Eerste keer

07-12-2011 21:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,

Ik zit ergens mee. Heb een super leuke jongen leren kennen, en we praten ook wel eens over sex enzo. Zijn ook wel verder gegaan, hij heeft mij gevingerd. Maar hij denk volgens mij dat ik alles al heb gedaan terwijl ik nog maagd ben.. Wat moet ik doen?

Gewoon laten gebeuren als het zover komt, of moet ik het toch eerst zeggen.
Hij zal zijn geluk niet op kunnen als hij hoort dat je maagd bent. Dus maak je niet druk. Maar ook niet dik. Dus wel voorbehoedsmiddelen he!
quote:thijs72 schreef op 08 december 2011 @ 09:39:

Hij zal zijn geluk niet op kunnen als hij hoort dat je maagd bent. Dus maak je niet druk. Maar ook niet dik. Dus wel voorbehoedsmiddelen he!. Gewoon vertellen, vindt ie waarschijnlijk helemaal niet erg.
Natuurlijk niet erg. Welke man wil nou geen maagd van 19?
quote:thijs72 schreef op 08 december 2011 @ 10:05:

Natuurlijk niet erg. Welke man wil nou geen maagd van 19?Ik kan me voorstellen dat sommige mannen liever een ervaren vrouw willen (al dan niet van 19). Vandaar.
quote:Liquorice schreef op 08 december 2011 @ 10:23:

Ik kan me voorstellen dat sommige mannen liever een ervaren vrouw willen (al dan niet van 19). Vandaar.Sommige mannen ja, zo'n 1 op 1000 schat ik.
quote:VisitorFromMars schreef op 08 december 2011 @ 11:55:

[...]

Sommige mannen ja, zo'n 1 op 1000 schat ik.Echt? Veel mannen hebben liever een onervaren vrouw dan een ervaren? Wow, een eyeopener. Er is dus nog hoop voor mij .
quote:Liquorice schreef op 08 december 2011 @ 10:23:

[...]

Ik kan me voorstellen dat sommige mannen liever een ervaren vrouw willen (al dan niet van 19). Vandaar.

mwah, ik heb twee meisje mogen ontmaagden.

met een daarvan ook een lange relatie gehad.

toch vergeet je die eerste keer niet.

ja het is bloederig, echt lekker vind ze het niet in den beginne en ze zal nog onzeker zijn en niet weten wat te doen.

toch zou ik liever dat moment nog een keer weer ervaren als sex met een dame die zo ervaren is al kim holland.

dat onschuldige en stuntelige heeft ook iets magisch.
quote:Lil90 schreef op 07 december 2011 @ 21:57:

[...]

Misschien twijfelt ze erover of dat ze het moet vertellen of niet, omdat ze wellicht denkt dat de jongen haar dan niet meer wilt als hij weet dat zij het nog nooit heeft gedaan?

Ik zou als ik jou was TO wel tegen die jongen zeggen, dat is als je écht écht verder met hem wilt gaan.

O, is dat d \e nieuwste trent? Maagdelijk is niet meer ok? Wat is dan het minimumaantal aan ervaringen waardoor een jongen je wel goed genoeg vindt?

En TO, als je niet samen over seks kan praten, dan moet je het helemaal nog niet doen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:winkelfanaat schreef op 07 december 2011 @ 22:28:

[...]

Als een condoom niet voldoende beschermt tegen zwangerschappen, beschermt het dus ook niet tegen tegen soa's Zelfs postbus propagandeert DubbelDutch. Pil en condoom.
Ik zou het zeker even met hem bespreken. Wel zo prettig voor jou, maar ook voor hem.
quote:Fame schreef op 08 december 2011 @ 16:29:

[...]

O, is dat d \e nieuwste trent? Maagdelijk is niet meer ok? Wat is dan het minimumaantal aan ervaringen waardoor een jongen je wel goed genoeg vindt?

En TO, als je niet samen over seks kan praten, dan moet je het helemaal nog niet doen!Ik weet het niet hoor! Ik zeg niet dat het niet ok is. Maar er zullen best meiden zijn die het om die reden (dat de ervaren man dus afknapt) niet durven te vertellen. En er zullen vast van die lullo's rondlopen die erop afknappen.
quote:Lil90 schreef op 08 december 2011 @ 17:02:

[...]

Ik weet het niet hoor! Ik zeg niet dat het niet ok is. Maar er zullen best meiden zijn die het om die reden (dat de ervaren man dus afknapt) niet durven te vertellen. En er zullen vast van die lullo's rondlopen die erop afknappen.Ik tel er op dit topic al twee of drie die er geen problemen mee hebben en het zelfs een turn-on lijken te vinden. Geen idee of ze representatief zijn voor het mannelijk geslacht als geheel. Polletje doen dan maar ?
quote:Lil90 schreef op 08 december 2011 @ 17:02:

[...]

Ik weet het niet hoor! Ik zeg niet dat het niet ok is. Maar er zullen best meiden zijn die het om die reden (dat de ervaren man dus afknapt) niet durven te vertellen. En er zullen vast van die lullo's rondlopen die erop afknappen.Hallo! Met een lullo ga je toch geen seks hebben? Dat is dan gelijk een slechte lullo-test om dit onderwerp even in de groep te gooien. Nou geloof mij maar, hij zal geen nee zeggen, want dan kan hij weer pochenbij zijn vrienden dat hij de zoveelste maagd heeft ontmaagd en gedumpt daarna waarschijnlijk.
quote:Fame schreef op 08 december 2011 @ 18:45:

[...]

Hallo! Met een lullo ga je toch geen seks hebben? Dat is dan gelijk een slechte lullo-test om dit onderwerp even in de groep te gooien. Nou geloof mij maar, hij zal geen nee zeggen, want dan kan hij weer pochenbij zijn vrienden dat hij de zoveelste maagd heeft ontmaagd en gedumpt daarna waarschijnlijk. Ik ga geen seks hebben met een lullo nee, maar sommige meiden vallen wel voor lullo's :P Ik zeg ook niet dat de jongen van TO nee zal zeggen, ik bedoel meer dat er vast wel een aantal jongens zijn (ook al zijn het er maar weinig) die liever een ervaren meid in bed hebben. Maar zoals Liquorice zei, moeten we maar een poll staten hierover haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven