eigen lichaam betasten
vrijdag 20 april 2012 om 18:42
Hoi,
Hoe staan jullie er eigenlijk tegen over om je eigenlichaam te betasten tijdens de sex met je vriend of voor de heren je vriendin?
ik streel me zelf wels tijdens de vrijpartij of doe wat bij mezelf.In het begin vond ik het wel appart maar daar ben ik nu wel overheen. Schaam me er niet voor vind het zelfs erg lekker.
Me vriend vind het zelfs erg geil hahah dat ik dit doe. waar hij bij is
Doe jullie dit ook?
Hoe staan jullie hier tegen over?
Hoe staan jullie er eigenlijk tegen over om je eigenlichaam te betasten tijdens de sex met je vriend of voor de heren je vriendin?
ik streel me zelf wels tijdens de vrijpartij of doe wat bij mezelf.In het begin vond ik het wel appart maar daar ben ik nu wel overheen. Schaam me er niet voor vind het zelfs erg lekker.
Me vriend vind het zelfs erg geil hahah dat ik dit doe. waar hij bij is
Doe jullie dit ook?
Hoe staan jullie hier tegen over?
zaterdag 21 april 2012 om 01:49
quote:nellaaa schreef op 20 april 2012 @ 18:45:
*sarcastische modus aan*
Je eigen lijf betasten!?! Is u wel helemaal goed
*sarcastische modus uit*
Als je het inderdaad al zo benoemd 'mijn lichaam betasten' snap ik wel dat je dit een vreselijk taboe vind.. Noem het beestje gewoon bij de naam: masturberen, zelfbevrediging etc..
Maar nee, daar is niets raars aan.
*sarcastische modus aan*
Je eigen lijf betasten!?! Is u wel helemaal goed
*sarcastische modus uit*
Als je het inderdaad al zo benoemd 'mijn lichaam betasten' snap ik wel dat je dit een vreselijk taboe vind.. Noem het beestje gewoon bij de naam: masturberen, zelfbevrediging etc..
Maar nee, daar is niets raars aan.
zaterdag 21 april 2012 om 01:51
quote:zeniiba schreef op 20 april 2012 @ 23:40:
[...]
nou....
ik heb sinds een paar weken een vriendje-in-wording en als hij bijna klaarkomt dan doet hij 'iets met zijn hand achterlangs'. Inmiddels denk ik te weten dat hij simpelweg op de 'stam' van zijn penis druk uitoefent, maar helemaal zeker weet ik het nog steeds niet en ik vind het ergens best eeeh... "gek".
Neemt niet weg dat ik het 'over het algemeen genomen' heel erg prettig vind wanneer een bedpartner zich volledig kan overgeven en mij het gevoel geeft dat ik dan kan doen en voor mij hoort 'jezelf betasten wanneer die neiging opkomt' daar zéker bij.Misschien drukt ie op zn perineum (stukje huid tussen anus en balzak) of (niet schrikken, haha) bevredigt hij zichzelf anaal, daarbinnen zit namelijk de mannelijke g-spot
[...]
nou....
ik heb sinds een paar weken een vriendje-in-wording en als hij bijna klaarkomt dan doet hij 'iets met zijn hand achterlangs'. Inmiddels denk ik te weten dat hij simpelweg op de 'stam' van zijn penis druk uitoefent, maar helemaal zeker weet ik het nog steeds niet en ik vind het ergens best eeeh... "gek".
Neemt niet weg dat ik het 'over het algemeen genomen' heel erg prettig vind wanneer een bedpartner zich volledig kan overgeven en mij het gevoel geeft dat ik dan kan doen en voor mij hoort 'jezelf betasten wanneer die neiging opkomt' daar zéker bij.Misschien drukt ie op zn perineum (stukje huid tussen anus en balzak) of (niet schrikken, haha) bevredigt hij zichzelf anaal, daarbinnen zit namelijk de mannelijke g-spot
zaterdag 21 april 2012 om 01:53
quote:bosvrouw schreef op 20 april 2012 @ 19:00:
ik bevredig mezelf ook wels waar hij bij is en dan trekt hij zich zelf af.
Tijdens het neuken vind ik het heerlijk om over me heuveltje te aaien
Doe jij hier ook aan mee danOk, dit is dus echt een kerel die dit schrijft. Een vrouw schrijft echt niet zo.. Krijg hier echt zo'n 'ik ben een brave huisvrouw met kuise taal die iets stouts doet'. bleh en dan afrukken op de reacties.. Hopen dat wij even gaan vertellen hoe wij onszelf bevredigen tijdens de seks. Triest hoor.
ik bevredig mezelf ook wels waar hij bij is en dan trekt hij zich zelf af.
Tijdens het neuken vind ik het heerlijk om over me heuveltje te aaien
Doe jij hier ook aan mee danOk, dit is dus echt een kerel die dit schrijft. Een vrouw schrijft echt niet zo.. Krijg hier echt zo'n 'ik ben een brave huisvrouw met kuise taal die iets stouts doet'. bleh en dan afrukken op de reacties.. Hopen dat wij even gaan vertellen hoe wij onszelf bevredigen tijdens de seks. Triest hoor.
zaterdag 21 april 2012 om 01:54
LJ, TO reageert wel hoor.. alleen op een iets kristelijker tijdstip. Ze heeft om 7 uur nog geschreven dat ze over "me heuveltje aait".
Ik heb het ook niet zozeer over jou hoor.. het gebeurt vaker dan een TO voor een rukkende kerel wordt aangezien. Beetje jammer... vooral als het voor de discussie niet eens zoveel uitmaakt.
Ik heb het ook niet zozeer over jou hoor.. het gebeurt vaker dan een TO voor een rukkende kerel wordt aangezien. Beetje jammer... vooral als het voor de discussie niet eens zoveel uitmaakt.
zaterdag 21 april 2012 om 01:55
quote:gucciguilty schreef op 21 april 2012 @ 01:53:
[...]
Ok, dit is dus echt een kerel die dit schrijft. Een vrouw schrijft echt niet zo..
Triest hoor.
Wow, wat knap van jou... dat jij aan 5 woorden kan zien dat het hier om een kerel gaat!
Als ik volgende keer een glazenbol issue heb, roep ik jou even.
[...]
Ok, dit is dus echt een kerel die dit schrijft. Een vrouw schrijft echt niet zo..
Triest hoor.
Wow, wat knap van jou... dat jij aan 5 woorden kan zien dat het hier om een kerel gaat!
Als ik volgende keer een glazenbol issue heb, roep ik jou even.
zaterdag 21 april 2012 om 01:57
quote:gucciguilty schreef op 21 april 2012 @ 01:51:
[...]
Misschien drukt ie op zn perineum (stukje huid tussen anus en balzak) of (niet schrikken, haha) bevredigt hij zichzelf anaal, daarbinnen zit namelijk de mannelijke g-spot hihi, nee ik schrik niet. Dit zijn ook de twee opties die ik in gedachten heb. Heb hem ook gevraagd wat hij nou precies doet, maar kreeg niet een heel duidelijk antwoord. Bij het woord perineum keek hij vooral een beetje glazig. Het is een geweldige vent, maar nog niet overdadig ervaren. Ik ga ervan uit dat het in de loop der tijd wel duidelijk zal worden wat hij precies 'uitspookt'. Aansluitend op dit topic: ik vind het, alhoewel mysterieus en ietwat onbevredigend dat ik niet precies weet hoe of wat, wél prettig dat hij dat, wat het ook is, gewoon doet.
[...]
Misschien drukt ie op zn perineum (stukje huid tussen anus en balzak) of (niet schrikken, haha) bevredigt hij zichzelf anaal, daarbinnen zit namelijk de mannelijke g-spot hihi, nee ik schrik niet. Dit zijn ook de twee opties die ik in gedachten heb. Heb hem ook gevraagd wat hij nou precies doet, maar kreeg niet een heel duidelijk antwoord. Bij het woord perineum keek hij vooral een beetje glazig. Het is een geweldige vent, maar nog niet overdadig ervaren. Ik ga ervan uit dat het in de loop der tijd wel duidelijk zal worden wat hij precies 'uitspookt'. Aansluitend op dit topic: ik vind het, alhoewel mysterieus en ietwat onbevredigend dat ik niet precies weet hoe of wat, wél prettig dat hij dat, wat het ook is, gewoon doet.
zaterdag 21 april 2012 om 02:06
dank voor de tip Nee, de communicatie is juist heel prima, veel beter en meer open dan ik gewend ben van (ook al fantastische) eerdere partners. Ik gooi het eigenlijk op: hij is gewoon relatief onervaren. Zijn antwoord was ietwat vaag en ontwijkend waardoor ik anale stimulatie nog steeds niet uitsluit, maar perinale stimulatie lijkt aannemelijker en ook dat zou hij niet duidelijker hebben kunnen uitdrukken (dan: als ik daar druk voelt het fijn) want hij kende het hele woord perineum niet (had ik al gezegd dat hij niet zo ervaren is?). We zijn echt nog in ontdekkingsfase en het zal heus tzt wel duidelijker worden. Wil het niet teveel 'uitbespreken' want ik voel me al net een tikje meer 'lerares' dan ik zou willen
zaterdag 21 april 2012 om 02:11
of gewoon drukken... been there done that, it's pretty awesome.Dus ja: alles helemaal prima Dit hele topic ontspoort nog door mij!
Punt was dus vooral dat ik zeker de eerste drie keer best een beetje verbaasd was dat hij dat zomaar deed, dat ik nog steeds nieuwsgierig ben naar wat hij nou precies doet (en of er niet toch een stukje anale stimulatie bij komt kijken), maar dat ik het ook vooral geweldig vind dat hij dat gewoon doet.
Punt was dus vooral dat ik zeker de eerste drie keer best een beetje verbaasd was dat hij dat zomaar deed, dat ik nog steeds nieuwsgierig ben naar wat hij nou precies doet (en of er niet toch een stukje anale stimulatie bij komt kijken), maar dat ik het ook vooral geweldig vind dat hij dat gewoon doet.
zaterdag 21 april 2012 om 02:19
ik zou zelfs bijna de neiging hebben om een apart topic te openen over communicatie in bed, vanwege hem. Op ochtend 1 (dag ervoor teveel gedronken, samen in bed beland) was zijn tweede vraag (na: heb je lekker geslapen?): wat zijn jouw plekjes? Ik vind het briljant! Daardoor en sindsdien communiceren we zo open en voelt het totaal niet vervelend om aanwijzingen te geven of met eigen hand in te springen (zowel voor hem als voor mij) dat onze 'leren kennen fase' echt heel erg heerlijk is.
*did I mention that I am in love?*
*did I mention that I am in love?*