En dan koop ik zoiets.

21-06-2013 14:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft cvs. En niet zo n beetje ook.

We vrijen dus eigenlijk bijna niet. 14 dagen kan ik het volhouden en daarna verleid ik m weer. Dan vrijen we en daarna gebeurd er weer 14 dagen niks. Hij wil wel vaker maar hij kan het gewoon niet. ( Hij kan wel meer niet meer maar dat doet er even niet toe)

Hij toont ook niks geen initiatief en ik baal er gewoon met de dag meer van

.

Ik heb het er net met een vriendin over gehad en ze heeft me geadviseerd een vibrator te kopen.

Maar ik heb haar gezegd dat ik zo,n ding echt niet durf te kopen. En ik durf m al helemaal niet te bestellen via internet. ( mijn man hoeft dat niet te weten) Maar mijn vriendin vind het flauwekul dat ik niet durf en heeft aangeboden om mee te gaan.

Ik vind het heel fijn dat ze dat heeft aangeboden en misschien is het ook echt wel de oplossing maar ik weet niet echt wat de gevolgen kunnen zijn van het feit dat zij weet dat ik zo,n ding heb.

Straks gaat ze het door vertellen We zijn wel allebei volwassen maar omdat het om een soort van speeltje gaat vinden veel mensen dat nogal uitermate grappig om daar flauw over te doen. En daarbij komt ook nog eens dat ik m niet als geintje heb dan maar uit noodzaak. Wat ik met dit topic wil weet ik niet.. Van me afschrijven denk ik.
Die dingen liggen tegenwoordig gewoon bij de Etos. Ga naar een andere stad en koop er daar een, zeg je tegen je vriendin dat je er vanaf ziet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Joh, gewoon gaan. Zoals je al zei: je bent een volwassen vrouw.

Waarom mag je man er niet van weten trouwens?
Als je je vriendin genoeg vertrouwt om je sexuele problemen mee te bespreken, kun je haar toch ook vertrouwen dat zij geen grappen zal gaan maken over een vibrator?

Wat gek dat je dat denkt.

Je vriendin adviseert je en biedt aan mee te gaan om je te steunen. Natuurlijk gaat ze dat dan niet doorvertellen of flauw over doen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Jeetje wat maak jij je druk. Ik gebruik een vibo tijdens de seks.

Hoef je toch geen geheim van te maken? Vertel het je man gewoon en klaar, zo simpel is het.
quote:missy_Acy schreef op 21 juni 2013 @ 14:55:

Joh, gewoon gaan. Zoals je al zei: je bent een volwassen vrouw.

Waarom mag je man er niet van weten trouwens?

geen idee waarom ik liever niet heb dat hij dat weet. waarschijnlijk ben ik bang dat hij zich afgewezen zal gaan voelen.

Hij kan het niet voor elkaar krijgen en zo,n ding dan wel .
En wat is er eng aan bestellen? Gewoon bij otto of wehkamp oid. En er is in Amsterdam iig een sekswinkel speciaal voor vrouwen gerund door vrouwen. Daar hoef je je niet eng te voelen.
CVS bestaat dat nog?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon bij de Etos halen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Buiten dat speeltje kopen. Waarom niet samen met je man? Als hij altijd maar te moe is dan moet het voor hem juist fijn zijn dat daar een oplossing voor is. En misschien houd hij dat ding wel voor je vast. Is niet vermoeiend en voor jou fijn.
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik denk dat er meer achter zit dan chronisch vermoeit zijn. Seks is toch eigenlijk een levensbehoefte. De man in het algemeen zou eerder minder bewegen overdag dan zo weinig seks. Is er echt niet iets anders aan de hand?
Is het nou wel zo handig om dat niet te zeggen tegen hem? Daar zullen jullie iig niet dichter van bij elkaar komen.
Heb je het er überhaupt wel eens met je man over gehad?

Speeltjes zijn ook goed samen te gebruiken hoor.
Ze zijn gewoon bij de mediamarkt verkrijgbaar.
Misschien vindt hij het helemaal niet zo erg. Misschien is hij dan al lang blij dat je iets hebt zodat hij zich niet zo schuldig hoeft te voelen. Misschien wil hij zelfs wel meedoen.
Ik zou er toch eens over gaan praten met je man. En niet met de toon 'je kan me niet bevredigen, ik koop een vibrator, de groeten'. :P

Misschien dat hij het niet zo'n probleem vindt als je het juist beargumenteert. Je kan niet al je sexuele opwinding bij hem kwijt (en hij is vreselijk opwindend ;)), en omdat je het vanzelfsprekend niet bij iemand anders gaat zoeken, zou het wel zo fijn zijn voor jullie beiden als jij jezelf kan bevredigen. Wie weet vindt hij het wel een opwindend idee? Er zijn vibrators met roterende eikels en clitoris stimulatie, dus misschien kunnen jullie jou ook wel samen bevredigen, want je kan veel aan het apparaat overlaten.
Het is toch heel normaal dat je als vrouw vibi's in huis hebt? Hoef je niet zo geheimzinnig over te doen. En misschien vindt je man 't wel hartstikke geil. En anders bestel je 'm op het adres van je vriendin als je niet wil dat je vriend het pakje aan kan nemen.
quote:nina1966 schreef op 21 juni 2013 @ 15:01:

Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik denk dat er meer achter zit dan chronisch vermoeit zijn. Seks is toch eigenlijk een levensbehoefte. De man in het algemeen zou eerder minder bewegen overdag dan zo weinig seks. Is er echt niet iets anders aan de hand?Seks is echt geen levensbehoefte hoor...
quote:viva-amber schreef op 21 juni 2013 @ 14:59:

CVS bestaat dat nog?Ik heb geen idee wat dat is?
Misschien is het in Noorwegen niet normaal?
quote:juniper213 schreef op 21 juni 2013 @ 16:05:

[...]

Ik heb geen idee wat dat is?

CVS staat voor chronisch vermoeidheids syndroom, en helaas bestaat het nog ja, heb het zelf ook 11 jaar gehad.

Totaal niet ontopic verder, maar Zilvervlok, ik heb zelf er goede ervaringen met het Nijmeegs Kenniscentrum voor Chronische Vermoeidheid. Ben daar in behandeling gegaan en een half jaar later nergens meer last van. Maar ik weet verder natuurlijk niet wat jouw man allemaal al geprobeerd heeft, dus daar kan ik verder niet over oordelen.

Inlevend in jouw man kan ik me voorstellen dat het voor hem misschien ook wel een soort opluchting is, als hij weet dat je niets meer tekort komt. Als cvs'er heb je nu eenmaal ook niet altijd zin in seks, want als je er al een keer de energie voor hebt, dan weet je dat je energie erna weer foetsie is. Als hij zich hierover minder druk hoeft te maken, zou het zelfs zo kunnen zijn dat hij uiteindelijk weer meer initiatief neemt. Want geloof me; ergens over piekeren kost een cvs'er vaak net zoveel energie als lichamelijke beweging. (maar dat hoef ik je vast niet te vertellen).

Succes!
quote:nina1966 schreef op 21 juni 2013 @ 15:01:

Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik denk dat er meer achter zit dan chronisch vermoeit zijn. Seks is toch eigenlijk een levensbehoefte. De man in het algemeen zou eerder minder bewegen overdag dan zo weinig seks. Is er echt niet iets anders aan de hand?Seks een levensbehoefte? Die is nieuw voor mij. Een van de symptomen van cvs is een verlaagd libido overigens. Cvs is zo veel meer dan alleen moe zijn. Denk ook aan bijvoorbeeld een erg slecht concentratievermogen, slecht korte termijngeheugen, spierpijn en ga zo maar door.
Nieuw: 1. water, 2. voedsel, 3. seks...hij staat al jaren in de top 3.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:elninjoo schreef op 21 juni 2013 @ 16:05:

[...]

Seks is echt geen levensbehoefte hoor...Niet in de top 5 maar voor mij toch zeker wel op plaats 6.
Bij mij komt 't niet eens in de top 10 voor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven