Een droge woestijn
vrijdag 13 december 2024 om 07:59
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 25 maart 2026 om 22:06
Meeste vrouwen komen bij ons om te "ontdekken" . Best grappig, en goed voor je ego.
Maar als man heb je dan je handen er vol aan, en verwaarloos ik mn eigen vrouw. Dus eigelijk heb je voor niemand 100% aandacht. Terwijl met een extra vrouw met echt bi ervaring, en wederzijdse klik met zn drieën dat hellemaal niet zo is.
donderdag 26 maart 2026 om 10:15
monsieurf schreef: ↑25-03-2026 22:06Meeste vrouwen komen bij ons om te "ontdekken" . Best grappig, en goed voor je ego.
Maar als man heb je dan je handen er vol aan, en verwaarloos ik mn eigen vrouw. Dus eigelijk heb je voor niemand 100% aandacht. Terwijl met een extra vrouw met echt bi ervaring, en wederzijdse klik met zn drieën dat hellemaal niet zo is.
Hmm, dat herken ik wel een beetje, maar dan vanaf de kant van de biseksuele vrouw.
Wat ik nu ook weer merk sinds ik op Feeld zit is dat ik veel likes krijg van bi-curious vrouwen. Niks mis mee, iedereen moet ergens beginnen, maar het voelt steeds meer alsof ik een soort experiment ben voor hun.
Heb het wel eerder meegemaakt dat ik op een date ging met een vrouw en dan is het gezellig en spreken we af om een stap verder te gaan en dan durven ze toch niet meer. Ik heb er eigenlijk niet meer zo'n zin in om de ervaren biseksuele vrouw die zijn die hun wel kan meenemen in het "wereldje", om er daarna achter te komen dat seks met een vrouw toch niet wat voor hun is.
Ik heb zelf ook dat pad belopen natuurlijk, maar ik was er wel van overtuigd dat ik het verder wilde gaan ontdekken. Niet uitproberen. Of om de partner van de bi-curious vrouw een plezier te doen. Ik wilde wel echt 1 op 1 daten. En dat kom ik dus niet veel tegen op Feeld.
donderdag 26 maart 2026 om 13:49
om die reden kiezen we tegenwoordig alleen nog ( redelijk) ervaren mensen uit.Choco-fan schreef: ↑26-03-2026 10:15Hmm, dat herken ik wel een beetje, maar dan vanaf de kant van de biseksuele vrouw.
Wat ik nu ook weer merk sinds ik op Feeld zit is dat ik veel likes krijg van bi-curious vrouwen. Niks mis mee, iedereen moet ergens beginnen, maar het voelt steeds meer alsof ik een soort experiment ben voor hun.
Heb het wel eerder meegemaakt dat ik op een date ging met een vrouw en dan is het gezellig en spreken we af om een stap verder te gaan en dan durven ze toch niet meer. Ik heb er eigenlijk niet meer zo'n zin in om de ervaren biseksuele vrouw die zijn die hun wel kan meenemen in het "wereldje", om er daarna achter te komen dat seks met een vrouw toch niet wat voor hun is.
Ik heb zelf ook dat pad belopen natuurlijk, maar ik was er wel van overtuigd dat ik het verder wilde gaan ontdekken. Niet uitproberen. Of om de partner van de bi-curious vrouw een plezier te doen. Ik wilde wel echt 1 op 1 daten. En dat kom ik dus niet veel tegen op Feeld.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
donderdag 26 maart 2026 om 14:57
Mijn vrouw voelt precies hetzelfde als jij. Bij zulke dates durven ( of kunnen) de andere vrouwen niet veel .Choco-fan schreef: ↑26-03-2026 10:15Hmm, dat herken ik wel een beetje, maar dan vanaf de kant van de biseksuele vrouw.
donderdag 26 maart 2026 om 15:24
Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat gaat, is het niet een heel gefrut zeg maar om hem dan erin te krijgen? Of dat je het condoom per ongeluk mee naar binnen duwt zeg maar?monsieurf schreef: ↑20-03-2026 18:54Condoom knispert niet, het gevoel is anders. Mischien zelfs een beetje minder als goedzittend mannencondoom
Toch blijft het perfect zitten, en kan je ongestoord je gang gaan wat erg leuk is.
Bij goede trio dates wissel je wel paar keer, ben je zo 4 condooms verder.
Toch ziet het er wel beetje anders uit zo'n grote ring voor je d**s .![]()
donderdag 26 maart 2026 om 15:28
Wat jammer, ik overweeg soms zelf op Feeld oid te gaan juist hiervoor, maar voor jou dus geen succes begrijp ik.Choco-fan schreef: ↑26-03-2026 10:15
donderdag 26 maart 2026 om 15:44
dat herkennen we wel. we zien terugkijkend verschillende fasen. als relativieve nieuwelingen is het fijn om samen met een stel dit te ontdekken. daarna ben je wat ervarener en is het ook leuk om wat onervarener mensen zo te helpen. En daarna was het zo dat wealleen nog afspraken met alleen redelijk ervaren mensen. Dat zat er bij ons vooral in dat als mensen onervaren zijn, ze nog wel eens op het moment dat de kleren uit zouden moeten gaan, beginnen te twijfelen en naar huis gaan..
donderdag 26 maart 2026 om 16:27
tortelduif schreef: ↑26-03-2026 15:28Wat jammer, ik overweeg soms zelf op Feeld oid te gaan juist hiervoor, maar voor jou dus geen succes begrijp ik.
Ik denk dat je het zo moet zien: Biseksuele vrouwen zijn ook maar gewoon vrouwen
En die willen, net als iedereen, niet behandeld worden als een gebruiksvoorwerp.
Je kunt niet verwachten dat je gewoon even kunt gaan kijken en voelen of het misschien iets voor jou is en als het dan toch niet wat is, ja dan was dat het en verder niets. Ja dat kan natuurlijk, dat kan bij elke vrijpartij met een vreemde, maar ik leen me daar dus niet voor. Ook niet voor een "gewone" one-night-stand met een man of stel.
Ik heb dus zelf niets tegen een bi-schierige vrouw. Ik vind het mooi om te zien dat zoveel vrouwen juist open staan voor de seksuele ervaring met een andere vrouw. Alleen er is een verschilletje tussen echt verlangen naar seks met een vrouw (en opgewonden worden van het idee) en een beetje uitproberen hoe het is.
Mijn eerste bi-ervaring was met een vrouw die veel ervaring had met vrouwen, dat liep gewoon zo. Maar het leek me ook heel leuk om het juist samen te gaan ontdekken met een andere bi-curious vrouw.
donderdag 26 maart 2026 om 16:33
In deze setting is dat ook helemaal prima! Het is denk ik ook een kwestie van het luchtig aanpakken en je goed op je gemak voelen bij het andere stel.
Wat ik persoonlijk vervelend vind is het unicorn hunten. Zowel door de "we zoeken een vrouw voor een spannende avond"-stellen als door de "je moet verliefd worden op ons beide zodat wij je kunnen delen"-stellen.
Bij het eerste is het vaak zo dat de vrouw van het koppel nog geen bi-ervaring heeft. Ik denk dan van: "Meid, ga solo daten met een andere bi/bi-curious vrouw en ga het samen lekker ontdekken".
donderdag 26 maart 2026 om 20:15
Nee dat valt echt mee, je kan gewoon mikken, en duwen. En dan gaat het goed. Daar hoef je je dus echt niet zorgen over te maken, of over na te denken.tortelduif schreef: ↑26-03-2026 15:24Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat gaat, is het niet een heel gefrut zeg maar om hem dan erin te krijgen? Of dat je het condoom per ongeluk mee naar binnen duwt zeg maar?
Die plastic ring is heel hard/stijf. Die blijft dus open, en met normaal gedrag kan je hem dus echt niet zomaar de vagina in duwen. Die ring zorgt ervoor dat het condoom dus niet naar binnen geduwd wordt .
En hé, ik heb het ook nog maar een keer geprobeerd heh
donderdag 26 maart 2026 om 20:25
In principe vallen wij onder het "unicorn" hunten.Choco-fan schreef: ↑26-03-2026 16:33In deze setting is dat ook helemaal prima! Het is denk ik ook een kwestie van het luchtig aanpakken en je goed op je gemak voelen bij het andere stel.
Wat ik persoonlijk vervelend vind is het unicorn hunten. Zowel door de "we zoeken een vrouw voor een spannende avond"-stellen als door de "je moet verliefd worden op ons beide zodat wij je kunnen delen"-stellen.
Bij het eerste is het vaak zo dat de vrouw van het koppel nog geen bi-ervaring heeft. Ik denk dan van: "Meid, ga solo daten met een andere bi/bi-curious vrouw en ga het samen lekker ontdekken".
In de praktijk vallen ze voor de charme en ervaring van mijn vrouw, daar neem ik genoegen mee, en profiteer ervan
Wij geven de vrouwen echt het gevoel dat ze geen gebruiksvoorwerp zijn, meerdere vrouwen hebben we best een aantal keer gezien. We bieden ze vaak aan om te gaan uit-eten ( word eigenlijk meestal geweigerd), mochten ze bij je thuis komen, zorgen we voor 1000hapjes en taartjes, en vragen van te voren wat hun guilty pleasures zijn kwa eten/drinken.
Daarbuiten zoeken we ook contact momentjes ( gewoon een berichtje), of delen ons eigen leven,gevoel en situatie .
Zij stellen zich heel kwetsbaar op, om bij een vreemd koppel te komen ( waar zij de vreemde eend in de bijt is), dus proberen wij echt er alles aan te doen om oprecht te zijn, goed te laten verlopen en stukje vertrouwen te geven.
donderdag 26 maart 2026 om 22:03
Ok dank, klinkt interessant! Ik heb er ooit over gehoord met seksuele voorlichting eeuwen geleden maar nog nooit een in het echt gezien. Klinkt logisch dat het zo werkt met die ring.monsieurf schreef: ↑26-03-2026 20:15Nee dat valt echt mee, je kan gewoon mikken, en duwen. En dan gaat het goed. Daar hoef je je dus echt niet zorgen over te maken, of over na te denken.
Die plastic ring is heel hard/stijf. Die blijft dus open, en met normaal gedrag kan je hem dus echt niet zomaar de vagina in duwen. Die ring zorgt ervoor dat het condoom dus niet naar binnen geduwd wordt .
En hé, ik heb het ook nog maar een keer geprobeerd heh![]()
donderdag 26 maart 2026 om 22:07
Ik snap je hoor. Ik heb best wat seksuele ervaring met vrouwen maar er is wel altijd een man bij geweest (trio of kwartet). Eigenlijk zou ik graag solo daten met een vrouw maar ik ben uiteindelijk telkens toch te schijterig om echt op zoek te gaan. En vraag me dan af of er wel een "markt" is voor vrouwen zoals ik die wel op vrouwen vallen maar ook al eeuwen samen zijn met een man.Choco-fan schreef: ↑26-03-2026 16:27Ik denk dat je het zo moet zien: Biseksuele vrouwen zijn ook maar gewoon vrouwen
En die willen, net als iedereen, niet behandeld worden als een gebruiksvoorwerp.
Je kunt niet verwachten dat je gewoon even kunt gaan kijken en voelen of het misschien iets voor jou is en als het dan toch niet wat is, ja dan was dat het en verder niets. Ja dat kan natuurlijk, dat kan bij elke vrijpartij met een vreemde, maar ik leen me daar dus niet voor. Ook niet voor een "gewone" one-night-stand met een man of stel.
Ik heb dus zelf niets tegen een bi-schierige vrouw. Ik vind het mooi om te zien dat zoveel vrouwen juist open staan voor de seksuele ervaring met een andere vrouw. Alleen er is een verschilletje tussen echt verlangen naar seks met een vrouw (en opgewonden worden van het idee) en een beetje uitproberen hoe het is.
Mijn eerste bi-ervaring was met een vrouw die veel ervaring had met vrouwen, dat liep gewoon zo. Maar het leek me ook heel leuk om het juist samen te gaan ontdekken met een andere bi-curious vrouw.
vrijdag 27 maart 2026 om 08:03
Ik had dus juist echt per direct zoiets van: ik wil graag met een vrouw iets proberen, maar niet op dusdanige manier dat ik het idee heb dat ik moet presteren voor de mannen die erbij zijn, dat het er geil uit moet zien. Dus ik heb toen vrij snel met de dame van het stel alleen afgesproken. Dat was een heerlike date. Ik ben alleen te schijterig om een vervolg voor te stellen
Misschien dit weekend maar eens doen, we gaan met ze naar de Kamasutrabeurs en dan aansluitend naar Fun4Two
Misschien dit weekend maar eens doen, we gaan met ze naar de Kamasutrabeurs en dan aansluitend naar Fun4Two
vrijdag 27 maart 2026 om 08:18
tortelduif schreef: ↑26-03-2026 22:07Ik snap je hoor. Ik heb best wat seksuele ervaring met vrouwen maar er is wel altijd een man bij geweest (trio of kwartet). Eigenlijk zou ik graag solo daten met een vrouw maar ik ben uiteindelijk telkens toch te schijterig om echt op zoek te gaan. En vraag me dan af of er wel een "markt" is voor vrouwen zoals ik die wel op vrouwen vallen maar ook al eeuwen samen zijn met een man.
Ik date juist het liefste met vrouwen die dus net zoals ik ook een vaste partner hebben. Als ze al wel ervaring hebben met vrouwen vind ik dat wel weer fijn (maar gaf ik al aan natuurlijk).
Maar de eerste dates heb ik dan het liefste 1 op 1. De partners kunnen later altijd nog eens aansluiten. Of dat nu platonisch is of voor seks (als het tussen iedereen klikt er er aantrekkingskracht is natuurlijk).
Ik denk dat er wel voldoende aanbod is op Feeld hoor. Al is het wel afhankelijk van je regio.
donderdag 2 april 2026 om 15:56
jazeker. morgenavond komt een leuke man langs, die al vakwr langs is geweest. wordt een supernacht met zijn 3en en hij blijft slapen. en dat betekent dat we zaterdagochtend een "ontbijt speciaal" hebben.
en wat gaan jullie doen?
donderdag 2 april 2026 om 16:14
Sowieso hebben we op de Kamasutra beurs een en ander gekocht wat we nog niet uitgeprobeerd hebben (nog geen tijd voor gehad), dus ik hoop op een beetje een BDSM achtige sessie ergens dit weekend.
Daarnaast hebben we dit weekend ook een extra man uitgenodigd, maar even kijken of die nog komt ivm prive omstandigheden.
We vermaken ons sowieso samen wel
Daarnaast hebben we dit weekend ook een extra man uitgenodigd, maar even kijken of die nog komt ivm prive omstandigheden.
donderdag 2 april 2026 om 16:36
als je je maar wel gedraagt hoorfrouwke schreef: ↑02-04-2026 16:14Sowieso hebben we op de Kamasutra beurs een en ander gekocht wat we nog niet uitgeprobeerd hebben (nog geen tijd voor gehad), dus ik hoop op een beetje een BDSM achtige sessie ergens dit weekend.
vrijdag 3 april 2026 om 16:40
Spannende plannetjes Grenada en Frouwke! Veel plezier alvast!
Hier is weinig gebeurd, ik was ongesteld. Dit weekend gelukkig een lekker lang weekend waarin we wel weer eens tijd aan elkaar mogen gaan besteden
Wat wel weer grappig is....vorige week kreeg ik plots een appje van een dame die ik al een hele tijd niet gesproken had maar die ik altijd leuk ben blijven vinden. Alleen omdat het nooit meer tot een tweede date (of derde, officieel gezien) kwam, dacht ik: "she's just not into me".
Maar we zijn sinds vorige week toch redelijk frequent aan het appen en zij stelde zelfs voor om weer eens af te spreken (voor een spannende date dus). Dus ben benieuwd of het echt zover gaat komen.
Hier is weinig gebeurd, ik was ongesteld. Dit weekend gelukkig een lekker lang weekend waarin we wel weer eens tijd aan elkaar mogen gaan besteden
Wat wel weer grappig is....vorige week kreeg ik plots een appje van een dame die ik al een hele tijd niet gesproken had maar die ik altijd leuk ben blijven vinden. Alleen omdat het nooit meer tot een tweede date (of derde, officieel gezien) kwam, dacht ik: "she's just not into me".
Maar we zijn sinds vorige week toch redelijk frequent aan het appen en zij stelde zelfs voor om weer eens af te spreken (voor een spannende date dus). Dus ben benieuwd of het echt zover gaat komen.
vrijdag 3 april 2026 om 17:01
Wat leuk Choco-fan. Lekker van genieten als het inderdaad zo ver komt.
Wij houden het dit weekend even met zijn tweetjes, onze prive omstandigheden wegen toch even wat te zwaar en onze date was ook een beetje verkouden en wist niet of hij morgen fit zou zijn dus ik heb nu gezegd laten we het dan verplaatsen naar een ander tijdstip.
Gisteravond hebben we wat van de spelerij die we nieuw hadden gekocht uitgeprobeerd, beviel erg goed
Wij houden het dit weekend even met zijn tweetjes, onze prive omstandigheden wegen toch even wat te zwaar en onze date was ook een beetje verkouden en wist niet of hij morgen fit zou zijn dus ik heb nu gezegd laten we het dan verplaatsen naar een ander tijdstip.
Gisteravond hebben we wat van de spelerij die we nieuw hadden gekocht uitgeprobeerd, beviel erg goed
zondag 19 april 2026 om 10:08
april is hier vrij droog tot nu toe. manlief heeft veel stress van zijn werk en dat slaat erg op zijn libido. Zelf heb ik ook stress maar ewer van andere dingen en in mijn hoofd wel zin in seks maar het komt er toch niet echt van
Vorige week nog wel een leuke date gehad maar verder eigenlijk vrij weinig.
Nu gaan we op vakantie en dus zal het ook wel weinig ergens van komen aangezien die huisjes vaak gehoriger zijn dan ons eigen huis.
Hoe gaat het bij de rest?
Vorige week nog wel een leuke date gehad maar verder eigenlijk vrij weinig.
Nu gaan we op vakantie en dus zal het ook wel weinig ergens van komen aangezien die huisjes vaak gehoriger zijn dan ons eigen huis.
Hoe gaat het bij de rest?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in