En dan koop ik zoiets.

21-06-2013 14:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft cvs. En niet zo n beetje ook.

We vrijen dus eigenlijk bijna niet. 14 dagen kan ik het volhouden en daarna verleid ik m weer. Dan vrijen we en daarna gebeurd er weer 14 dagen niks. Hij wil wel vaker maar hij kan het gewoon niet. ( Hij kan wel meer niet meer maar dat doet er even niet toe)

Hij toont ook niks geen initiatief en ik baal er gewoon met de dag meer van

.

Ik heb het er net met een vriendin over gehad en ze heeft me geadviseerd een vibrator te kopen.

Maar ik heb haar gezegd dat ik zo,n ding echt niet durf te kopen. En ik durf m al helemaal niet te bestellen via internet. ( mijn man hoeft dat niet te weten) Maar mijn vriendin vind het flauwekul dat ik niet durf en heeft aangeboden om mee te gaan.

Ik vind het heel fijn dat ze dat heeft aangeboden en misschien is het ook echt wel de oplossing maar ik weet niet echt wat de gevolgen kunnen zijn van het feit dat zij weet dat ik zo,n ding heb.

Straks gaat ze het door vertellen We zijn wel allebei volwassen maar omdat het om een soort van speeltje gaat vinden veel mensen dat nogal uitermate grappig om daar flauw over te doen. En daarbij komt ook nog eens dat ik m niet als geintje heb dan maar uit noodzaak. Wat ik met dit topic wil weet ik niet.. Van me afschrijven denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ga je eind september naar de Kamasutrabeurs, voldoende verkrijgbaar met uitgebreide uitleg over de producten. De nieuwste toys vind je daar, of een leuke aanbieding met een overjarig exemplaar. Keuze genoeg dus
Gewoon gaan, en eerlijk zijn tegen je man.

Die van mij heeft ook een veel lager libido dan ik (om andere redenen) en echt hoor... waarschijnlijk is het voor hem fijn dat je in ieder geval iets hebt dat bij hem de druk weg neemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven