Ervaring met de vibrator vertel!

08-07-2014 20:00 31 berichten
Hoe was jullie eerste ervaring met een vibrator en hoe voelde jullie erbij en welke gebruiken jullie en hoe oud was je enz.? en hoe het lekkerste te gebruiken? oftewel brand los!
quote:ThunderassMan schreef op 08 juli 2014 @ 20:10:

Héé, een bewegende Ava. Ik wist niet dat dat kon.

Sorry, TO, ik heb er geen ervaring mee. (bij mezelf).Haha, ik vroeg mij net hetzelfde af
Alle reacties Link kopieren
ik was 23, toen ik mn eerste dildo kocht, ik wilde mij namelijk graag fistfucken alleen lukte het niet en om de boel wat op te rekken heb ik toen een oppomp bare dildo gekocht om te oefenen . En is enorm gelukt kan nu 2 vuisten er in hebben.
beetje bi is niet bah
Was halverwege 20. Samen gekocht met vent. Kopen was al heel spannend. Samen en solo prima. Was zo'n goedkope rechttoe rechtaan. Daarna volgden nog veel meer speeltjes

Deze vibrator snel weggegooid, die goedkope rommel zit vol met weekmakers.
quote:girlonfire9 schreef op 08 juli 2014 @ 20:00:

Hoe was jullie eerste ervaring met een vibrator en hoe voelde jullie erbij en welke gebruiken jullie en hoe oud was je enz.? en hoe het lekkerste te gebruiken? oftewel brand los!

De hoop dat er allerlei dames reageren en fapvoer geven is véél te doorzichtig. Dus, laat ik eens reageren!

Mijn eerste ervaring met een vibo was wel fijn. Even wennen en experimenteren en zorgde voor een behoorlijk intens gevoel. De eerste paar keren waren wellicht wat awkward, daarna fijn.

Welke ik gebruik? Ik heb niet zoveel zin om al mijn toys op te sommen, gezien het er veertig zijn. De eerste ervaring met een speeltje was op mijn zeventiende. Dat is tien jaar geleden.

Waarom je een "enz" er tussen gooit snap ik niet zo goed. Als je antwoorden wilt hebben moet je de vragen wel stellen, in plaats van dat aan de andere partij over te laten.

Also, misschien kun je voortaan beter vragen "vertel eens een geil verhaaltje plz 111!!111een1!?1?1??????questionmark". Net zo doorzichtig, maar wel een stuk duidelijker.
quote:ThunderassMan schreef op 08 juli 2014 @ 20:10:

Héé, een bewegende Ava. Ik wist niet dat dat kon.

Is denk ik een bug in de software. Als je een PNG plaatje upload als avatar komt automatisch dat laad-geval bij reacties te staan. Iets anders dan dat psychotische ding kan helaas ook niet,
quote:sandraaardbei schreef op 09 juli 2014 @ 07:13:

ik was 23, toen ik mn eerste dildo kocht, ik wilde mij namelijk graag fistfucken alleen lukte het niet en om de boel wat op te rekken heb ik toen een oppomp bare dildo gekocht om te oefenen . En is enorm gelukt kan nu 2 vuisten er in hebben.Boffert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven