Eerste keer MMV, vind het spannend!!!!!!

15-02-2007 12:52 181 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hallo allemaal.

Morgenavond komen er bij mij 2 heel aantrekkelijke mannen langs, met maar 1 doel. Mij verwennen. Ik wil dit heel graag, maar vind het ook spannend. Een van die jongens heb ik al eerder mee gesext, die ander is zijn collega, en die heb ik alleen op foto gezien, en nog nooit gesproken.

Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, misschien verhalen van andere horen, misschien tips???

Kuss kuss Gilly

quote:

quote: Gilly reageerde

Up

deze vind ik dan wel weer uitermate grappig!!

we houden hem erin:D

die is ook leuk!
quote:Om eerlijk te zeggen geloof ik geen zak van dit verhaal. waarom niet ? Het is allemaal net even te...te wát ?

Volgens mij ben je ook iets te ver doorgeslagen Gilly. eh.... ? Het wordt allemaal wel erg goedkoop zo.volgens de normen van wie ?

Doe je ook nog wel eens wat anders dan alleen maar seks?in ieder geval forummen , maar ik neem aan dat ze ook af en toe nog weleens een happie eten naar binnen schuift enzo......

Gezien je topic op gezondheid ben je niet echt goed  bezig zo iemand met haar "ziekte " ? kan beter geen sex hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Bianca, dank je wel.

Ik snap de mensen die hun oordeel altijd maar al klaar hebben echt niet. Is het jaloesie??? Wat zou voor mij de reden kunnen zijn dat ik verhaaltjes bij elkaar lieg op een forum, heb wel wat beters te doen. En of niks anders te doen heb als sex??? Ja wel hoor, zie me vrienden regelmatig, ik werk 40 uur per week, maak ook nog tijd voor mijn ouders, en ja, ik date heel veel. en ik geniet ervan!!!

Ik weet niet meer wie, maar iemand vroeg of ik nog meer spannends had meegemaakt. Afgelopen weekend voor het eerst gedate met een stelletje, en het heb al mijn stoutste dromen overtroffen, wat heb ik een heerlijk geil weekend gehad.

Ze gaat ook met me mee naar de LN, terwijl hij in het hotel op ons wacht. Hij kmot ons na afloop ophalen, en daarna hebben we nog een lange hete nacht voor de boeg.

Maar eerst vanavond, date met een ontiegelijke knappe man, hij komt me om 11 uur halen..... Heb er zin in...

Kuss kuss Gilly

quote:Bianca, dank je wel.

Ik snap de mensen die hun oordeel altijd maar al klaar hebben echt niet. Is het jaloesie??? Haha ......kwaaier kan je mensen niet maken dan door dit te roepen , Gilly.

Jaloezie......kán......zowel op hetgeen je meemaakt als/ of op het feit dat je de dingen doet die je wilt doen ; wat ze dan ook zijn.

Maar iemand kan er ook hele andere normen en waarden op na houden....... en vanuit die overtuiging met een voor jou vernietigend oordeel komen.

Gilly, zolang je niemand ermee schaadt ( o.a.  veilig vrijen , remember  ? ) en niet over je eigen grenzen heengaat....... doe je "ding ",  meid. :D

Dank je wel, zal ik ook zeker blijven doen....

Ik snap de mensen die hun oordeel altijd maar al klaar hebben echt niet. Is het jaloesie??? Wat zou voor mij de reden kunnen zijn dat ik verhaaltjes bij elkaar lieg op een forum, heb wel wat beters te doen. En of niks anders te doen heb als sex??? Ja wel hoor, zie me vrienden regelmatig, ik werk 40 uur per week, maak ook nog tijd voor mijn ouders, en ja, ik date heel veel. en ik geniet ervan!!!

Ik heb zoveel verhalen van jou gelezen die ik gewoon buitensporig vind. Jij maakt zoveel bijzondere dingen mee (op seksgebied) dat ik daar wel eens mijn twijfels over heb. Jij geeft mij het idee dat je voor iedere avond van de week een scharrel achter de hand hebt. Kim Holland zou er jaloers op zijn.

Waarom zou dat jaloezie zijn van mijn kant? Ik ben tevreden met mijn seksleven. Ik heb genoeg gedaan/meegemaakt, maar heb niet de behoefte om dat hier te ventileren.

Maar goed..... ieder zijn/haar manier van leven

Als laatste vind ik het ook nog eens gevaarlijk wat je doet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Have fun Gilly!

Enneh, neem wat condooms mee en gebruik ze vooral!

Zo heb je nog jaaaaaaaaaaaarenlang veel sexplezier.
quote:Ik snap de mensen die hun oordeel altijd maar al klaar hebben echt niet. Is het jaloesie??? Wat zou voor mij de reden kunnen zijn dat ik verhaaltjes bij elkaar lieg op een forum, heb wel wat beters te doen. En of niks anders te doen heb als sex??? Ja wel hoor, zie me vrienden regelmatig, ik werk 40 uur per week, maak ook nog tijd voor mijn ouders, en ja, ik date heel veel. en ik geniet ervan!!!

Ik heb zoveel verhalen van jou gelezen die ik gewoon buitensporig vind. Jij maakt zoveel bijzondere dingen mee (op seksgebied) dat ik daar wel eens mijn twijfels over heb. Jij geeft mij het idee dat je voor iedere avond van de week een scharrel achter de hand hebt. Kim Holland zou er jaloers op zijn.

Waarom zou dat jaloezie zijn van mijn kant? Ik ben tevreden met mijn seksleven. Ik heb genoeg gedaan/meegemaakt, maar heb niet de behoefte om dat hier te ventileren.

Als laatste vind ik het ook nog eens gevaarlijk wat je doet.Calvijn1

tuurlijk mag jij een oordeel hebben, maar er zijn ook nog mensen genoeg die vinden er nix geks aan hoor wat Gilly meemaakt.

En als ze dat hier graag wil ventileren is dat hier nu juist de goede plek:

op een forum.
quote: calvijn1 reageerde

Ik heb zoveel verhalen van jou gelezen die ik gewoon buitensporig vind. Jij maakt zoveel bijzondere dingen mee (op seksgebied) dat ik daar wel eens mijn twijfels over heb.eh.......... ik geloof haar metéén ...... als je bekend bent met het dating/ swingerswereldje dan  weet je dat wat je wilt , echt wát dan ook altijd wel te vinden is.....  Jij geeft mij het idee dat je voor iedere avond van de week een scharrel achter de hand hebt.  Ook dat geloof ik ; chatsites/ datingsites vól gegagigden...... ik geloof ook zomaar dat veel collega's , buren , bekenden  niet snel nee zullen zeggen tegen een sexvriendinnetje die er overduidelijk lol in heeft en geen relatie zoekt. Kim Holland zou er jaloers op zijn.mwah... :D

Als laatste vind ik het ook nog eens gevaarlijk wat je doet. dát ben ik met je eens !
@BGB: Ofcourse...you've been there!
GILLY,

doe je ding meid, vraag je vooral niet af wat n ander ervan vind, want dan doe je t nooit goed, t forum is juist om al je enthousiasme te uiten en n forum is om te beppen over dingen die je niet met je naasten doet, en dat kunnen dingen zijn die ook niet boeiend gevonden worden door n groep mensen hier, nou dan scrollen ze toch lekker door, als ze er dan aan verbinden dat jij je alleen maar met seks bezig houd dan is dat n tekortkoming v hen, ieder normaal ruimdenkend mens weet dat dit forum een kop koffie tijdverdrijf is en het hoeft niet altijd in iemands straatje te zijn, maar omdat dan weer er tussendoor te schreeuwen en te gaan twijfelen of iemand de waarheid schrijft, komt mij bekend voor v Calvijn, laat lekker en seks lekker verder, zolang je niemand schaad !

maar blijf voorzichtig he!!!!

altijd onafhankelijk blijven en je eigen neus achterna.

geniet lekker v je leven na de verplichtingen waarvan de meesten heus wel weten dat je die ook hebt, don't you worry

en om met jouw woorden te zeggen

kus kus

sto

Lieve Sto,

Bedankt voro je opbeurende reactie. Ik zal zeker lekker mijn ding blijven doen, ik voel me happier dan ooit, en word iedere dag met een lach wakker (ok, vandaag met vreselijke spierpijn, in een kapot bed, haha). Het gaat gewoon super met me, en als mensen dat niet (willen) geloven, dat is dan lekker hun probleem!!!!

Kuss kuss Gilly

PS  Gisteren sex gehad met een nieuwe man, ik wist niet dat ik zo heerlijk klaar kon komen.... Me bed moest vanochtend wel weer in elkaar schroeven, en ik heb een paar spijlen kapot getrokken, maar het was zo damn good!!!!!! Tis die spierpijn zeker waard, en hij komt morgen weer, mmmmmm.

Hoi Gilly, lees al even mee en er moet me toch iets van het hart

Al weet ik dat je je niks aan moet trekken van anderen, ben je niet soms bang over hoe mensen over je denken, gezien je lifestyle wat betreft mannen en sex?

In een paar weken tijd zijn er verschillende mensen bij jou de revue gepasseerd alleen voor de sex. wat denk je welk idee die mensen van jou hebben? Je duikt volgens mij snel met iemand in bed en daar is opzich niks mis mee, maar misschien hebben deze mensen daardoor wel geen respect voor je en zien ze je als een makkelijk hapje tussendoor...als een sloerie (pardon my french) misschien wel... als je je ooit eens wil settelen zal dit je misschien ook parten spelen...

no offence hoor, maar dit moest mij even van het hart.

Ze mogen van mij denken wat ze willen, ik haal gewoon alles uit het leven wat erin zit!!! En ik geniet ervan...

quote:

Al weet ik dat je je niks aan moet trekken van anderen, ben je niet soms bang over hoe mensen over je denken, gezien je lifestyle wat betreft mannen en sex?

In een paar weken tijd zijn er verschillende mensen bij jou de revue gepasseerd alleen voor de sex. wat denk je welk idee die mensen van jou hebben? Je duikt volgens mij snel met iemand in bed en daar is opzich niks mis mee, maar misschien hebben deze mensen daardoor wel geen respect voor je en zien ze je als een makkelijk hapje tussendoor...als een sloerie (pardon my french) misschien wel... als je je ooit eens wil settelen zal dit je misschien ook parten spelen...

no offence hoor, maar dit moest mij even van het hart. Je kunt beter tegen díe mensen die geen respect kunnen opbrengen voor Gilly of voor wie dan ook om zulke redenen, uitvaren, dan tegen Gilly...

(No offence ook :)  )
quote:Ze mogen van mij denken wat ze willen, ik haal gewoon alles uit het leven wat erin zit!!! En ik geniet ervan... Ben jij een nymfomane?
quote:

no offence hoor, maar dit moest mij even van het hart. En what about die scharrels dan? Heeft Gilly daar dan ook een bepaald beeld van? Die werken toch net zo goed mee? Of is dit het beruchte dubbelgestandaard 'mannen zijn cool als veelneukers' en 'vrouwen zijn sletten' ?

Calvijn, wat bedoel je met je laatste vraag of Gilly een nymfomane zou zijn? Ik heb zelf vrij weinig met mijn seksuele ervaringen uitgebreid neer te plempen, maar als Gilly dat leuk vindt, mij stoort het niet echt. Waarom ben je een nymfomane als je veel seks hebt met verschillende partners? En ooit weleens beseft dat dit woord alleen maar gebruikt wordt in vrouwelijke gevallen (maw, vrouwen dienen zich netjes en behoorlijk te gedragen en njiet zoveel verschillende sekspartners te hebben)? ;)

Geen aanval, maar ik verwonder me een beetje over de afkeuring tov iemand die niemand kwaad doet.
quote:

quote: Lalein reageerde

no offence hoor, maar dit moest mij even van het hart. En what about die scharrels dan? Heeft Gilly daar dan ook een bepaald beeld van? Die werken toch net zo goed mee? Of is dit het beruchte dubbelgestandaard 'mannen zijn cool als veelneukers' en 'vrouwen zijn sletten' ?

Ik ben bang dat het in onze maatschappij wel zo werkt.... Het hoort niet, maar toch is dit het beeld dat mensen zich vormen over mannen en vrouwen met veel wisselende contacten.

Daarbij worden mannen vaak niet als cool ervaren door vrouwen, maar meer door hun vrienden, terwijl vrouwen vaak door vriendinnen en vrouwen om zich heen als sletten gezien worden....

that's just the way it is...niet eerlijk maar waar
Het was 'gewoon' een vraag.

Een nymfomane is naar mijn weten iemand (idd een vrouw) die een onverzadigbare drang naar seks heeft.

Gilly moet het inderdaad allemaal zelf weten. En of ze er iemand kwaad mee doet? Geen idee, hopelijk niet zichzelf. Gilly is een bordeliner dus in hoeverre kan ze goed in schatten waar ze mee bezig is.

Ik vind het alleen zo jammer dat als je het niet goedkeurt wat zij doet, je gelijk jaloers bent of preuts.

Je weet nml nooit wat iemand doet of heeft meegemaakt.

Niet iedereen heeft de behoefte om er mee te koop te lopen.

quote:

Ik vind het alleen zo jammer dat als je het niet goedkeurt wat zij doet, je gelijk jaloers bent of preuts.Nee, nee......... dát heb ik al bestreden :D

Niet iedereen heeft de behoefte om er mee te koop te lopen.klopt, doe ik ook niet .niet exact dan tenminste.......maarrrrrrrrrrrrrr ..........dit is zo ongeveer de enige plek waar het "kan " ; anoniem op een sexpijlerT ....... ook wel een verschil of je dat hier vertelt of op je werk ofzo.
Dat is ook weer waar BGB :D

Ik moet de stukjes van Gilly maar niet meer lezen, kan ik me er ook niet aan irriteren ;)
Hoi Gilly!

Leuk om je ervaringen te lezen!Zolang jij je goed voelt bij wat je doet en eerlijk bent naar de mensen waar je sex mee hebt zie ik t probleem niet....Als ik strax bevallen ben kom je bij ons dan een geil weekend beleven..??

Dank je persphone en bianca. Ze zeggen wel eens dat ik een nympf ben, nou ja, shit happens. Ben ooit verslaafd geweest aan drugs, dan is dit vele male beter. Ik geniet ervan, doe andere ook nog plezier, en ik hou me goeie figuurtje daardoor.

Haha. Ik geniet van me leven, ben voorzichtig, en ook al heb ik borderline, ken me grenzen nog wel hoor.

Kuss kuss Gilly

quote:Het was 'gewoon' een vraag.

Een nymfomane is naar mijn weten iemand (idd een vrouw) die een onverzadigbare drang naar seks heeft.

Gilly moet het inderdaad allemaal zelf weten. En of ze er iemand kwaad mee doet? Geen idee, hopelijk niet zichzelf. Gilly is een bordeliner dus in hoeverre kan ze goed in schatten waar ze mee bezig is.

Ik vind het alleen zo jammer dat als je het niet goedkeurt wat zij doet, je gelijk jaloers bent of preuts.

Niet iedereen heeft de behoefte om er mee te koop te lopen.

Nee nee, ik denk niet dat je preuts bent. Ik erger me vaak aan dat opgeilsfeertje wat in veel topics hangt, en doe daar ook niet aan mee.

Maar: ik begrijp niet hoe je iets kunt afkeuren terwijl het niemand schaadt. Ik heb maar 1 regel: doe wat je wilt zolang niemand gekwetst raakt.

Mooi gesproken!!!! Jouw baan lijkt me ook wel wat...... krijg ik er nog geld voor ook, mmmm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven