eigen lichaam betasten

20-04-2012 18:42 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hoe staan jullie er eigenlijk tegen over om je eigenlichaam te betasten tijdens de sex met je vriend of voor de heren je vriendin?

ik streel me zelf wels tijdens de vrijpartij of doe wat bij mezelf.In het begin vond ik het wel appart maar daar ben ik nu wel overheen. Schaam me er niet voor vind het zelfs erg lekker.

Me vriend vind het zelfs erg geil hahah dat ik dit doe. waar hij bij is

Doe jullie dit ook?

Hoe staan jullie hier tegen over?
Is toch heel normaal? Stel je voor!
Niet zo heel schokkend hier hoor. Maar leuk dat jullie er zoveel plezier in hebben. Op naar de volgende ontdekking!
*sarcastische modus aan*

Je eigen lijf betasten!?! Is u wel helemaal goed

*sarcastische modus uit*
Lijkt me niks mis mee en als je vriend het ook nog eens geil vind prima toch
Ik ben er nog nooit bewust mee bezig geweest, maar volgens mij doe ik dat ook ja, al vond ik vriends lijf fijner. (ex)
Maar ben u een gewone bosvrouw of een boswezen?
ik bevredig mezelf ook wels waar hij bij is en dan trekt hij zich zelf af.

Tijdens het neuken vind ik het heerlijk om over me heuveltje te aaien

Doe jij hier ook aan mee dan
Nee, nooit je eigen lijf aanraken. Dan denkt je partner dat je hem niet goed vindt!

:nO:
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als ik niet vastgebonden lig wil ik dat nog wel es doen ja.
En toch hè.. en toch...

Ik had laatst een een rendez vous met een meneer die het erg leuk vond zijn eigen lijf aan te raken en dan vooral zijn tepels. Ik vond het niet erg opwindend, een klein beetje gek zelfs en ook een ietsje een afknapper.

Bukt zich alvast om de tomaten te ontwijken...
Waarom Roos?
Moet natuurlijk wel ter verhoging van de algehele feestvreugde zijn. Niet ter verheerlijking van diegene zelf, dan lijkt het mij ook wel een afknapper, Rooss.

Alsof je een rekwisiet bent in zijn solovoorstelling of zo.
quote:Rooss4 schreef op 20 april 2012 @ 19:05:

En toch hè.. en toch...

Ik had laatst een een rendez vous met een meneer die het erg leuk vond zijn eigen lijf aan te raken en dan vooral zijn tepels. Ik vond het niet erg opwindend, een klein beetje gek zelfs en ook een ietsje een afknapper.

Bukt zich alvast om de tomaten te ontwijken... ik heb beeld...
quote:bammetjebamie schreef op 20 april 2012 @ 19:04:

Als ik niet vastgebonden lig wil ik dat nog wel es doen ja.
Huh?! Mijn eigen lijf aanraken?! Zo ben ik niet opgevoed hoor!

Ik doe alles met mijn handen boven de dekens. Ok, het is wel een gesjouw met die dekens hoor.. Onder de douche, op de tafel, in de auto
@Fame: gefeliciteerd, jij snapt mannen. ;)
@bosvrouw...ik las je berichtje en dacht dat het berichtje van een jonge meid kwam gezien de vraag.

Ik zie dat je 33 bent....moet eerlijk bekennen dat ik de vraag dan enigszins vreemd vindt. Of is het zo dat je nog niet heel lang actief bent op seksueel gebied?

Of...ben ik gewoon zo bedorven dat ik het heel normaal vind als je dat doet vanaf het eerste moment van seksueel contact, kan ook natuurlijk?!

Btw ik speelde al veel langer daarvoor, maar dan alleen en een spiegel
quote:Rooss4 schreef op 20 april 2012 @ 19:05:

En toch hè.. en toch...

Bukt zich alvast om de tomaten te ontwijken...

nou....

ik heb sinds een paar weken een vriendje-in-wording en als hij bijna klaarkomt dan doet hij 'iets met zijn hand achterlangs'. Inmiddels denk ik te weten dat hij simpelweg op de 'stam' van zijn penis druk uitoefent, maar helemaal zeker weet ik het nog steeds niet en ik vind het ergens best eeeh... "gek".

Neemt niet weg dat ik het 'over het algemeen genomen' heel erg prettig vind wanneer een bedpartner zich volledig kan overgeven (en mij het gevoel geeft dat ik dat kan doen), en voor mij hoort 'jezelf betasten wanneer die neiging opkomt' daar zéker bij.
Hoe zou het toch komen dat ik vanaf het begin het gevoel had/heb dan "bosvrouw" eigenlijk een"bosjesman" is....?
quote:luckyjane schreef op 21 april 2012 @ 00:47:

Hoe zou het toch komen dat ik vanaf het begin het gevoel had/heb dan "bosvrouw" eigenlijk een"bosjesman" is....?Geen idee, waarom denk je dat?
quote:jaschenca_2 schreef op 21 april 2012 @ 00:57:

[...]

Geen idee, waarom denk je dat?Omdat ik denk dat een vrouw van 33 wel weet hoe zij lichamelijk in elkaar steekt en weet hoe een vrouw reageert en doet tijdens de seks. Daar hoef je geen vraag over te stellen. Maar een man....?
quote:nellaaa schreef op 20 april 2012 @ 19:11:

Waarom Roos?

Waarom ik buk voor de tomaten?

Of waarom ik hem niet zo geil vond? Wat bedoel je precies?
quote:luckyjane schreef op 21 april 2012 @ 00:47:

Hoe zou het toch komen dat ik vanaf het begin het gevoel had/heb dan "bosvrouw" eigenlijk een"bosjesman" is....?Maakt voor de discussie nog niet eens zoveel uit. En waarom elke TO in twijfel trekken... hoeft niet toch?
quote:Rooss4 schreef op 21 april 2012 @ 01:34:

[...]

Maakt voor de discussie nog niet eens zoveel uit. En waarom elke TO in twijfel trekken... hoeft niet toch?Ik heb nog nooit een TO in twijfel getrokken. Zelfs niet bij Willem21 of bij Martin81. Ik kan het mis hebben, maar hier heb ik mijn twijfels bij, Ook al omdat TO niet reageert, snap je?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven