Eerste keer MMV, vind het spannend!!!!!!

15-02-2007 12:52 181 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hallo allemaal.

Morgenavond komen er bij mij 2 heel aantrekkelijke mannen langs, met maar 1 doel. Mij verwennen. Ik wil dit heel graag, maar vind het ook spannend. Een van die jongens heb ik al eerder mee gesext, die ander is zijn collega, en die heb ik alleen op foto gezien, en nog nooit gesproken.

Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, misschien verhalen van andere horen, misschien tips???

Kuss kuss Gilly

quote:Mooi gesproken!!!! Jouw baan lijkt me ook wel wat...... krijg ik er nog geld voor ook, mmmm. Nou, dan kun je niet kiezen he ;)
Dat opgeilsfeertje (mooi verwoord) is ook wat me hier heel vaak irriteert.

Naast het gehengel

Ik lees op deze pijler omdat er soms interessante dingen staan en eventuele tips of herkenbare problemen.

Daar is deze pijler toch ook voor bedoeld. Ranzige verhaaltjes lees ik wel in de Candy :$
Frankly my dear, I don"t give a damn

@pers... nee dan kan ik niet kiezen, maar toch trekt het me wel....

@calvijn, dus jij vind me verhaaltjes smerig??? sorry dan .

Gilly, niet iedereen is gewend dat mensen zo openlijk over hun bijzondere sexleven praten... aangezien het een openbaar forum is, mag calvijn best zeggen dat ze liever ergens anders ranzige verhaaltjes leest toch?

Ik kan me ook niet in jou levensstijl vinden en maak me zorgen, zoals je weet, over de naam die je hierdoor bij mensen krijgt (zal het niet meer hardop uitspreken)...ik zou denken...stel je voor, je ontmoet echt iemand die je leuk vindt en waar je helemaal voor wil gaan en die persoon wil niet omdat ie hoort dat je al zoveel sexpartners in korte tijd gehad hebt...daarbij...roddels gaan overal, vooral in het uitgaansleven en het wordt dan altijd erger gemaakt dan het is,

meid, ben gewoon voorzichtig met jezelf, je bent uniek en je hebt maar 1 lichaam waarmee je nog lang moet doen

@calvijn, dus jij vind me verhaaltjes smerig??? sorry dan

Ik had het over ranzige verhaaltjes in het algemeen hier op het forum.

Ik erger me wel aan jouw manier vna schrijven, maar dat is mijn probleem.

Lalein verwoordt heel goed wat ik eigenlijk ook wil zeggen.

Jem oet het allemaal zelf weten, maar denk ook eens verder dan alleen aan morgen.
Maar zal gilly dit soort dingen al niet vaak genoeg horen in haar omgeving, is het niet juist fijn dat ze hier daar over kan en mag praten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Vind het echt superlief dat jullie bezorgd zijn, echt waar. En als ik iemand tegenkom met wie ik echt verder wil..... Dat zien we dan wel weer. Eigenlijk leef ik bij de dag, morgen kan ik dood zijn.

En over het naampje wat ik zou kunnen krijgen... Zowieso begeef ik me niet in het uitgaanscircuit, en de mannen met wie ik sex heb ken ik eigenlijk allemaal via internet, en zijn allemaal uit een andere stad.

Maar vind het lief dat jullie zo bezorgd zijn.

Kuss kuss Gilly 

Hmm, ik verbaas me echt. Ik weet dat het gros van de mensen vrij kortizchtig is als het gaat om een seksueel nogal actieve vrouw, maar om naar hun pijpen te dansen...? Ik wíl niet eens een relatie/vriendschap met mensen die mij beoordelen op mijn seksleven. Ik vind het namelijk nogal stom om daar ook maar een énige vorm van mening/oordeel uit af te leiden. Doe je dat ook bij iemands eetgedrag? Wc-gedrag? Nee toch?

Seks is voor iemands karakter net zo futiel als bovenstaande oorzaken. Misschien is Gilly wel een heel leuk mens, maar heeft ze bij voorbaat al geen kans bij sommige mensen om die leuke kant te laten zien, omdat zij hun oordeeltjes al klaar hebben.

Of misschien is Gilly een heel erg vervelend persoon, maar ik dicht dat niet toe aan haar neukgedrag.

Goh, dan moet ik toch zéker mijzelf wegstoppen in een donker hoekje en me de ogen uit de kop schamen.

Neuh, toch maar niet;)
Persoonlijk 'beoordeel' ik Gilly op wat ik hier van haar lees. Daardoor vorm ik een beeld van haar, die misschien helemaal niet klopt.

Dit wil dus niet zeggen dat ik haar in het echte leven niet zou mogen omdat ze zo leeft. Ik zou alleen als vriendin zijnde waarschijnlijk erg bezorgd om haar zijn.

Ik ben gelukkig niet zo kortzichtig dit ik mensen in mijn omgeving (het gewone leven) op beoordeel.

Haha.... Tja, eigenlijk ben ik een heel leuk persoontje ja :D.

Ik vind die bezorgheid vaak wat vreemd overkomen. Ineens maken we ons zorgen als iemand met meerdere sext. Maar hoeveel zullen er hier roken. Maken we ons dan ook om al die forummers zorgen?

Ik denk dus dat men wel eens graag normen en waarde wil overbrengen. Maar men zei het al. Zolang ze er niemand mee schaad.....het is haar leven, zal evt haar fout zijn, haar leerschool. We hebben allemaal het recht om onze wel of niet verstandige keuze´s te maken in het leven.

Maar dit forum is er om je ervaring te delen, je vragen te stellen en als sommige dat te heftig vinden begrijp ik dat best. Maar OOK voor gillie´s moet er een plaatst zijn op het forum om haar beleving op sexueel gebied te kunnen uiten en haar ervaring te delen. En nee ook ik heb niet veel met de schrijfwijze. Het gaat mij ook soms te ver maar dat heb ik met zoveel forummers op ander gebied ook waar het er vaak respectloos of grof aan toe gaat. Ik hoef er dus niets mee te hebben, waar het mij om gaat is dat van mij niemand de mond gesnoert hoeft te worden als we dat op ander gebied ook bij andere niet doen. (die bv andere met de grond gelijk maken, of beledigend zijn)

Het is niet verboden om vrij over sex te denken.
Ik maak me geen zorgen om Gilly, maar als ik haar zou kennen en bevriend zou zijn, zou ik me zorgen maken over haar veiligheid.

Dus niet over het feit dat ze met diverse mannen vrijt.

Dat snap ik Calvijn, dat doen me vrienden en vriendinnen ook. Maar ik probeer het risico zoveel mogelijk te beperken, en ben nu ook bezig met een Krav Maga cursus, zodat ik mezelf ook leer verdedigen.

Kuss.

.

Dank je wel jong en wild, doe vooral wat je wilt!!! Zolang je niemand schaad.....

Ben mooi blij dat ik al mijn persoonlijke sexervaringen hier niet in detail neerzet zeg. Sommige reacties zouden van mn collega's kunnen zijn (om maar wat te noemen)en die vertel ik ook mooi nix. Ze zullen stuk voor stuk in katzwijm vallen 100%.

Maar dat wil niet zeggen dat jij je ervaringen hier niet neer moet zetten Gilly want ik (en velen met mij gelukkig) vind dat jij moet doen wat je lekker vind op sexgebied.
ik begrijp dat moraliseren v sommigen ook niet zo hier,

ik vind t niet o.k om iemand om zijn sexuele keuzes te veroordelen.

vond de onderbouwing ook wankelen, dan weer omdat t te extreem was en dus niet geloofd

dan weer omdat ze op het forum een raar image erdoor  kreeg(wat niet kan, want niemand kent gilly, dus)

dan weer omdat ze borderliner schijnt te zijn

en dan weer , nee maar als t n vriendin zou zijn zou ik mij zorgen maken maar haar niet veroordelen

maar in hun koppie wellicht..

tjonge das lekker durfde ik dat maar is..
Iedereen sputtert over meningen...iemand zegt dat het niet juist is om hier een mening over te verkondigen, ik denk juist dat dat is wat je kan verwachten op een vrouwenforum...we delen allemaal onze ervaringen en krijgen allemaal meningen te horen van anderen die misschien wel nuttig zijn, misschien ook niet en het is aan TO om te bepalen of ze er iets mee kan.

Nogmaals, ik kan me niet in haar levensstijl vinden maar veroordeel haar daar niet om, geef alleen aan dat het soms gevaarlijk zou kunnen zijn en een drempel kan zijn voor die ene grote liefde die misschien eens voorbij komt.
je mag er wel een mening over hebben, het is ook niet mijn piece of cake, maar iedereen reageert op haar op zijn eigenwijze manier en verwijt haar dan dat ze haar verhaal hier doet, dat vind ik n beetje raar, daar is naar mijn mening juist t forum uitermate geschikt voor, om eens lekker anoniem te uiten en te spuien wat je niet in je privekring doet en ja je kunt een mening verwachten, maar veroordelen dat ze  dat doet en het hier opschrijft dat vind ik niet helemaal straight.
quote: Lalein reageerde en een drempel kan zijn voor die ene grote liefde die misschien eens voorbij komt.

Nou denk ik dat wanneer je zelf deze levensstijl hebt en daar verschrikkelijk van geniet je grote liefde iemand is/ moet zijn  die op dát punt ook dezelfde ideeén heeft...... en die kans is groot, als je je in "die kringen " begeeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Hee Bianca.....

T word nu wel een discussie, daar ben jij toch zo gek op????

zou je evt grote liefde niet die gene zijn die je neemt zoals je bent. Die je niet veroordeeld, die je accepteerd en vergeeft?

Met andere woorden een grote liefde die het hierom laat afweten is geen grote liefde. Die past niet bij je en houd niet echt van je.
Hai Gilly, ik reageer hier voor het eerst, had je topic wel meegelezen...

Heel stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers op je (en op anderen met M-M-V trio).... want dat komt bij mij alleen in mijn fantasieën voor, en dan nog gezichtsloos. Het lijkt me echt supergeil maar ik denk dat ik het zowiezo irl gevoelsmatig ook niet zou aankunnen. Naast het feit dat het hier thuis niet eens bespreekbaar zou zijn.... dus ja, geniet ervan en houd je hersens erbij!!  )

Hee Demelza,

Je kan het altijd eens te sprake brengen toch.... Je hoeft niet meteen te vertellen dat jij dat zou willen, maar dat je bv, van iemand heb gehoord die dat heeft gedaan.... Begin er een gesprek over, kan je meteen kijken hoe je partner erop reageerd.....

En mocht het niks worden, geniet dan maar lekker van de fantasie.....

Kuss kuss Gilly

Hey Gilly,

Ja ik weet zeker dat vanwege 'onze achtergrond'  het totally not done is... maar je hebt gelijk, ik ga het 'gewoon' aankaarten....en dan kijken hoe hij reageert, en ondertussen droom ik verder!!  )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven