eerste keer seks

11-02-2013 20:15 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste forrumers , ik krijg de eerste keer seks.

ik heb tips nodig.

van voorspel en alles weet ik alles af.

maar van seks nog niks.

hoe zorg ik ervoor dat ze niet afknapt.

en wat is het fijnste voor haar?

ik heb echt geen idee hoe seks meot erin en eruitsteken is zo kort door de bocht he graag alleen serieuze reacties.

ik ben 20 en zij is 17.
Haal een boek in de bibliotheek.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon rustig aan doen. Zij zal je wel aangeven wat lekker is en niet. Niet nerveus zijn. Een boek vooraf lezen, zoals hierboven geopperd, is geen gek idee. Maar wees vooral jezelf. Je moet niets. Je mag wel iets, namelijk samen genieten.
Alles is liefde
Je krijgt geen seks, je gaat seks hebben. Seks krijgen klinkt erg passief, en dat is wat je niet wil

Neem de tijd, doe het rustig aan, luister goed naar haar (ademhaling, maar ook naar wat ze zegt), doe voorzichtig, vraag gerust of ze het lekker vind (of niet), en geef aan wat jij lekker vindt (of niet). Neem de tijd, zodat zij de kans heeft voldoende opgewonden te raken. Ga niet als een malle in een half uurtje iets afraffelen. Gebruik glijmiddel, leg een kussen onder haar billen zodat ze iets omhoog komt en geniet er vooral van

En als het niet lukt, of een van jullie niet meer wil, ongeacht het moment gewoon lekker stoppen.
Hmm even denken...

Zorg voor de goede omstandigheden. Dat jullie niet gesnapt kunnen worden, je mobiel op stil etc. Misschien een leuk gedimd licht en zachte muziek?

het fijnste voor haar is dat je goed oplet of jij het nog leuk vind en of zij dat vindt. Dat het voorspel goed gaat wil niet persé zeggen dat er ook geneukt moet worden. Dus stap voor stap, hou elkaar in de gaten of het nog allemaal goed gaat.

Oefen het omdoen van condooms, best lastig in het heetst van de strijd.

en het neuken zelf, verzeker jezelf ervan dat ze goed nat is en doe vooral rustig aan. Het is veel fijner als meisje om aan te geven dat het wat harder of sneller kan dan om aan te geven dat het te snel gaat. Hou in de gaten of ze het fijn vindt. Vraag ernaar en zeg ook wat je er zelf van vindt. Ga er niet vanuit dat je ook klaarkomt de eerste keer. Alhoewel je juist ook direct kan klaarkomen omdat het zo spannend is. Dat kan natuurlijk ook.

Vergeet niet na het neuken het condoom vast te houden bij het terugtrekken.

Ik weet niet of je je vriendin klaar kunt laten komen maar dat zou misschien een goed idee zijn voor na het neuken. klaarkomen door neuken lukt bijna nooit, zeker niet de eerste keer.

Vergeet het naspel niet, lekker kriebelen en aaien en lieve woordjes zeggen.

Ik wens jullie heel veel plezier, zelf heb ik er hele goede herinneringen aan! (ook al is het heel lang geleden)
Oh, en doe het vooral veilig! Zorg dat je voldoende condooms bij je hebt (en niet maar eentje waar je dan spontaan van de zenuwen een gat in trekt).
oh thomas dat kussen vind ik een goed idee. maar of het in de sfeer past?

Ik raad je af om meteen standjes af te gaan werken. Doggy style zou ik zeker niet doen, is vrij onpersoonlijk voor de eerste ervaringen waarbij je juist veel contact moet hebben met elkaar om te ervaren hoe de ander het vergaat.

Goede tip ook niet alleen luisteren naar wat ze zegt maar ook hoe ze kijkt, ademt en andere lichaamstaal.
Cuuuutttee! sorry dat was een totaal niet nuttige bijdrage.

Maar inderdaad doe het rustig aan, lukt het de eerste keer niet, twijfel niet aan jezelf of aan haar, het kan weleens mislopen door de zenuwen, jullie zouden de eersten niet zijn...
dankjullie wel allemaal is inderdaad super lastig voor mij ben zenuwachtig denk alleen maar een een ding de laatste weken en ben helemaal gek maar duurt nog even want dr ouders zijn altijd thuis dus kan nog weken duren
Juist als je er zo op gefocust bent gaat het zo vaak mis want dan móet je ook nog presteren (nee hoor, hoeft niet). Heel eerlijk de eerste keer is zeker speciaal maar het is absoluut niet de fijnste sex die je ooit gaat hebben. Maar de ontdekkingstocht eromheen is natuurlijk des te leuker

Het komt met de tijd echt wel goed hoor, laat het even op zijn beloop want een jonge die alleen maar aan 1 ding denkt is niet sexy!
Er is al goede raad gegeven hier.

Doe het rustig aan, vraag haar vooral of alles goed is, en het naar haar zin is, zorg dat ze eerst voldoende opgewonden is, de eerste keer is neit zo héeel pretttig voor een vrouw, het is voor mij al jáaren geleden maar ik weet nog goed dat het geen pretje was.

Ga niet met standjes werken, heeft totaal geen zin, de eerste keer is vol '' pijn '', spanning, en zenuwen, dat schiet dan niet op.. alleen maar meer kans op genante momenten hahaha!

Succes en veel plezier.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
maar als onze ouders altijd thuis zijn kan het nergens anders buiten auto ga ik echt niet doen of hotel maarja hoe kan ik zorgen dat het wel op een normale plek kan met privency?
Ja dat kan dus alleen in een hotel of thuis in je bed @ TO.

In de auto is trouwens niks mis mee, heb ik ook weleens met mijn toenmalig vriendje gedaan in de beginjaren Hahah! Echt handig is ook anders.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Oh en als je denkt dat je binnen 1 min gaat klaarkomen is wellicht vooraf even jezelf helpen een goed idee volgens mij kom je dan daarnaar niet zo snel klaar.

En geen vrienden die soms even weg zijn?
Oh en als je denkt dat je binnen 1 min gaat klaarkomen is wellicht vooraf even jezelf helpen een goed idee volgens mij kom je dan daarnaar niet zo snel klaar.

En geen vrienden die soms even weg zijn?
daar wil ze niet aan beginnen haha wat ik wel snap hoor
Uhhhmm....ik weet niet hoeveel mensen hun eerste keer in de auto hebben meegemaakt maar ik hoor er in ieder geval al bij. Niks mis mee, toch?

Ja, als er betere opties zijn graag natuurlijk. Maar als die ontbreken...

Paradise by the dashboardlight dan maar!
Nou ikke niet hoor Anouar, ik was een romanticus en ging voor het comfort van zijn bed
Haha, Snyggin: jij had je beschikking tot een lover-to-be met bed, dat is iets anders ;))

Deze romanticus-zonder-bed ( destijds dan, hė) heeft toch warme herinneringen aan ons huisje op wielen. Donker weggetje, muziek aan, beslagen ramen, stapje voor stapje......pffffff, hot!

Kom daar nu nog maar eens om, haha;)

Enjoy, TO!
Gewoon Wel een hotel
Bestaat www.hoehetmoet.nl niet meer?
quote:wished- schreef op 11 februari 2013 @ 21:06:

Er is al goede raad gegeven hier.

Doe het rustig aan, vraag haar vooral of alles goed is, en het naar haar zin is, zorg dat ze eerst voldoende opgewonden is, de eerste keer is neit zo héeel pretttig voor een vrouw, het is voor mij al jáaren geleden maar ik weet nog goed dat het geen pretje was.

Ga niet met standjes werken, heeft totaal geen zin, de eerste keer is vol '' pijn '', spanning, en zenuwen, dat schiet dan niet op.. alleen maar meer kans op genante momenten hahaha!

Succes en veel plezier.k heb voor de eerste keer seks zij is 17 en ik ben al haar 3de haha is meestal anderzom best wel raar
Joh, heb nu 2 keer meegemaakt dat ik de jongen/man eerste was... en beide keren kwamen ze voortijdig klaar Alleen al van het idee dat het ervan zou komen, ging ie af! Maak daar geen probleem van, wacht even en probeer het later weer.

Relax en geniet ervan!
is goed bedankt voor alles tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven