Eerste keer

07-12-2011 21:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,

Ik zit ergens mee. Heb een super leuke jongen leren kennen, en we praten ook wel eens over sex enzo. Zijn ook wel verder gegaan, hij heeft mij gevingerd. Maar hij denk volgens mij dat ik alles al heb gedaan terwijl ik nog maagd ben.. Wat moet ik doen?

Gewoon laten gebeuren als het zover komt, of moet ik het toch eerst zeggen.
Ik zou het wel zeggen. Kan hij er rekening mee houden en net ietsje voorzichtiger zijn. Is wel zo fijn voor een eerste keer.
Zeggen. Denk je aan voorbehoedsmiddelen?
Uiteraard
Ik zou het er over hebben, maakt het net wat meer ontspannen. Wie weet is hij ook nog wel maagd?
Zeggen
Voorbehoedsmiddelen is dus: het condoom tegen soa's en de pil of een andere hormonaalhoudende anticonceptiemiddel tegen zwangerschappen. Veel mensen weten niet dat condooms niet voldoende beschermen tegen zwangerschappen.

Zo en dan nu ontopic: ik denk dat je pas met iemand naar bed moet gaan als je je bij hem op je gemak voelt en je niet eens het idee hebt moeilijk te moeten doen over je maagdelijkheid. Hebben jullie het nog nooit gehad over seks?
Occam's razor
De 1e keer zou ik bewaren voor de jongen waar je een relatie mee hebt. En niet eerder...
Debora, onzin. Als een condoom goed gebruikt wordt is het veilig zat.
Ja, vertellen hoor. Is het voor jou minder spannend en kan hij er rekening mee houden!
Waarom zou je het niet vertellen?

Stel dat je bloed verliest ( wat toch vaak gebeurd) dan weet hij het toch wel en vraagt hij zich waarschijnlijk af waarom je niks gezegd hebt.

Of hij moet al denken dat je ongesteld bent geworden natuurlijk.

Het is wel fijn voor hem om te weten dat hij even voorzichtig moet doen, en geloof me, voor jou ook!
Gewoon vertellen.

Als jij je niet veilig/vertrouwd genoeg voelt bij hem om te vertellen dat je nog maagd bent, vraag ik me af of je er wel aan toe bent on stukje met hem te hebben. Misschien nog even wachten en elkaar beter keren kennen? Persoonlijk vind ik dit niet een geweldige basis voor de eerste keer seks.
Hoe kan het nou dat je meer twijfelt over al dan niet vertellen, dan over of je sex met hem wilt?
quote:yette schreef op 07 december 2011 @ 21:55:

Hoe kan het nou dat je meer twijfelt over al dan niet vertellen, dan over of je sex met hem wilt?

Misschien twijfelt ze erover of dat ze het moet vertellen of niet, omdat ze wellicht denkt dat de jongen haar dan niet meer wilt als hij weet dat zij het nog nooit heeft gedaan?

Ik zou als ik jou was TO wel tegen die jongen zeggen, dat is als je écht écht verder met hem wilt gaan.
Altijd zeggen meid. Mijn ex-vriend liet mij vroeger geloven dat hij heel veel ervaring had. Bleek na een paar maanden dat ik zijn eerste was geweest. Ik was erg gekwetst toen, heb hem uiteindelijk wel vergeven maar heb er wel moeite mee gehad. Nu is het bij jou niet zo dat je gelogen hebt (toch?) maar je moet je niet anders voordoen dan je bent. Succes.
quote:Debora schreef op 07 december 2011 @ 21:27:

Voorbehoedsmiddelen is dus: het condoom tegen soa's en de pil of een andere hormonaalhoudende anticonceptiemiddel tegen zwangerschappen. Veel mensen weten niet dat condooms niet voldoende beschermen tegen zwangerschappen.

Als een condoom niet voldoende beschermt tegen zwangerschappen, beschermt het dus ook niet tegen tegen soa's
Dit moet je altijd zeggen. Wat heb je te verliezen?

Het is juist speciaal als hij jou mag ontmaagden.

Alleen moet je het wel zelf willen.. en zorgen dat je niet zwanger raakt of een SOA krijgt.. want dan ben je veel verder van huis !
vertellen, een extra klodder spuug maakt een wereld van verschil!
Dankje ! Het is misschien wel verstandiger ja. En het is juist dat ik me zo goed bij hem voel, gelijk de eerste x dat ik hem zag, en nu nog steeds.

En heb verder ook niet over gelogen ofzo, maar heb het idee dat hij wel hoge verwachtingen van mij heeft ofzo.. Ik weet het niet.
Eens met Tinkeldel en Lil 90

Als die jongen af zou knappen hierop, dan is hij het ook niet waard om een relatie of sex mee te hebben.
quote:inge_1992 schreef op 07 december 2011 @ 22:53:

Dankje ! Het is misschien wel verstandiger ja. En het is juist dat ik me zo goed bij hem voel, gelijk de eerste x dat ik hem zag, en nu nog steeds.

En heb verder ook niet over gelogen ofzo, maar heb het idee dat hij wel hoge verwachtingen van mij heeft ofzo.. Ik weet het niet.

over zijn verwachtingen hoef je je niet druk te maken.

het blijft voor een jongen toch iets heel bijzonders om een meisje te ontmaagden.

je kunt eigenlijk niks fout doen, alleen hij ;)
Je hoeft niet bang te zijn dat hij hoge verwachtingen heeft.

Mannen denken namelijk niet zo complex.
Ik weet niet hoe oud hij is natuulijk. Maar als jij 19? bent en hij iets vergelijkbaars valt er voor hem ook nog een hoop te leren waarschijnlijk.Elke partner is anders of je nou maagd bent of niet .Niemand verwacht dat je de eerte keer alles kan. Oefening baart kunst.

Maar zeker vertellen...
quote:vlaflips schreef op 07 december 2011 @ 22:54:

[...]

over zijn verwachtingen hoef je je niet druk te maken.

het blijft voor een jongen toch iets heel bijzonders om een meisje te ontmaagden.

je kunt eigenlijk niks fout doen, alleen hij ;)Vind dit een lief berichtje van je vlaflips! (Mag ook wel eens gezegd worden toch;))
En waarom zou je je er voor schamen?

Als je nou 40 was en je had het nog nooit gedaan, kon ik me dat enigszins voorstellen.

Maar je bent (denk ik) 19, dat is toch een mooie leeftijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven