Erotische masseur?

06-08-2014 19:54 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die fantaseren over een '(yoni) massage krijgen' van een onbekende man, wel een masseur. Ik vond er een topic over maar deze is van 6 jaar geleden en ben benieuwd hoe dat nu is.

Best vaak droom ik daar even van en ik heb al wel eens gegoogled. Ik vind het alleen lastig waar je dan een goede zou kunnen vinden. (Een die betrouwbaar is en niet belachelijk duur) Heeft iemand hier ervaring mee. Ook ben ik heel benieuwd naar hoe het er precies aan toegaat en of het even spannend, ontspannend en opwindend is als ik me voorstel.

Erotische masseur?

Totaal aantal stemmen: 8

Hoi, (50%)
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die fantaseren over e (13%)
Best vaak droom ik daar even van en ik heb al wel eens gegoo (13%)
:) (25%)
.
Kijk eens Yoni-massage

Goede poll trouwens!
Haha ja hoe krijg ik die gekke poll weg? Dat ging even per ongeluk. Ik ben nieuw! Hihi
.
Hoi, ik ben goed, betrouwbaar en niet belachelijk duur. echt waar, vraag maar aan m'n buurvrouw.
Hoi, ik loop al jaren met hetzelfde geval. Heb wel wat masseurs gehad maar bij allen had ik niet de klik om hem verder aan mijn lichaam te laten zitten. Herken je dit gevoel? Doei, Afke.
Je wil je dus voor geld laten vingeren door een onbekende vent?
Tip: gebruik geen 'hihi' in je tekst als je serieuze reacties wilt.
Een kerel betalen om aan mijn kutje te mogen zitten ???

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 augustus 2014 @ 10:00:

Je wil je dus voor geld laten vingeren door een onbekende vent?Vind je dat raar? Het is haar fantasie.
quote:Amand schreef op 17 augustus 2014 @ 11:35:

[...]

Vind je dat raar? Het is haar fantasie.Ik vind het raar dat het onder een "massage" zou vallen, als je je gewoon wil laten vingeren. Huur dan een gigolo in.
Ik ken iemand, zij heeft een man van een seks-datingsite geplukt die graag masseert. Deal is of alleen een massage of ook inderdaad klaar laten komen. Hij vindt dat opwindend, zij ook. In dit geval gratis.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 augustus 2014 @ 14:17:

[...]

Ik vind het raar dat het onder een "massage" zou vallen, als je je gewoon wil laten vingeren. Huur dan een gigolo in.Niet elke gigolo zal goed kunnen 'masseren'
Body to body masage kan ook lekker zijn met de eigen partner.
Kan ja, maar ze heeft het blijkbaar liever van een onbekende.
Spannend! Ik begrijp T.O. wel.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-08-2014 11:43
Reden: Hengelen
% gewijzigd
peet53: dat had je beter via een PM kunnen aanbieden.
Als je als vrouw betaalt voor deze diensten, dan ben je dubbelop de baas van de situatie.
Laverne: heb ik ook gedaan.
quote:smalltalkxpert schreef op 18 augustus 2014 @ 11:30:

Als je als vrouw betaalt voor deze diensten, dan ben je dubbelop de baas van de situatie.Inderdaad, bij mij is de vrouw de baas. Ze kan verschillende keuzes maken enz.
Heb zelf ook wat ervaring met het geven van (erotische) massages. Je hoeft niet onmiddellijk iemand betalen om iets lekker te krijgen, he is geen garantie namelijk.

Best is af te spreken voornaanvankelijk een gewone massage. En dan kan je zelf aangeven of je klik hebt en klaar bent om meer prijs te geven. Open je jouw benen lichtjes, maak je jouw beha los of kreun je lichtjes zijn signalen die wel opgepakt worden :-) Met de juiste samenwerking volg je dan vanzelf in een trance en verleidingsspel...
Ik heb juist de droom om een onbekende vrouw een massage te geven die steeds verder gaat. Ik heb als masseur gouden handen, en vaak gefantaseerd om een advertentie te zetten. Maar het lijkt me voor mijn relatie niet goed om dit werk te doen
quote:sniep schreef op 05 september 2014 @ 01:00:

Ik heb juist de droom om een onbekende vrouw een massage te geven die steeds verder gaat. Ik heb als masseur gouden handen, en vaak gefantaseerd om een advertentie te zetten. Maar het lijkt me voor mijn relatie niet goed om dit werk te doen
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven