En dan koop ik zoiets.

21-06-2013 14:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft cvs. En niet zo n beetje ook.

We vrijen dus eigenlijk bijna niet. 14 dagen kan ik het volhouden en daarna verleid ik m weer. Dan vrijen we en daarna gebeurd er weer 14 dagen niks. Hij wil wel vaker maar hij kan het gewoon niet. ( Hij kan wel meer niet meer maar dat doet er even niet toe)

Hij toont ook niks geen initiatief en ik baal er gewoon met de dag meer van

.

Ik heb het er net met een vriendin over gehad en ze heeft me geadviseerd een vibrator te kopen.

Maar ik heb haar gezegd dat ik zo,n ding echt niet durf te kopen. En ik durf m al helemaal niet te bestellen via internet. ( mijn man hoeft dat niet te weten) Maar mijn vriendin vind het flauwekul dat ik niet durf en heeft aangeboden om mee te gaan.

Ik vind het heel fijn dat ze dat heeft aangeboden en misschien is het ook echt wel de oplossing maar ik weet niet echt wat de gevolgen kunnen zijn van het feit dat zij weet dat ik zo,n ding heb.

Straks gaat ze het door vertellen We zijn wel allebei volwassen maar omdat het om een soort van speeltje gaat vinden veel mensen dat nogal uitermate grappig om daar flauw over te doen. En daarbij komt ook nog eens dat ik m niet als geintje heb dan maar uit noodzaak. Wat ik met dit topic wil weet ik niet.. Van me afschrijven denk ik.
quote:yasuko schreef op 21 juni 2013 @ 16:07:

Misschien is het in Noorwegen niet normaal?

Ik moest even na denken wat je bedoelde maar ik vat m al. Nee ik loop niet te dollen. Dit is echt wel serieus bedoeld.

Als ik had willen trollen dan had ik wel een profiel op een ander forum geopend en niet hier.
Ik zou zeggen dat je je op die leeftijd echt niet voor zoiets hoeft te schamen....

Maar misschien helpt dit:

Koop een vibrator bij de Etos en vraag of ze hem willen inpakken
Hebben ze daar echte tarzans in de drogisterij liggen? Of gewoon van die simpele rechte 'massagestaven'?

Ik bestel ze gewoon bij de Pabo.
Ik dacht het even.

Omdat je zo moeilijk doet over een vib.
Bij etos heb ik ze nog nooit gezien trouwens. Waarschijnlijk omdat ik er niet op let. Staan ze achter de kassa ofzo?
Wat vind je het engste dan? Dat je m koopt en dat je bang bent dat de persoon die achter de kassa staat misschien wel denkt dat je een sex verslaafde bent? Daar hoef je niet bang voor te zijn want bij sommige winkels doen ze niet anders dan vibrators en dildo s verkopen.

Of ben je bang dat jou vriendin nou iets over je weet?

Of ben je soms het bangste voor de reacties die anderen zouden kunnen geven zodra ze weten dat jij dat hebt?

Mocht dat het soms zijn dan kan ik je uit ervaring vertellen dat het voor anderen maar even leuk is en daarna houden ze er echt wel mee op omdat het tegenwoordig al bijna vanzelfsprekend is dat iemand dat heeft. Al mijn vriendinnen en ik hebben er eentje. En wij doen daar heel normaal over. Mijn vriend is vaak van huis dus ik gebruik m echt wel. Daar heb ik m ook speciaal voor gekregen van mi8jn vriendinnen
Je bent bang dat je vriendin er grapjes over maakt, maar niet dat ze grapjes maakt over je seks leven. Mijn vriendinnen weten geeneens hoe vaak ik t doe en dat hoeven ze ook niet te weten.
quote:zilvervlok schreef op 21 juni 2013 @ 16:41:

Bij etos heb ik ze nog nooit gezien trouwens. Waarschijnlijk omdat ik er niet op let. Staan ze achter de kassa ofzo?Nee, naast de zonnebrand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik snap dat het misschien kwetsend is voor je man. Maar het is niks geks en het is fijn om er eentje te hebben.

Gewoon bij de Etos kopen inderdaad. En als je niet durft in je eigen buurt ga je even naar een andere Etos. En dan neem je meteen een tube glijmiddel mee van Durex als je toch daar bent.

Niet meer met je vriendin bespreken als je denkt dat ze daar dadelijk flauw over gaat doen. Je zit er niet op te wachten dat ze straks een keer met wat wijn op grapjes gaat maken als ze bij jullie op bezoek is.
Of topic: hier n redelijk groen blaadje op t viva forum maar ik vraag t toch nog n keer (een eerdere keer werd er zeer netjes omheen gel*ld): Wie komt er uit Oslo/Noorwegen en wat is n trol buiten dat mannetje in het Sprookjesbos?
Ik snap niet oprecht wat er interessant aan zou zijn om als vriendin het over jouw vibrator te gaan hebben. Ik zou het ook volkomen oninteressant vinden als mijn buurvrouw mij morgen zou vertellen dat zij voor haar vriendin een vibrator heeft gekocht. Lekker belangrijk zeg.

Maar is dit niet een gevalletje 'Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten'. Hoe bedenk je dat je vriendin dit zou kunnen gaan doen?

Jij zou er de lol wel van inzien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:vichy02 schreef op 22 juni 2013 @ 00:11:

Of topic: hier n redelijk groen blaadje op t viva forum maar ik vraag t toch nog n keer (een eerdere keer werd er zeer netjes omheen gel*ld): Wie komt er uit Oslo/Noorwegen en wat is n trol buiten dat mannetje in het Sprookjesbos?Dit is een trol die wordt bedoeld.

Maar dan komt de mod en die zegt:

"Nie-meer-doen-nie-hè ?"

Dus dan maar zo :

Iemand uit Noorwegen

Iemand uit het Noorse sprookjesbos.

Alles om het woord 'trol' niet te gebruiken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:elninjoo schreef op 21 juni 2013 @ 16:40:

Hebben ze daar echte tarzans in de drogisterij liggen? Of gewoon van die simpele rechte 'massagestaven'?

Ik bestel ze gewoon bij de Pabo.

ik ook.

Het is geen schande.
quote:demagnumvanellen schreef op 21 juni 2013 @ 16:57:

Wat vind je het engste dan? Dat je m koopt en dat je bang bent dat de persoon die achter de kassa staat misschien wel denkt dat je een sex verslaafde bent? Daar hoef je niet bang voor te zijn want bij sommige winkels doen ze niet anders dan vibrators en dildo s verkopen.

Of ben je bang dat jou vriendin nou iets over je weet?

Of ben je soms het bangste voor de reacties die anderen zouden kunnen geven zodra ze weten dat jij dat hebt?

Mocht dat het soms zijn dan kan ik je uit ervaring vertellen dat het voor anderen maar even leuk is en daarna houden ze er echt wel mee op omdat het tegenwoordig al bijna vanzelfsprekend is dat iemand dat heeft. Al mijn vriendinnen en ik hebben er eentje. En wij doen daar heel normaal over. Mijn vriend is vaak van huis dus ik gebruik m echt wel. Daar heb ik m ook speciaal voor gekregen van mi8jn vriendinnen

mijn vriend doet alles precies goed, en ik heb er drie... dus belangrijk.

Je hoort ze te hebben.

Al is het voor samen.
Maar.... een trol heeft nooit 297 berichten.

Het loepje geeft toch wel heel duidelijk aan dat TO geen trol is dus in dit geval zou die Mod dan ook echt gelijk hebben. TO is geen trol.

Dus Vichy voordat je wellicht vanaf nu ook 'Trol' gaat roepen moet je wel even loepen. Anders staat het zo simpel.
quote:Dolores007 schreef op 22 juni 2013 @ 00:24:

[...]

mijn vriend doet alles precies goed, en ik heb er drie... dus belangrijk.

Je hoort ze te hebben.

Al is het voor samen.

Precies, mijn vriendin heeft er ook één en ik voel mee niet geïntimideerd of gepasseerd.

Hoewel ik begrijp dat het in geval van TO gevoelig kan liggen vanwege ziekte partner, denk il dat zoals bij heel veel zaken een open gesprek veel goeds zal doen.
Als man kan ik ueberhaupt nauwelijks begrijpen waarom een volwassen vrouw geen vibrator ergens in een laatje heeft.

(En juist als je er wel gewoon open over bent met je vent is het iets wat je "samen" goed kunt beleven, dus geen concurrentie maar een extraatje voor beider plezier.)

Het klinkt in mijn oren alsof je iemand bent die ook geen condooms zou durven kopen, want anders snap ik het hele probleem niet anno 2013.
geen
anoniem_147784 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 01:21
Reden: spelfout
92.38% gewijzigd
hoi
CVS psychisch? Dacht het niet. Wiki: Myalgische encefalomyelitis betekent letterlijk met spierpijn (myalgie) gepaard gaande ontsteking van het ruggenmerg en/of de hersenen (encefalitis). Het hoofdkenmerk van deze onder twee verschillende namen bekendstaande aandoening is inspanningsintolerantie: een relatief geringe inspanning leidt al tot uitputting, waarbij bovendien het herstel langer dan 24 uur duurt.

Beetje kort door de bocht om te roepen dat het alleen maar tussen de oren zit.
quote:Enn schreef op 22 juni 2013 @ 00:13:

Ik snap niet oprecht wat er interessant aan zou zijn om als vriendin het over jouw vibrator te gaan hebben. Ik zou het ook volkomen oninteressant vinden als mijn buurvrouw mij morgen zou vertellen dat zij voor haar vriendin een vibrator heeft gekocht. Lekker belangrijk zeg.

Iemand kan denken lollig te zijn en over de vibrator beginnen. Terwijl TO misschien niet wil dat haar parner dat weet omdat ze hem niet wil kwetsen. Als iemand geen seks kan hebben omdat hij ziek is kan dat pijnlijk zijn om te horen dat zijn vrouw het daar moeilijk mee heeft.

En sommige mensen zijn nu eenmaal tactloos.
Elledj......CVS staat niet synoniem voor Myalgische encefalomyelitis, CVS kan wel het gevolg ervan zijn....
Ik begin me met de seconde raarder te voelen aangezien ik geen vibrator heb .

Maar het is echt niet raar. En ik begrijp dat je je man niet wil kwetsen. Misschien 's samen over praten? Niet om toestemming te vragen maar ik begrijp dat het wellicht prettiger voelt als hij het je gunt ipv dat je het stiekem doet. En misschien is het idd voor hem een laagdrempeligere manier om iig jou te bevredigen.
Seks is echt geen levensbehoefte en zeker niet wanneer je met ernstige vermoeidheidsklachten hebt te kampen. Over seks ga ik het niet hebben maar ik zit zelf met vermoeidheidsklachten omwille van een chronische ziekte en het is slopend.

On topic: TO, overleg met jouw man, jullie zitten immers samen in het schuitje. Het kan trouwens ook mogelijk zijn dat hij zelf ook veel druk voelt om het "te moeten doen" en dan is het juist ook weer fijn voor hem als hij ook op de hoogte is van de oplossing. Misschien keert de motivatie dan zelfs een beetje terug wanneer de druk er voor hem ook af is.
CVS is vervelend, heel vervelend (heb het zelf ook), maar ik merk bij mezelf wel dat als je ook geen initiatief neemt in zaken het er niet meer van komt.

En ik denk dat seks er ook eentje van is. Seks moet aangewakkerd worden om er weer naar te verlangen is mijn eigen ervaring en ik lees/hoor het vaker om me heen.

Zo is het met veel meer dingen.

Dat je man geen initiatief neemt vind ik trouwens geen gevolg van CVS maar gemakzucht.

Misschien helpt het om het dit te laten lezen;

http://plazilla.com/30-redenen-om-regel ... -te-hebben
Voor jou is er a.s woensdagavond een lady's night.

http://m.christineleduc.n ... ratis+vibrator&pcode=1799

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven