bewegingen zie bij stellen die al wat langer swingen. Praten, praten, praten.

En het is misschien persoonlijk, maar ik zou me niet irriteren of het vervelend vinden als mijn partner een zelfde onderwerp vaker op tafel legt. Dan is het blijkbaar belangrijk voor hem. In de loop van de tijd kunnen overwegingen veranderen, of niet en dan moet je het daarmee doen.
@Frouwke, gecondoleerd! Nu heb je wel andere dingen aan je hoofd, heel begrijpelijk.
Het gaat gelukkig weer wat beter qua libido, maar het initiatief moet nog wel erg bij mijn man vandaan komen, dan lukt het me af en toe wel weer om wat zin te maken.

Ik mis de tijd dat het allemaal vanzelf ging, hopelijk komt dat nog terug.

Het voelt ergens ook zo ongepast ofzo om gewoon weer door te gaan met het leven en dan vooral het swingen / thuisdaten enz. Geen idee wanneer we dat weer zouden gaan oppakken.

Hoe gaat het met de rest? Hebben jullie hoger libido door de warmte of juist minder?
wij doen het in ze zomer altijd wat rustiger aan. Het is pas heel laat aan het donkeren en we vinden juist dat sfeervol.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Libido is gelukkig wel weer aan het terugkomen :yes:

We zijn het thuisdaten ook weer aan het oppakken. Aanstaande maandag (morgen dus!) komt er iemand langs. Ik ben kei-nerveus. o_o Twijfel een beetje of het niet te snel is. Maar als je het niet probeert weet je het ook niet.

Hoe gaat het met de rest van de woestijnen?
De zomer is een oase. Geen woestijn hier, gelukkig.

Wat fijn dat je libido terug komt!
Geniet ervan.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Wat fijn Frouwke en zeker spannend!

Ik heb gisteren met mijn man samen voor de 2e keer met dezelfde man een hele gezellige avond gehad 😜...heerlijk genoten ☺️...
Mocht iemand een keer een andere plek dan thuis zoeken voor een spannende avond, dan is de site secretrooms.nl een aanrader..o.a in Almere zitten een paar hele fijne ruimtes waar je (samen of met meer) een leuke avond /dag kunt beleven!
Ohh ik ben echt jaloers, Femme45! Ik probeer mijn man nog steeds enthousiast te krijgen voor een mmv, maar hij is nog niet enthousiast. Kan hem niet dwingen natuurlijk, moet het gewoon respecteren, maar soms fantaseer ik er wel even lekker over.

Sinds een maand of 2 weer contact met een oude (vrouwelijke) vlam. Ik vind haar zo knap nog steeds! We moeten nog een date plannen, maar ja beiden druk druk druk....
Ahh, jammer Choco-fan! Bij mij was mijn man juist degene die liet merken hoe opwindend hij het vond en aangezien ik het ook wel zag zitten 😉, hebben we een paar leuke dates gehad ☺️

Wel heel leuk als je binnenkort een date kan hebben met een knappe oude vlam!
Ik vind het ook jammer voor je Chocofan. :purple: Natuurlik kan je iemand niet dwingen, maar het zou wel fijn zijn als hij het in overweging zou nemen. Aan de andere kant zit ik een beetje in dezelfde positie met mijn man, alleen dan andersom, namelijk dat ik er liever geen extra vrouw bij wil hebben. Dat gevoel laat zich niet zo makkelijk wegduwen helaas. terwil ik het hem wel gun, maarja, ik vind het gewoon heel lastig om hem met een ander bezig te zien. We hebben het wel geprobeerd, maar het is gewoon niks voor mij helaas.

Zo, en nu even gaan opruimen want onze date komt straks en dan moet het wel een beetje netjes zijn hier (waarschijnlijk let ie daar totaal niet op maar voor mijn eigen gevoel)
Het is niet dat hij er helemaal negatief tegenover staat; af en toe hint hij er ook wel eens op. Of we fantaseren er samen over, dat is ook best leuk.
Ik denk ook dat als het er ooit van komt dat het met iemand is die we al wat beter kennen of zo. In elk geval geen one-night-stand van het internet.

Frouwke, hadden jij en je man ook al niet eens apart gedate?
Ik kan me voorstellen dat je hem niet per se samen met een andere vrouw hoeft te zien, maar als jullie weer eens met een stel afspreken, is seks in verschillende kamers dan misschien een optie?
Nou, ik dan ook maar weer een duit in het zakje. Vrijdagavond heb ik afgesproken met een man in een hotel. Eerst in de bar en daarna naar d ekamer en na een uurtje of drie komt mijn man erbij en gaan we er de rest van de nacht ( nou ja... een gedeelte) er een feestje voor drie van maken. Man en ik kennen hem en hebben al vaker gedate met hem.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik heb wel eens apart gedate, maar mijn man niet.

Onze date is net weer weg. Wowwie :biggrin: Dit was écht een heel leuke, geile date. Echt een heel leuke klik. Zou het heel leuk vinden om nog eens met hem af te spreken ooit, maar we gaan het meemaken :) Hij heeft in een maand al flink wat validaties bij elkaar gekregen die allemaal zeggen dat ze hem nog wel eens willen zien, dus hij is duidelijk in trek en niet zonder reden. :biggrin:
Wat fijn Frouwke dat jullie zo'n leuke date hebben gehad! Echt een boost voor jezelf en vast ook voor de seks samen met je man, dat effect heeft het voor ons wel altijd 😜

En wat je beschrijft over je man zien met een andere vrouw, herken ik heel erg...wij hebben het er voordat we een mvm gingen doen, uitgebreid over gehad dat ik dat idee andersom niet zie zitten...mijn man was en is daar helemaal oke mee, hij vindt het niet belangrijk om iets met een andere vrouw te doen.. Hij wordt dus juist opgewonden als hij mij met een andere man ziet genieten.. ik heb dat dus andersom niet en heb er best wel mee geworsteld dat ik dat niet 'aan hem kon geven' ... Ik had het gevoel dat ik dat ook goed moest vinden, maar ben daar inmiddels voorbij, wij kiezen er samen voor dat we dit spannend en geil vinden... We mogen daarbij allebei onze eigen grens hebben.. En dat dat niet op hetzelfde punt hoeft te liggen..
En jouw komende vrijdagavond klinkt ook wel heel spannend en leuk Grenada!
Femme, dat grenzen niet hetzelfde hoeven te liggen vind ik het mooiste wat je elkaar kan geven. Respect en vertrouwen is gelijkwaardigheid, niet hetzelfde. Mensen vinden dat soms zo lastig te begrijpen. Ik vind het geen probleem als vriend soms met andere rommelt zonder mij, vriend wel als ik dat doe. Echt dikke prima en toch zoveel meningen.

Ik ben afgelopen weken echt hitsig en vriend is twee weken ziek geweest en afgelopen weekend waren we met vrienden in Frankrijk dus weinig privacy. Deze week heeft hij avonddienst dus lopen we elkaar mis en komend weekend ben ik weer weg.. Irritant!
O dat is irritant zeg Koettie! Kun je jezelf wel een beetje vermaken met de hitsigheid?

Femme45 mooi hoe jullie daar tegenaan kijen. Mijn man zegt ook dat hij het niet erg vindt dat we alleen MVM doen. Hij geniet daar ook enorm van, en dat is het belangrijkste: dat we allemaal genieten. En als er iets is waar we niet allemaal van genieten, waarom dan persé forceren dat dat ook moet..... maar het ene moment vind ik dan makkelijker dan het andere moment.
Even 'klagen' hoor..... Afgelopen maandag was zo leuk dat ik nu gewoon nog steeds opgewonden ben van die dag :rofl: En liefst zou ik gelijk alweer een afspraak plannen gewoon omdat ik dan weer iets heb om naar uit te kijken.... Maar dat komt een beetje obsessed over. En misschien ben ik dat ook wel :rofl: Maar ik blijf er maar aan denken, het was echt zo leuk en lekker
Ach frouwke hij heeft ook super van jou genoten , maar denkt misschien ik vraag het maar niet want ze vind me vast te hitsig.
Niks mis om hem te vragen op hij nog een plekje in zijn agenda heeft.
Wacht nooit op een bus of een man want over 15 minuten komt er weer 1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven