Ervaringen in one night stands,

14-07-2017 14:41 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames en heren, heeft iemand van jullie all eens een one night stand gehad? zo ja, hoe hebben jullie deze geregeld?

Ben zelf op dit moment uit om dit een keer mee te maken maken, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. ik spreek all geregeld leuke dames aan met wie ik het wel zie zitten en ook diegene die ik niet echt aantrekelijk vind maar toch wel een pretje mee zou willen hebben.

elke hint die ik maak naar een one nighter is een afknapper. zelfs de meest subtiele hint knappen ze op af.

Dus bij deze, wat zijn jullie ervaringen? :P
koen666 schreef:
14-07-2017 16:10
vergis je niet, ik heb all een langdurige open relatie. redenen waarom ik een one night stand zou willen zijn mijn eigen.
:HA:
Daar is tinder toch voor?
Het meeste is al gezegd.

Seks ontstaat oas als er een chemie is tussen man en vrouw en er de hele avond al seks in de lucht hangt.

Niet een sneu mannetje dat op zoek is naar een willekeurige kut. Daar zijn hoeren voor.
Klinkt heel onaantrekkelijk dat het je ook niet uitmaakt of de vrouw onaantrekkelijk is. Dat is juist belangrijk in mijn ogen? Ik kan geen seks hebben met een man als ik diegene niet aantrekkelijk vind. Er moet chemie zijn, anders is er gewoon geen klap aan.
Honnx schreef:
14-07-2017 17:22
Klinkt heel onaantrekkelijk dat het je ook niet uitmaakt of de vrouw onaantrekkelijk is. Dat is juist belangrijk in mijn ogen? Ik kan geen seks hebben met een man als ik diegene niet aantrekkelijk vind. Er moet chemie zijn, anders is er gewoon geen klap aan.
TO komt inderdaad over als een man die denkt van als er maar een gat in zit. Geen wonder dat hij geen vrouw kan krijgen. Tenminste als dit allemaal echt waar is. Hij reageert ook niet meer dus grote kans dat het iemand van FOK is of zo.
Dan ben je niet aantrekkelijk voor ze.
Dat kan heel veel redenen hebben maar, als ik dit zo lees vermoed ik dat het aan je toenadering ligt.
Vrouwen hebben veel keuzes dus het eisenlijstje voor een one night stand kan ook vrij lang zijn.
Perzina schreef:
14-07-2017 17:09
Het meeste is al gezegd.

Seks ontstaat oas als er een chemie is tussen man en vrouw en er de hele avond al seks in de lucht hangt.
Wat is "seks in de lucht"? Een vaag iets.
World of Warcraft: Legion
koen666 schreef:
vergis je niet, ik heb all een langdurige open relatie. redenen waarom ik een one night stand zou willen zijn mijn eigen.
:rofl:
hans66 schreef:
14-07-2017 18:01
Dan heb je dat nog nooit meegemaakt dus. Het is ook een beetje vaag, maar niet te missen.
Nijn5 schreef:
14-07-2017 18:07
Dan heb je dat nog nooit meegemaakt dus. Het is ook een beetje vaag, maar niet te missen.
Hm... waarschijnlijk als de vrouw wil, daarna als de man ook wil... dit eerder dan andersom. Als de man wil is de kans een stuk kleiner dat de vrouw ook wil.

Ik denk dat de vrouw de bepalende factor is.
koen666 schreef:

Ah, een open relatie... Dus je vriendin neukt met leuke mannen de sterren van de hemel, maar voor jou heeft die open relatie je niet gebracht wat je hoopte. Tja, dan zul je moeten kijken of je vriendin wil swingen. Kunnen jullie gezellig ruilen en dan heb jij ook wat. Lullige alleen is dat swingende dames ook behoorlijk kritisch zijn. Succes.
Well behaved women rarely make history.
Een ONS overkomt je gewoon, daar ga je toch niet naar op zoek? Hoe harder je zoekt, hoe kleiner de kans op 'succes'. De vrouwen die er op die manier in mee willen gaan, zijn heel dun gezaaid, of je moet er voor betalen.
hans66 schreef:
Hans, absoluut niet vervelend bedoeld maar het kan heel goed zijn dat het er wel is maar dat jij het niet waarneemt.
hans66 schreef:
Als je elkaar de hele avond al lekker loopt op te geulen, net iets te dicht bij elkaar staat, je steeds een verdwaald paar lippen in je nek voelt, steeds staat te zoenen je net iets te close staat te dansen met elkaar en je meer dan eens een veelzeggende blik over en weer gooit

Nou, dat dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Perzina schreef:
Het meeste is al gezegd.

Niet een sneu mannetje dat op zoek is naar een willekeurige kut. Daar zijn hoeren voor.
Dit.
hans66 schreef:
14-07-2017 18:27
Hm... waarschijnlijk als de vrouw wil, daarna als de man ook wil... dit eerder dan andersom. Als de man wil is de kans een stuk kleiner dat de vrouw ook wil.

Ik denk dat de vrouw de bepalende factor is.
Als "het in de lucht hangt" komt het van twee kanten, dan ben je die fase al voorbij.
Summerdance schreef:
14-07-2017 19:02
Als je elkaar de hele avond al lekker loopt op te geulen, net iets te dicht bij elkaar staat, je steeds een verdwaald paar lippen in je nek voelt, steeds staat te zoenen je net iets te close staat te dansen met elkaar en je meer dan eens een veelzeggende blik over en weer gooit

Nou, dat dus
Prima omschrijving!

Sommige mensen (zowel mannen als vrouwen) hebben dit overigens wel beter door dan anderen, misschien val jij onder de anderen TO?
koen666 schreef:
Laat me raden, jij hebt een open relatie je vriendin heeft volop aandacht en one night stands en jij vist iedere keer achter het net :biggrin:
Summerdance schreef:
14-07-2017 19:02

Nou, dat dus
Ja, in zo'n situatie begrijp ik, dat de seks dan vaak niet ver weg is.
Perzina schreef:
Het meeste is al gezegd.

precies dit
hans66 schreef:
Die vraag past wel bij je maar ik zag ook niets aankomen tot me werd ingefluisterd dat ze de pil gebruikte :O
ooitverlegen schreef:
14-07-2017 20:49
...maar ik zag ook niets aankomen tot me werd ingefluisterd dat ze de pil gebruikte :O
Waarom zou ze dat tegen jou zeggen? Ik heb wel een vermoeden, waarom ze dat tegen jou zegt. Als ze dat tegen mij zegt, is dat een feit op zich, met geen enkele achterliggende betekenis. Dus het is dan vreemd, als een vrouw dat tegen mij zegt.
hans66 schreef:
14-07-2017 21:51
Waarom zou ze dat tegen jou zeggen? Ik heb wel een vermoeden, waarom ze dat tegen jou zegt. Als ze dat tegen mij zegt, is dat een feit op zich, met geen enkele achterliggende betekenis. Dus het is dan vreemd, als een vrouw dat tegen mij zegt.
Even toelichten: Dat was toen ik al bij haar in bed lag op de hotelkamer. Het was een bijzondere aanloop en dacht op dat moment dat ik alleen was uitgenodigd om bij haar te slapen, ik zag het echt niet aankomen. Ik denk dat jou dit onder omstandigheden evengoed had kunnen overkomen hoor.
ooitverlegen schreef:
14-07-2017 22:09
Even toelichten: Dat was toen ik al bij haar in bed lag op de hotelkamer. Het was een bijzondere aanloop en dacht op dat moment dat ik alleen was uitgenodigd om bij haar te slapen, ik zag het echt niet aankomen. Ik denk dat jou dit onder omstandigheden evengoed had kunnen overkomen hoor.
Ik neem aan dat je alsnog een condoom gebruikt hebt? Wel zo veilig
Ginerva schreef:
14-07-2017 22:11
Ik neem aan dat je alsnog een condoom gebruikt hebt? Wel zo veilig
Die had ik natuurlijk niet omdat ik deze gebeurtenis never nooit kon vermoeden! Daarom is mijn ontmaagding ook afgeketst, ik durfde het niet aan ondanks haar toezegging aan de pil te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven